Gå til innhold

Hvor mye er bilen min verdt?

FlyingVeeVee

Anbefalte innlegg

Hei!

Skall ikke selge (ennå) men det hadde vært gøy å vite sånn ca. hvor mye bilen min er verdt.

Det er en 1987 modell MB230E som har gått 335000 kilometer. Den har el. takluke, midtarmlene, org. skinnratt, org. midtkonsollboks og ny cd-spiller med mp3 støtte.

Det er bra sommerdekk på org. alu. felg og nye piggdekk på org. alu. felg.

Interiøret er helt og pent unntatt et lite hull nederst på sidestøtten ved førersetet. Slikt som skjer når man går inn og ut igjennom 17 år. Eksteriøret er pent. Nesten ikke rust i det hele tatt. Kun bittelitt lakkrust som er for det meste fikset på. Understellet er tectylert og uten rust. Takluka er tett og motoren bruker lite olje (en liten liter på 3000 km).

Det som er gjort med bieln er at setene er stoppet opp igjen av en Mercedes salmaker, for og bakhjulsstillinga er justert, relativt nye dempere, nettopp overhalt clutchen og ny, farget frontrute.

Alt det elektriske fungerer perfekt og girkassa (4-trinns) sjalter fint. Motoren starter og går pent uansett vær. Den tikker litt, men ikke mye. Jevnlige oljeskift og alt det der....

Hvor mye tror DU den er verdt?

UTSOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter det du forteller ville jeg gitt rundt 25-30 000 for den.

Grei bil til en grei penge:D

Mercedes C200 Espirit 95-mod

(x) Mercedes 190E 2.6 87-mod

(x) Mercedes 190E 2.0 87-mod

(x) Audi 200 2.2 Turbo Quattro 86-mod

(x) Mercedes 230CE 89-mod

(x) Peugeot 205 1.9 CTi cab 87-mod

(x) Mercedes 190E 84-mod

(x) Peugeot 205 GTi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om den motoren di ikke har det helt bra... Har vært borti at de drikker en god del olje, når det blir såpass at olja begynner å koste på bekostelse av lommeboka ville jeg solgt den evt kjøpt en 3liter...

Jeg ville nok ikke gi mer enn 15-20tusen, for bilen. Er den 100% rustfri, og understellet er bra så er den jo fin bil til hverdags.

En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider