Hole Skrevet Desember 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2004 Hmmm......... Dette er flaut. Fant ut årsaken til at den ikke ville gå på tomgang, eldste problemet i boka :mad: rusk i forgasseren, nærmere bestemt på ene tomgangsdysa. Fikk fjerna det og nå går den som en drøm igjen. Men skulle fortsatt kanskje fått dysa om da det fortsatt er veldig feit blanding på første trinn Kan det være riktig at den får mer bensin og mindre luft på første trinn enn andre trinn? Høres jo mer logisk ut at den trenger mer bensin og luft på høyt turtall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Desember 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2004 Originally posted by nonameice Men skulle fortsatt kanskje fått dysa om da det fortsatt er veldig feit blanding på første trinn Har du bytta tilbake emulsjonsrøret du bytta på da..? Evt kan du jo bytte 180-luft-dysa med 190'en...det magrer den ut endel. Går sikkert ikke godt på topp da,men da vet du ihvertfall om magring av første trinn hjelper.. Kan det være riktig at den får mer bensin og mindre luft på første trinn enn andre trinn? Høres jo mer logisk ut at den trenger mer bensin og luft på høyt turtall. Ja,det høres sånn ut,men på høyt turtall fores den jo av begge trinna,og da er det fart i lufta...de går ofte litt rikere på lavt turtall,for å få stabil gang når den kjøres på lavt turtall...som i kø og sånt...suget er jo ikke akkurat på topp når motoren såvidt sviver rundt. :) Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hole Skrevet Desember 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2004 Har byttet tilbake ja, nå står alt sånn som det stod før. Han på Forgasserservice sa jeg kunne borre opp 180'n til 200 å se åssen det fungerer. Det røret som står på første trinnet har luft-hullene høyere oppe enn på det andre røret, hva gjør det med blandinga i forhold til det andre røret som har hullene ett hakk lenger ned? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hole Skrevet Januar 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 Da ser alt til å være bra igjen. Fått rensa gasseren min litt, var en del rusk som lagde endel problemer. Har bytta 135 dysa med ei 125 på første trinnet og det ser ut til å funke. Går greit, høres jevnere ut og bruker litt mindre bensin. Takker for hjelpa! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.