Gå til innhold

SOMMERTREFF '05 Arctic Circle Raceway - Mo i Rana

Ranger emnet

Nismo

Anbefalte innlegg

Jeg skal på ACR og filme -- lage video fra treffet -- lage dvd sak.

Derfor: Ikke klag etterpå at du ikke ble med på videoen...

Og tilsvarende, vil du ha inboard kamera monterer jeg det villig hos alle som vil! bare jeg har nok tid!

Derfor: Ta kontakt med meg på treffet. gutten med stort kamera og refleksvest... Eller er det noe ekstra står navn og telefon på siden min http://www.gunstig.no

Dere andre som skal filme: jeg vil mer en gjerne få film fra andre om de eventuellt filmer noe kult. Jeg kan kopiere taper på treffet, og jeg kan låne taper.. Det beste er om de som har videokamera faktisk tar kontakt med meg så jeg kan eventuellt gi deg en liten oppgave.. som f.eks Filmer du iallefall endel biler fra denne vinkelen i akkurat denne filmen, så kan det potensiellt gi meg bedre video av flere steder rundt banen.

Jaja får absolutt håpe på bra vær, så snakkes vi der oppe :D

mvh.

Tor Morten

(Pudding)

jeg skal filme *men jeg kan ikke redigere osv..* åsså har jeg e¨t "gammelt" kamera med en liten videokassett...

jeg skal antageli filme endel fra en subaru impreza *føreren skal vist ha et inboard kamera også... *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 596
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Og tilsvarende, vil du ha inboard kamera monterer jeg det villig hos alle som vil! bare jeg har nok tid!

Derfor: Ta kontakt med meg på treffet. gutten med stort kamera og refleksvest... Eller er det noe ekstra står navn og telefon på siden min http://www.gunstig.no

Dere andre som skal filme: jeg vil mer en gjerne få film fra andre om de eventuellt filmer noe kult. Jeg kan kopiere taper på treffet, og jeg kan låne taper.. Det beste er om de som har videokamera faktisk tar kontakt med meg så jeg kan eventuellt gi deg en liten oppgave.. som f.eks Filmer du iallefall endel biler fra denne vinkelen i akkurat denne filmen, så kan det potensiellt gi meg bedre video av flere steder rundt banen.

mvh.

Tor Morten

(Pudding)

Hva krav setter du for "ekstra matriell"?. Har et Canon S1 digital kamera, med heftig kvalitet på video(for bildekamera å være). Husker ikke video oppløsningen, men tror det er 640x480... Er det tilstrekkelig?

mvh Kai

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja d blir konge vesst at d blir drag, skal d være breisladd???

æ skal være bane mannskap så jeg får filmet mye!!

er det noen som har kamera så si i fra så kann vi kompensere!

(1 i biln å 1 på sladde svingen) :scared

:naaaws

1986 Audi 80 GTE Quattro :) G60Q Project Reopened.

På Tide å få sæ særtifikat jæveln=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja d blir konge vesst at d blir drag, skal d være breisladd???

æ skal være bane mannskap så jeg får filmet mye!!

er det noen som har kamera så si i fra så kann vi kompensere!

(1 i biln å 1 på sladde svingen) :scared

Jeg har med to ekstra kamera til utlån ser det ut som nå, pluss tre for montering i og på biler... Men det er god tid på banekjøring så jeg kommer nok til å bare ta litt på en og en type bil ettersom jeg rekker.

Og alle dere med stillbildekamera med vide funksjon.. ikke kast bort tiden på å filme med den hele tiden.. eneste er om man fanger noe rått kan det til nød sendes til meg eller.no ja men i første omgang så holder det å kopiere fra dere som har videkameraer der bare... Tror ikke mengden materiale er problemet, mye tid å filme på. Men heller å få litt grommt innhold. Og som nevnt, ingen spør "FILMA DU BILEN MIN=?!" etter treffet, da snakker man heller meg meg PÅ treffet :D jeg biter ikke :)

Vi sees :D

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mvh.

Tor Morten

(Pudding)

Hva om du lever ut nicket ditt og ordner deg en caps med pudding oppå? :D Takker for sist forøvrig, vi snakkes vel der oppe :)

Mvh

02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII

10 Mitsubishi ASX instyle+

http://www.lancerregister.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mvh.

Tor Morten

(Pudding)

Skal montere feste til kamera i Supran i morra ihvertfall :) Så...om materialet blir brukbart så er det fritt fram :)

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nismo: Jeg klarte ikke å dy meg, jeg har fikset at reklamen din blir sendt opp til 40 ganger pr dag i steden for 15 ganger, og sender den i 4 dager i steden for 3(onsdag, torsdag, fredag og lørdag.)

DET SKAL VÆRE STORT OPPMØTE PÅ ACR!!!!

SÅ ALLE RANVÆRINGER, TIPS DINE BEKJENTE OG FAMILIE! Det blir så mye mer morsomt med flere folk. :D

Viking_Mo for http://www.latskap.net & Støytn Drifters.

Privat : 96 Volvo 850 T5

Jobb : 08 Volvo XC 70 Taxi ver.

Garasjen: 91 Volvo 245 230FT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse dataene tilsier at 1/8 mile (201 meter) kan være mulig ut fra det jeg leser fra tidligere poster og ellers på forumet. Men det blir jo helt opp til ACR-ledelsen om de vil tillate dette.. Dersom de har godkjent Breisladd denne gangen så er jo det et stort framskritt fra 2004. Kanskje de vil godkjenne 201 meteren på Vol.2?

Bare 3 dager igjen i alle fall! :D

Det med drag handler om at ACR-Ledelsen ikke vil ha unødvendig mye gummi lagt igjen på banen, men om de dar har tilatt breisladdkonkuranse PÅ banen høres jo det litt bakvendt ut. Mulig dette er ment til å arrangeres på den asfalterte biten bak depoet?

BMWCCN hadde Drag, men det er jo et litt annet miljø..

Lenke til kommentar
Del på andre sider