Gå til innhold

SOMMERTREFF '05 Arctic Circle Raceway - Mo i Rana

Ranger emnet

Nismo

Anbefalte innlegg

Vet at dette ikke er en kokuranse.

Men hadde det ikke kansje vært litt mere morro hvis man hadde delt inn i forskjellige "grupper"?

som f.eks:

Gruppe 1. fra 400 hk +

Gruppe 2. mellom 150hk til 400

Gruppe 3. opp til 150 hk

Man kunne jo f.eks kjørt med de forskjellige gruppene bare 1 time iløpet av helgen, eller noe sånt?

Hadde vært litt mere morro for dem som har 80 hk å slippe å bare oppleve å være i veien for dem med 400 hk.

Den gruppeinndelingen er noe jeg bare fant opp i farten..

Eller er dette en dårlig idè ?

Jeg har ett MEEEEGET seriøst forslag !!!

For all del ta tiden på bilene (uten att noen merker det, siden det går under regel tidtakning som ikke er tillat) og derreter sorter bilene som kjører på banen !!!

Slik att dem som kjører i nogenlunde samma tempo får kjøre samtidig !! :)

Dette tror jeg vil øke kjøregleden hos mange som føler dem må passere en råtten lada 4 ganger pr 2 runde dem tar ... har jeg rett eller er jeg helt på vidda ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 596
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

tidtaking blir komplisert siden det er mange biler men de som organiserer dette ser fort hvordan biler som er høvelig i sammen klasse og kan utifra det sortere fort. Men det har aldri vært noe problem at man havner i kø siden ingen orker å kjøre når man ser at det er tykt med biler utpå banen. Man venter heller litt for så å kjøre..

Men hvis de hadde orket å organisere litt sortering hadde jo det vært flott siden det er mer morro å ligge i presse sammen med en eller to like biler istede for å bli frakjørt eller kjøre ifra hele tiden.......

- Nissan Primera eGT

- 180SX TimeAttack

x WRX

x Carlos Sainz

x Turbo Primera osv osv osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cossigjengen: Dåkker får hanke me dåkker oss fra Sortland og så tar vi å huk tak i de fra Harstad... Blir kjempekolonne det om man møt fler nordfra på Bognes...

OT: Har du mailaddresse til han med S2000 og han med Preluden på Andøya?

Høres ut som en genial ide, wafler ;)

Ska selv på ACR både på juni og august treffet, men blir vell muligens å kjøre ifra Ørnes ( 13 mil sør for Bodø ). Jeg og 3-4stk.

Håper bare Frode kommer seg lengre enn til Fauske denne gangen ;)

Dere skal ligge på ..... ?

Hvem er det som skal nedover ? Dem samme som ifjord lr ? Hørt om Jan-Erik blir med ? ( Subaru SVX )

Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok 3 turer til ACR for min del i år :rolleyes:

Frode kommer muligens i ny bil, men tør ikke å si hva da jeg ikke vet om det er hemmelig :P Vi får prøve å holde han midt i en saktegående kolonne hele veien så han kommer seg helt frem hehe...

Regner med vi laller på Skogly litt nord for banen, flott plass og billig, med bålplass/ølplass oppe i skauen - meget fint :D

Eneste jeg vet sikkert som skal er meg, Frode og Kyrre (Accord Coupé). Regner med at flere hiver seg med så vi får organisere det etterpåhvert. JanErik har jeg ikke prata med men får håpe han dukker opp med Subaruen, meget spesiell bil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok 3 turer til ACR for min del i år :rolleyes:

Frode kommer muligens i ny bil, men tør ikke å si hva da jeg ikke vet om det er hemmelig :P Vi får prøve å holde han midt i en saktegående kolonne hele veien så han kommer seg helt frem hehe...

Regner med vi laller på Skogly litt nord for banen, flott plass og billig, med bålplass/ølplass oppe i skauen - meget fint :D

Eneste jeg vet sikkert som skal er meg, Frode og Kyrre (Accord Coupé). Regner med at flere hiver seg med så vi får organisere det etterpåhvert. JanErik har jeg ikke prata med men får håpe han dukker opp med Subaruen, meget spesiell bil :)

Hemmelig... eehmm... Det er vell den Opel ....... i lødingen ? ;) med V motor :D

Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan blir det med bilstereo konkurranse?

Hei

Blir en meget publikumsvennlig bilstereokonkurranse i år. Litt utenom det vanlige som folk er vant til, men tror det kan bli litt bra:)

Mere info kommer etterhvert på http://www.sommertreff.no

Kort fortalt går konkurransen ut på at hver deltaker får ett visst anntall minutter på å presantere bilen sin for publikum og jury, som inkluderer å fortelle om installasjonen, og demonstrering av anlegget. En og en bil bedømmes av gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært litt greit om jeg fikk bilhelvete ferdig til da. Men noe turboliv blir det sansynligvis ikke på meg i år, det får nok vente til høsten.

Litt kjipt da, jeg må kjøre fra Narvik mens kompisene mine skal kjøre her fra Bergen.

Den som sier at størrelsen ikke teller, har ikke hatt sex eller kjørt Cadillac.

1987 Mazda 929 V6 3.0 GLX(restaureres)

1987 Mazda 929 2.2i GLX (donorbil)

1978 Dodge Ramcharger 318

1996 Chevrolet Corvette GS (vurderes solgt, kom med bud)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert flere som skal dit fra Narvik da :)

DET er det nok, men neppe så mange jeg kjenner. Muligens en kompis, med M3, men har ikke hørt med ham.

Den som sier at størrelsen ikke teller, har ikke hatt sex eller kjørt Cadillac.

1987 Mazda 929 V6 3.0 GLX(restaureres)

1987 Mazda 929 2.2i GLX (donorbil)

1978 Dodge Ramcharger 318

1996 Chevrolet Corvette GS (vurderes solgt, kom med bud)

Lenke til kommentar
Del på andre sider