Gå til innhold

SOMMERTREFF '05 Arctic Circle Raceway - Mo i Rana

Ranger emnet


Nismo

Anbefalte innlegg

Trailern legges snart ut på BB-RACING.COM

Men jeg må ha mere klipp til hoved filmen så send meg klipp fra treffet så blir det DVD ut av det!

 

ADRESSE:

Bjørnar Beddari

Elvenes

8400 Sortland

:rolleyes:

1986 Audi 80 GTE Quattro :) G60Q Project Reopened.

 

På Tide å få sæ særtifikat jæveln=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 596
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nu e æ færdig med trailern tel sommertreff acr 2005 vol.1 (bbracing edit)

så e det nån som har nån klipp dæm vill ha med på dvd så send dæm til BJØRNAR BEDDARI

ELVENES

8400 SORTLAND

 

D hadde vorre greit vest at d e u-redigerte opptak (feks utn musikk)

JA JA! træffet va nu en knall sukkse!

Breisladden sugde!!! :scared

TOYOTA MR2 med kameleon lakk: du fortjente de 3 pokalene du fikk.

Send så mye film såm mulig fra alle dagene så skal jeg begjynne å produsere DVD`er til alle som skal ha!

 

At breisladden sugde hadde mest med at denne banen er laget for å kjøre rundt svingene, ikke ligge bredt i dem! Asfalten på denne banen har ENORM friksjon i forhold til "vanlig" asfalt, og pga dette er det å legge bilen bredt her veldig vanskelig.. synd så få folk har forståelse for det :) Hørte en del teite kommentarer fra tilskuere :P

Et hav av felger og dekk til gode priser:

Tempe Dekkservice A/S (Trondheim) http://www.tempedekk.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At breisladden sugde hadde mest med at denne banen er laget for å kjøre rundt svingene, ikke ligge bredt i dem! Asfalten på denne banen har ENORM friksjon i forhold til "vanlig" asfalt, og pga dette er det å legge bilen bredt her veldig vanskelig.. synd så få folk har forståelse for det :) Hørte en del teite kommentarer fra tilskuere :P

 

 

Hadde vært litt morro å sett de som er størst i kjeften prøve selv:) Er utrolig hvor lett det høres ut å drifte/sladde når man hører på de som står å ser på.

 

Men kvaliteten på kjøringa var ikke helt bra egentlig, men for de som la merke til noen av de samme bilene når de kjørte både før og etter så var det ganske mye rå sladding utpå der :)

Blir vel et lite handicap at det står 1500 folk å ser på, og blir litt nervøs....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men for de som la merke til noen av de samme bilene når de kjørte både før og etter så var det ganske mye rå sladding utpå der :)

Blir vel et lite handicap at det står 1500 folk å ser på, og blir litt nervøs....

 

Helt enig med nismo der, de gjorde bra mange fiiiine og lange sladder ute på banen, tilogmed den siste svingen der breisladden var.

Viking_Mo for http://www.latskap.net & Støytn Drifters.

 

Privat : 96 Volvo 850 T5

Jobb : 08 Volvo XC 70 Taxi ver.

Garasjen: 91 Volvo 245 230FT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sier meg enig i det som er nevnt lenger opp. bergningsbil må stå beredt siden det stjeler såpass med tid når noen kjører av. En solid bilhenger ville til og med hjulpet endel. Da kan man iallefall gå ihop en gjeng og dytte og/eller bære en bil oppå den for å den vekk fra banen

- Nissan Primera eGT

- 180SX TimeAttack

x WRX

x Carlos Sainz

x Turbo Primera osv osv osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sier meg enig i det som er nevnt lenger opp. bergningsbil må stå beredt siden det stjeler såpass med tid når noen kjører av. En solid bilhenger ville til og med hjulpet endel. Da kan man iallefall gå ihop en gjeng og dytte og/eller bære en bil oppå den for å den vekk fra banen

 

Bilhengere har jo vinsj og, hadde de spurt noen som har bilhenger, så hadde man vel fått fjerna bilen litt fortere.

 

Breisladden var grei den, den er helt lik som den på rudskogen egentlig, bortsett fra at svingen på rudskogen er mye lengre, så de som sladder får sladdet lengre, breisladden på gatebil går jo som regel ut på å legge ut rævva i svingen og ligge med rævva ute til svingen er slutt, drifting går mere ut på å legge ut rævva før svingen. Det er det siste som er rått selvfølgelig, og det krever mere skills, det er jo mange som legger rævva fint ut før svingen på breisladden på rudskogen og, men de får ikke noe ekstra poeng for det virker det som, men det er egentlig ikke så nøye. Røykutviklingen i svingen i mo i rana var også liten, men det er jo fordi alle som sladdet hadde kalde dekk, da har de mere friksjon og mere grep. Asfalten har ikke for bra grep til sladding! :)

 

http://westsideracing.tronder.net/Movies/serious-performance@shakedown.avi

 

"høyreklikk lagre som"

 

Eksempler på litt drifting og sladding, hadde de kjørt som Kenneth Moen (hvit nissant i filmen) gjør i breisladden på acr så hadde det vært litt mere show! er et par snutter av bilen min der og, men det er ikke mye å skryte av, prøver å bli bedre :)

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilhengere har jo vinsj og, hadde de spurt noen som har bilhenger, så hadde man vel fått fjerna bilen litt fortere.

 

Vi va å lånt en henger, men det gikk ikke heilt som vi håpa... Kanskje på neste treff at det står bergningsbil klar.. Vi gjor hvertfall så godt vi kunn på det hær treffet, e liksom ikke vårres feil at di bilan som virkelig mått hentes ha hjulan i kvær si retning... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilhengere har jo vinsj og, hadde de spurt noen som har bilhenger, så hadde man vel fått fjerna bilen litt fortere.

 

 

Vinsj nytter lite når fremdekket ligger vannrett under bilen. Hadde man kunne brukt vinsj på en bil hadde man kunnet slepe den av banen også

- Nissan Primera eGT

- 180SX TimeAttack

x WRX

x Carlos Sainz

x Turbo Primera osv osv osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sier meg enig i det som er nevnt lenger opp. bergningsbil må stå beredt siden det stjeler såpass med tid når noen kjører av. En solid bilhenger ville til og med hjulpet endel. Da kan man iallefall gå ihop en gjeng og dytte og/eller bære en bil oppå den for å den vekk fra banen

 

 

i fjor på sommer treffet så hadd vi en krasj på post 2 der en opel vectra sto knust i et autovern. da prøvde vi med mange folk og bilhenge med vinsj. men siden bilhengere ikke har den flate overflaten som på en flakbil er det nesten umulig å klare å dra de opp på bilhengeren. en annen grunn er at krokene er sjelden mitt på bake og det fører til at bilen blir dratt skjeivt opp :)

 

en annen ting er at det sjelden plass til fler enn 2 på vært hjul og da blir en bil på 1200 kg tung å løfte....

 

 

 

tro meg vi har berget biler på acr siden 1995 så vi vet litt om å berge biler... ;)

Jeg er ikke her bare for å ha det artig :)

 

 

 

http://www.ranaracingsecurity.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår