Gå til innhold

SOMMERTREFF '05 Arctic Circle Raceway - Mo i Rana

Ranger emnet


Nismo

Anbefalte innlegg

det er nettopp derfor man kan ha noen runder med familiekjøring.

 

edit: og noe av problemet var at man kom gjennom en sving i bra fart og havnet så i ræva på en skyline som omtrent sto i ro.. Uansett, helt greit å kjøre sakte MEN man må tåle å bli uthengt litt når man kjøper en freekin SKYLINE og ikke bruker den

- Nissan Primera eGT

- 180SX TimeAttack

x WRX

x Carlos Sainz

x Turbo Primera osv osv osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 596
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

det er nettopp derfor man kan ha noen runder med familiekjøring.

 

edit: og noe av problemet var at man kom gjennom en sving i bra fart og havnet så i ræva på en skyline som omtrent sto i ro.. Uansett, helt greit å kjøre sakte MEN man må tåle å bli uthengt litt når man kjøper en freekin SKYLINE og ikke bruker den

Latterlig holdning du har da. Er da opp til hver enkelt hvordan de vil kjøre, enten de kjører en polo med 60hester eller en supra med 600hester (så lenge de følger banereglene, selvsagt). Ingen som fortjener å bli uthengt - uansett.

'89 200 10vT Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper man en billig bil så er det ikke nøye om man ikke kjenner hvordan den oppfører seg. Omså det skulle gå galt så spilte det ikke så stor rolle. Men når man bruker såpass mye penger på en gjenstand så kan det hjelpe å lære seg å håndtere den, enn å imponere folk som ser på. Han kommer sikkert tilbake med mer.

MY97 JDM Impreza STi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er nettopp derfor man kan ha noen runder med familiekjøring.

 

edit: og noe av problemet var at man kom gjennom en sving i bra fart og havnet så i ræva på en skyline som omtrent sto i ro.. Uansett, helt greit å kjøre sakte MEN man må tåle å bli uthengt litt når man kjøper en freekin SKYLINE og ikke bruker den

 

Du er bra stolt hva? Måtte bremse opp for en Skyline og greier... tenker dette er noe å fortelle barnebarna:) Det var da biler som kjørte ring rundt deg og der nede. Når man samler så mange forskjellige biler og sjåfører så er det umulig å få alle til å kjøre like fort eller sakte. Slik er det, og slik blir det.

Skal man dele opp i flere klasser og slikt blir det bare mer kø, mer venting og mindre kjøring på banen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er nettopp derfor man kan ha noen runder med familiekjøring.

 

edit: og noe av problemet var at man kom gjennom en sving i bra fart og havnet så i ræva på en skyline som omtrent sto i ro.. Uansett, helt greit å kjøre sakte MEN man må tåle å bli uthengt litt når man kjøper en freekin SKYLINE og ikke bruker den

 

 

Det er ikke et billøp du har vært med på bare så du vet det. er ikke alle som er der for å kjøre med dem klarer. Jeg for min del slapp forbi alle bilene som tok meg igjen. Var ikke dær for å kjøre om kapp, men for å ligge bredt.

 

Jeg gleder meg som en unge til neste treff. Da stiller jeg med dempere som ikke er sprengt, og nye bremser og oppheng. blir vel litt bedre da..... ;)

Jeg sleit i svingene hvis jeg skulle kjøre fort. alle demperne vart gåen, og ei opphengskule som var skikkelig shabby.

 

Men det gikk på et vis å sladde....

-02 BMW 520iat M-Sport

-78 VW Golf LS (Low and Slow)

-05 Yamaha Aerox-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var vanskelig å holde oversikt bakover når alle speilene sto på feil plass

 

Skulle tro speilene stod rett jeg:) hehe...heller du som satt på feil plass :)

 

Uansett!! KOM OVER DET! Ikke vits å skrive flerfoldige sider om hvor sakte eller hvor dårlig den ene eller den andre kjørte. JEG ble faktisk forbikjørt av noen som hadde ROLIG-RUNDE! Hører ikke meg syte å klage...

 

Sett da punktum for dette tøvet....eller så kan dere opprette en egen tråd som dere kan kalle "SYTING" :mad: anger2

SiLvEr_19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, snakker om hårsåre folk.

 

for det første har jeg ikke sagt at det er rett og riktig at de henges ut, men at de må regne med det! Når man kjører en så beryktet og kjennt bil må man tåle det enten det er rett eller galt. Ikke noe poeng i å fyre løs for å beskytte han/dem.

Og det med at jeg måtte bremse for han var absolutt ikke for å fremheve meg eller noe slikt men for å poengtere akkurat hvorfor det blir lagt så forbanna godt merke til når folk kjører "sakte" i et ellers raskt selskap på 15-20 biler rundt en bane

- Nissan Primera eGT

- 180SX TimeAttack

x WRX

x Carlos Sainz

x Turbo Primera osv osv osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he satt på med min bror Øystein Beddari et par runder og vi kjørte forbi absolutt alle såm var på banen inc, d 2 skylines, ka d va slags kjøring med den røde skyline r33! d gjikk jo sinnsykt sakte! var på post 5. på fredagen fikk nesten flagg for at han kjørte så sakte!

SUUUPERT TREFF :pray

Håper bare været blir d samme i august! yodude

 

Unnskyld meg, men vet du at folk faktisk KJØLER ned bremsene sine relativt ofte? Utrolig mange som kjører hardt 3-4 runder og så kjører saaakte rundt for å kjøle ned bremsene..

Et hav av felger og dekk til gode priser:

Tempe Dekkservice A/S (Trondheim) http://www.tempedekk.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he satt på med min bror Øystein Beddari et par runder og vi kjørte forbi absolutt alle såm var på banen inc, d 2 skylines, ka d va slags kjøring med den røde skyline r33! d gjikk jo sinnsykt sakte! var på post 5. på fredagen fikk nesten flagg for at han kjørte så sakte!

SUUUPERT TREFF :pray

Håper bare været blir d samme i august! yodude

 

det er ingen som får flagg får å kjøre for sakte på ACR. de som får flagg er de som bedriver idiot kjøring nært andre biler.....

Jeg er ikke her bare for å ha det artig :)

 

 

 

http://www.ranaracingsecurity.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er for dumt å diskutere dette. At folk kjører forskjellig, er jo et kjent fenomen som man også ser i den daglige trafikken! Noen vil bestandig være mere forsiktig en andre, mens andre igjen ikke er så redd for å finne gasspedalen! Jeg er definnitivt i den siste kategorien til vanlig, men på ACR var jeg i den første.. Dette pga. at det ikke var min bil jeg kjørte, og ville aldri tilgitt meg selv om jeg føkka opp bilen til kompisen min!

BMW E30 3.1 ///TIC (snart ny m20 motor 331TIC)

09 Audi A4 2.0TFSI Avant Quattro S-line

08 FastFord Transit TDCI kassapowah

08 Slovw Caddy Maxi TDI DSG

Suzuki GSX750R TurboIntercooler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår