Gå til innhold

SOMMERTREFF '05 Arctic Circle Raceway - Mo i Rana

Ranger emnet


Nismo

Anbefalte innlegg

:cool:

 

Angående det med å "gi max på saltdalsletta".

Hva med å holde fortkjøringa PÅ BANEN, og ikke utenfor, slik at vi faktisk får lov hos politiet å arrangere slike treff i fremtiden også?

På langsletta på ACR er det garantert ingen toåringer som går og vaser som du kan kjøre ihjel, og ingen møtende trafikk. :)

Vi har en kjempegod dialog med politiet, og hadde en lengre samtale med dem idag. Det som ga mest bekymring for dem var kjøringa til og fra banen. Til neste treff vil vi, på oppfordring fra politiet, følge dette ekstra nøye opp, og nekte dem som kjører som stygt adgang til treffet :deng :rolleyes:

 

På de turene jeg hadde til og fra banen så kjørte alle jeg kjente igjen eksemplarisk ihvertfall.. Ble selvsagt forbikjørt av noen til å fra banen men tror ikke de hadde noe med treffet å gjøre egentlig. Er vel ikke helt enkelt å si hvem som kan for "råkjøringen" egentlig men som sagt så la ikke jeg merke til noe av d fra det jeg så..

 

Forøvrig stor takk til dere som arrangerte i helgen! Har egentlig ikke mye å utsette på treffet.. ikke noe egentlig tror jeg ;)

 

Takk til dere lokale som fikk ordnet deler til meg på Fredagen!

 

Mvh

02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII

10 Mitsubishi ASX instyle+

 

http://www.lancerregister.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 596
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

c.worth: Ikke jeg i min blå Civic som kjørte (eller dvs. ble tatt) i 138 nei...

 

Men hørte om 4 som hadde mista lappen før vi dro avgårde, 2 herfra i alle fall...en på Myre og en på Melbu. Men - kan godt være bare tøv, var bare rykter :\

 

Hehe, man kan jo lese litt her: Saltenposten - Kappkjørte gjennom Saltdal i 160 km/t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nu e æ færdig med trailern tel sommertreff acr 2005 vol.1 (bbracing edit)

så e det nån som har nån klipp dæm vill ha med på dvd så send dæm til BJØRNAR BEDDARI

ELVENES

8400 SORTLAND

 

D hadde vorre greit vest at d e u-redigerte opptak (feks utn musikk)

JA JA! træffet va nu en knall sukkse!

Breisladden sugde!!! :scared

TOYOTA MR2 med kameleon lakk: du fortjente de 3 pokalene du fikk.

Send så mye film såm mulig fra alle dagene så skal jeg begjynne å produsere DVD`er til alle som skal ha!

1986 Audi 80 GTE Quattro :) G60Q Project Reopened.

 

På Tide å få sæ særtifikat jæveln=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nu e æ færdig med trailern tel sommertreff acr 2005 vol.1 (bbracing edit)

så e det nån som har nån klipp dæm vill ha med på dvd så send dæm til BJØRNAR BEDDARI

ELVENES

8400 SORTLAND

 

D hadde vorre greit vest at d e u-redigerte opptak (feks utn musikk)

JA JA! træffet va nu en knall sukkse!

Breisladden sugde!!! :scared

TOYOTA MR2 med kameleon lakk: du fortjente de 3 pokalene du fikk.

Send så mye film såm mulig fra alle dagene så skal jeg begjynne å produsere DVD`er til alle som skal ha!

 

hvor lastes traileren ned?

 

kamelon lakken var rå :)

Jeg er ikke her bare for å ha det artig :)

 

 

 

http://www.ranaracingsecurity.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet hvem to av de som mistet lappen var, en VR6 Golf i 137 og en Honda Accord coupe i 138.

I følge purken hadde de tatt 17 lapper totalt i distriktet den helga.

Men alle hviste jo at de kom til å være ute så er ikke mange man kan skylde på.

Syntes faktisk at Politiet oppførte seg bra iforhold til de siste ganger.

 

Breisladden: Jeg synes fortsatt de begynte for langt unna og i feil sving, ;) lurer også på om ikke den humpen rett før svingen ødela for endel.

 

Jeg mener det bør være 0 tolleranse på alkohol inne på området, å få ødelagt bilen sin av en drita "jævel" unner jeg ingen.

De har blitt veldig streng på dette på gatebil etter en god del skader på biler.

Alkohol å bil hører ikke sammen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår