Gå til innhold

SOMMERTREFF '05 Arctic Circle Raceway - Mo i Rana

Ranger emnet


Nismo

Anbefalte innlegg

  • Svar 596
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dårlig med kolonne fra Tromsø i år.

Men starte 2 biler nå i 9 tia.. pokker at vi ikke rekker den bognes kolonna.. D'OH

 

møtte dere i dag jeg, var på tur hjem fra fauske, kunne faen ikke dra til acr grunnet kjøre hjem noe flyttelast angry

 

dere sto hvertfall med en park.plass en eller annen plass, pisse pause sikkert..

[-] `93 Mondeo Si Sport

 

 

her kan du grille loffen din tralalalalaaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde så lyst til å være til stedet,men om jeg kunne??nei! :(

 

Men det finnes en trøst...bilder..trenger bilder!!abstinenser...iiaaaah!

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdag

09:00 Portene åpnes - kafeen serverer frokostbuffèt (kr 55,- pr person).

09:30 Teknisk kontroll foretas for sent ankomne fortløpende utover dagen.

10.00 Banekjøring

12.00 Lunsj - Banekjøring pågår fortsatt , kaffeen serverer lunsjbuffet for kr 75,- pr person.

14.00 Bilstereokonkurranse - EMMA ESPL, påmelding skjer i informasjonen hele fredag og lørdag frem til kl. 12.00. (Last ned regler)

Banekjøring vil foregå under bilstereokonkurransen.

17.00 Middag - Banen stenges.

18.30 Nord-Norsk mesterskap i breisladd - mer informasjon blir annonsert. Påmelding skjer i informasjonen hele fredag og lørdag frem til kl 18.00. (Kun for biler som er med på banekjøring).

Ca. 19.30 Banekjøring - Etter breisladdkonkurransen er avsluttet

23.00 Banen stenges

24.00 Portene stenges - Ingen har lov å oppholde seg innenfor portene etter dette.

¤ 1986 Mercedes-Benz 190E 2.3-16 - Solgt ¤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempedag på banen, bortsett fra den utkjøringa hvor sykebilen var ute, fikk ikke med meg hva som skjedde da jeg var på tur å dra ned akkurat da, så bare blålysa og at det sto en bil i svingen etter strekka, ett stykke før nordpolen...

 

Noen som har updates eller?

 

Kommer meg ikke oppover i morgen, må jobbe, så ypp gjerne litt med Dollybilen om du ser den ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper folk legger ut en del småfilmer også :) hadde vært fint å sett. Prata med pudding, han kommer med noe film snart syns jeg han nevnte. men håper folk kan legge ut både bilder og filmer :)

Viking_Mo for http://www.latskap.net & Støytn Drifters.

 

Privat : 96 Volvo 850 T5

Jobb : 08 Volvo XC 70 Taxi ver.

Garasjen: 91 Volvo 245 230FT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår