Gå til innhold

SOMMERTREFF '05 Arctic Circle Raceway - Mo i Rana

Ranger emnet

Nismo

Anbefalte innlegg

• Svar 596
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

HVORFOR FIKK BMW-KLUBBEN HA DRAG PÅ ACR SIST HELG?????????!!! angry

Eller tar jeg grundig feil?? Sitat fra Latskap.net

Vil på vegne av resten av gjengen gratulere Forsmo som i helga slo ut alle som stilte i sin klasse, på Drag under BMWCCNs treff i helga.

Var det ikke snakk om at strekka var for kort til ett eller annet? Husker ikke helt. Gidder ikke bla tilbake:)

Men uansett domt vis det er sant dah

SiLvEr_19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVORFOR FIKK BMW-KLUBBEN HA DRAG PÅ ACR SIST HELG?????????!!! angry

Eller tar jeg grundig feil?? Sitat fra Latskap.net

det vet jeg ikke, men det er vel ingen problem å ha drag, hvis du er gira på det.

Viking_Mo for http://www.latskap.net & Støytn Drifters.

Privat : 96 Volvo 850 T5

Jobb : 08 Volvo XC 70 Taxi ver.

Garasjen: 91 Volvo 245 230FT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor de fikk lov vet jeg ikke men de hadde det nå i alle fall, men ledelsen var vist i utgangspunktet ikke så gira på å tillate dette etter hva jeg har forstått, la vist igjen masse gummi på asfalten eller no.. om dette stemmer 100% vet jeg ikke men.. Sommertreffet burde vel også få lov da?

- 91 Nissan 200sx s13 (prosjekt)

- 98 Nissan Primera stv (kjerringa sin)

- 87 Nissan King Cab (bruksbil)

- 06 Opel Vectra (solgt)

- 90 Nissan 200sx S13 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teknisk info om banen:

Banelengde: 3.753 m

Banebredde: 11 - 13 m

Lengste rettstrekning: 493 m

Pitlane lengde: 725 m

Disse dataene tilsier at 1/8 mile (201 meter) kan være mulig ut fra det jeg leser fra tidligere poster og ellers på forumet. Men det blir jo helt opp til ACR-ledelsen om de vil tillate dette.. Dersom de har godkjent Breisladd denne gangen så er jo det et stort framskritt fra 2004. Kanskje de vil godkjenne 201 meteren på Vol.2?

Bare 3 dager igjen i alle fall! :D

ArcticRacing.net

Bruksbil: BMW 316i (E46)

Prosjektbil: BMW 320i (E36)

Veteranbil: VW 1300 / Volvo 242 TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på ACR og filme -- lage video fra treffet -- lage dvd sak.

Derfor: Ikke klag etterpå at du ikke ble med på videoen...

Og tilsvarende, vil du ha inboard kamera monterer jeg det villig hos alle som vil! bare jeg har nok tid!

Derfor: Ta kontakt med meg på treffet. gutten med stort kamera og refleksvest... Eller er det noe ekstra står navn og telefon på siden min http://www.gunstig.no

Dere andre som skal filme: jeg vil mer en gjerne få film fra andre om de eventuellt filmer noe kult. Jeg kan kopiere taper på treffet, og jeg kan låne taper.. Det beste er om de som har videokamera faktisk tar kontakt med meg så jeg kan eventuellt gi deg en liten oppgave.. som f.eks Filmer du iallefall endel biler fra denne vinkelen i akkurat denne filmen, så kan det potensiellt gi meg bedre video av flere steder rundt banen.

Jaja får absolutt håpe på bra vær, så snakkes vi der oppe :D

mvh.

Tor Morten

(Pudding)

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider