Ranumer Skrevet November 26, 2004 Rapporter Share Skrevet November 26, 2004 Mazda 323 Gtr selges. Deffekt girkasse..... Electromotive datasprut+++++ Se mer på http://www.ranum-racing.com eller ring 48 99 20 96. Bud.:cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet November 30, 2004 Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 80.000kr som den står. Og da hvis du har noe utvide stereoanlegg(basskasse el.l) så kan du beholde det, sammen med OMP rattet og pedaler. For det har jeg nok av :) Skal ringe deg, men er bare så mye jeg gidder å gjøre før dama fra banken ringer. Send meg gjerne PM. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Januar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2005 Er bilen solgt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhoon_ Skrevet Januar 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2005 Bilen er ikke solgt. Fått lån nå da? Siter Typhoon_ ------------------------------------------------ Finner du en skrivefeil, så kan du BEHOLDE DEN FOR DEG SELV!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhoon_ Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 Da er Mazda'n solgt. SOOOOOOOOOOOOOOOOLGT!!! Siter Typhoon_ ------------------------------------------------ Finner du en skrivefeil, så kan du BEHOLDE DEN FOR DEG SELV!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prince Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 doh Hva gjekk de masjadn for, skulle kjøpt den men lite k Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg