Gå til innhold

SOMMERTREFF '05 Arctic Circle Raceway - Mo i Rana

Ranger emnet


Nismo

Anbefalte innlegg

  • Svar 596
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

kjøre du innom sortland før du fortsette te mo ??

 

 

Nei kjøre direkte til Mo ACR, i fjor brukte vi 18 tima ned. Kjøre med henger og Transporter så det blir ikke å rase i 200 km/t akkurat. Vi e ganske mange som skal starte så vi skal prøve å kjøre ilag heile veien ned.

BB-Racing AS

Provides power with technology by TS-Racing

96 23 10 10

http://WWW.BB-RACING.COM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei kjøre direkte til Mo ACR, i fjor brukte vi 18 tima ned. Kjøre med henger og Transporter så det blir ikke å rase i 200 km/t akkurat. Vi e ganske mange som skal starte så vi skal prøve å kjøre ilag heile veien ned.

 

Kjørte dere på Norske veier eller gjennom Sverige på tur sørover ifjor Juni?

Jeg møtte en Vito med bilhenger og diverse stylede biler som kjørte i kolonne, i Sverige, deriblant en sort A4...

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

I fjor kjørte vi bare 3 biler ilag, en caravelle med supra bak på, Primera og jeg i min A4. Vi kjørte Finnland og Sverige ned. Kjørte ned til E4 og tok av mot Saltfjellet og kom inn i Junkerdalen. Det tror jeg ikke jeg gjør flere ganger. Det var en slitsom vei.

BB-Racing AS

Provides power with technology by TS-Racing

96 23 10 10

http://WWW.BB-RACING.COM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

I fjor kjørte vi bare 3 biler ilag, en caravelle med supra bak på, Primera og jeg i min A4. Vi kjørte Finnland og Sverige ned. Kjørte ned til E4 og tok av mot Saltfjellet og kom inn i Junkerdalen. Det tror jeg ikke jeg gjør flere ganger. Det var en slitsom vei.

 

Da var det dere jeg møtte.. Lys Blå Golf 3 med sorte lykter og badlook..

Jeg kjørte sammen med en Champagne farget BMW 525(E39), sto parkert og tok meg røyk da dere kom susende.. Var i Junkerdalen ja... Dere blinket med lys og tutet osv:D

 

Jeg kjørte fra Bodø gjennom Junkerdalen helt til Storumann så via Tærnaby til Mo... Veiene i nord sverige er slitsomme ja, spesielt når man kjører "go-cart"..

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det dere jeg møtte.. Lys Blå Golf 3 med sorte lykter og badlook..

Jeg kjørte sammen med en Champagne farget BMW 525(E39), sto parkert og tok meg røyk da dere kom susende.. Var i Junkerdalen ja... Dere blinket med lys og tutet osv:D

 

Jeg kjørte fra Bodø gjennom Junkerdalen helt til Storumann så via Tærnaby til Mo... Veiene i nord sverige er slitsomme ja, spesielt når man kjører "go-cart"..

katti kjør du bjørn??

- celica st 185

- kadett e gls 2,0 16v (sedan)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det dere jeg møtte.. Lys Blå Golf 3 med sorte lykter og badlook..

Jeg kjørte sammen med en Champagne farget BMW 525(E39), sto parkert og tok meg røyk da dere kom susende.. Var i Junkerdalen ja... Dere blinket med lys og tutet osv:D

 

Jeg kjørte fra Bodø gjennom Junkerdalen helt til Storumann så via Tærnaby til Mo... Veiene i nord sverige er slitsomme ja, spesielt når man kjører "go-cart"..

 

 

Ja det har du nok rett i, men det var nu en jævlig omvei då.

 

Vi starter vel da vi også :p

 

Blir vel 5-6 bila som starter ilag ?

 

Regne med det ja. Regner med at vi drøye den til max kl 1800. Det e jo sikkert endel som må gjøre sæ ferdig på jobb. Trur faktisk vi blir endel som starte ja. Husk å ta med videokamera. I år har æ innvestert i 4 punktsbelter så du slepp å hold dæ fast :)

BB-Racing AS

Provides power with technology by TS-Racing

96 23 10 10

http://WWW.BB-RACING.COM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår