Gå til innhold

SOMMERTREFF '05 Arctic Circle Raceway - Mo i Rana

Ranger emnet


Nismo

Anbefalte innlegg

  • Svar 596
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gadd ikke å lese gjennom hele tråden. Det var for mange som var negative om diverse personer og firma. Målsetningen er vel ikke å være best eller raskest vel?! Eller er det meg som har misforstått? Målet bør jo være å få kjøre på bane og ha det gøy med bilen og kose seg. Dette er ikke noe man kan gjøre hver dag. Hvis jeg skulle kjørt på bane hadde jeg gitt meg en stor faen om jeg ble forbikjørt av hele feltet så lenge jeg følte jeg hadde kontroll og koste meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet at dette ikke er en kokuranse.

Men hadde det ikke kansje vært litt mere morro hvis man hadde delt inn i forskjellige "grupper"?

 

som f.eks:

Gruppe 1. fra 400 hk +

Gruppe 2. mellom 150hk til 400

Gruppe 3. opp til 150 hk

 

Man kunne jo f.eks kjørt med de forskjellige gruppene bare 1 time iløpet av helgen, eller noe sånt?

 

Hadde vært litt mere morro for dem som har 80 hk å slippe å bare oppleve å være i veien for dem med 400 hk.

 

Den gruppeinndelingen er noe jeg bare fant opp i farten..

 

 

Eller er dette en dårlig idè ?

-Mazda Rx8 High Power 2004 bruksbil

-Mazda Rx7 Type R 1993 Banebil

*Mazda RX7 Type R 1993 (solgt)

*Mitsubishi Lancer 1995 (kondemnert)

*323 GT-X 1990 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Hehe, går ikke så friskt nedover skal du tro.. Har som regel bil på henger med oss...Og alle kompisene er avhengige av lappen i sin jobb, derfor holder vi oss i trøya til vi kommer på banen....

 

En oppfordring til alle som skal nedover: Bruk huet når dere kjører til og fra treffet...

 

hehe, altså.. vi var jo å møtte dere 5 mil nord for mo i rana med celican og ikke si at det ikke gikk friskt nedover til campingen :p .. Mr.Lotus hadde til og med hardt for å tro at bilen var original... :)

- Nissan Primera eGT

- 180SX TimeAttack

x WRX

x Carlos Sainz

x Turbo Primera osv osv osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor skal dere bo i mo?(høhøhø,det rimte!!)

Hotell,telt,hytte?

 

de fleste bor sånn rund om kring... mn det finnaste e vel å bo i telt ves d e bra ver.. mn ves d e party du e ute etter så e hotelle rette plassen :titties:

- BMW 318i 00' aerodynamic http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=68740

x toyota carina e 2,0

x opel kadett gsi

 

http://www.dekklageret.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cossigjengen: Dåkker får hanke me dåkker oss fra Sortland og så tar vi å huk tak i de fra Harstad... Blir kjempekolonne det om man møt fler nordfra på Bognes...

 

OT: Har du mailaddresse til han med S2000 og han med Preluden på Andøya?

høres ut som en super ide, men vi kjøre rolig... GROM-bil på henger sombrero

 

har de ikkje i handa, men kan skaffe den...

- BMW 318i 00' aerodynamic http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=68740

x toyota carina e 2,0

x opel kadett gsi

 

http://www.dekklageret.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mn ves d e party du e ute etter så e hotelle rette plassen :titties:

 

Før å si d sånn så er det ganske så arti å partaye på banen på kvelden. men pass for all del på å ikke bli så dirta full at når dere skal i teltet å hente mer blank "sinnabrus", at dere tar den flasken med noenlunde blankt innhold, og ikke den som er type u-silt grums coctail! Ble noe mer kjent med urinal/ryggtømming/elg-ropings fasilitetene enn først planlagt :rolleyes:

Må på samme tid få si at dette treffet er å anbefale for alle (som meg) som har kjøpt GATEBIL-Filmene og sittet på timesvis å drømt seg bort og ønsket å få oppleve dette LIVE! Anbefales på det sterkeste! :)

PS: Til alle med RWD...deres bakender skal til en hver tid ligge bredt :) Bredt er Fett

1987 Mercedes-Benz 230TE

Tidligere biler:

X 1990 Mazda 626, X 1986 Opel Ascona 1,8 GT,

X 1994 Lada Samara 1,5 S, X 1984 BMW 320i

X 1986 Opel Manta GSi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår