Gå til innhold

SOMMERTREFF '05 Arctic Circle Raceway - Mo i Rana

Ranger emnet


Nismo

Anbefalte innlegg

  • Svar 596
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ok men er det mange som kjøer fra bodø føuske osv. vi skulle ha kjørt i kolonne nedover :naaaws :naaaws

 

Er sikkert mange nordfra som skal nedover. Kan sikker ordne kolonne nedover fra fauske eller noe...?! Blir fett :driving

- AUDI 100 quattro

x-BMW 320i m-tech -solgt

x-MB 230E 2.3l -spiker

x-MB 190E 2.0l -spiker

x-Opel Ascona C luxus -spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ka med att vi bare setter et tidspungt på føuske foreksempel 15.00 -16.00?

:naaaws

 

 

hva med at folk får gjort seg ferdig på jobb og skole først?

-Mazda Rx8 High Power 2004 bruksbil

-Mazda Rx7 Type R 1993 Banebil

*Mazda RX7 Type R 1993 (solgt)

*Mitsubishi Lancer 1995 (kondemnert)

*323 GT-X 1990 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld landsmenn, jeg håper virkelig jeg får bilen klar til volume 2 av dette treffet, jeg hadde håpet at kanskje flere skulle nedover på volume 2 (LES:BMWer), slik at kolonne kjøring kunne bli en mulighet.

 

for de som er intressert i dette og har BMW kan de skrive mail eller møte meg på MSN(markusvang199@hotmail.com)

 

Lurer fælt på åssen bilen blir å oppføre seg der nede, har for tiden en 1996 325i Kompressor ;)

 

som sagt, de som vil kjøre kolonne nedover fra HARSTAD (og nedover) kan sende en mail, eller komme på msn =)

 

ser dere der nede 26-28 august !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan sikker ordne kolonne nedover fra fauske eller noe...?! Blir fett :driving

 

Fauske er drittøff plass altså! Bare så det er sagt! Var der en tur nå i starten av mai, da kom det en BMW på tverra gjennom rundkjøringa (den eneste) :)

Ugly is in!

 

- 09 Scirocco, 82 Golf C

x 05 Audi A3 Sportback, 00 New Beetle, 82 Golf GL, 83 Golf GTI, 85` Golf II 1.6

VWAUDI-Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fauske er drittøff plass altså! Bare så det er sagt! Var der en tur nå i starten av mai, da kom det en BMW på tverra gjennom rundkjøringa (den eneste) :)

 

 

Helt enig..var i fauske i mai forrige sommer...var drit nice der..!

 

Fine jenter,fine biler og mye god mat..alt som skal til..for å ikke glemme råneløypa :D

 

Jeg skal flytte til fauske en dag!

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig..var i fauske i mai forrige sommer...var drit nice der..!

 

Fine jenter,fine biler og mye god mat..alt som skal til..for å ikke glemme råneløypa :D

 

Jeg skal flytte til fauske en dag!

Du kan jo ikkje være rekti fresk menneske,fauske e å bi en HARRY plass.. greit det kan vere ei å ainna fin kveit dær ,men plassn e harry..tru mine ord

Nissan Skyline GTR32 Vspec2 2wd og 4wd.

VW transporter T5 (Streetdesign)Vurderes solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo ikkje være rekti fresk menneske,fauske e å bi en HARRY plass.. greit det kan vere ei å ainna fin kveit dær ,men plassn e harry..tru mine ord

 

Hehe vil si meg eni der. De gangene jeg har vært der så jeg bare blodharrye volvo 240'er med viper striper osv... :rolleyes:

- AUDI 100 quattro

x-BMW 320i m-tech -solgt

x-MB 230E 2.3l -spiker

x-MB 190E 2.0l -spiker

x-Opel Ascona C luxus -spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. jah litt offtopic.... men korsn bi det me denna kollona??? alså fra ferga, eller fauske. fikk jo eksamen på fredagen, så får se kati vi kommer oss bortover. men blir sekker t å ta ei ferga i tre tia. e greit og komme seg på plass og få fiksa alt.. sånn at det ikkje blir så seint.

en dåkker fra sortland, kari har dåkker tenkt å kjøre?

Æ syns nu at man kan ta litt tiliare fri på den eine av de to fredagan i åre som betyr nåkka :naaaws

- BMW 318i 00' aerodynamic http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=68740

x toyota carina e 2,0

x opel kadett gsi

 

http://www.dekklageret.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår