Gå til innhold

SOMMERTREFF '05 Arctic Circle Raceway - Mo i Rana

Ranger emnet


Nismo

Anbefalte innlegg

Originally posted by Jonte

 

Skal du ha med deg småjenter? :)

 

Korsn veste du d? hehe neida, men er kjipt for de som er 18-19 å ikke komme inn der....men d finnes jo plasser der det er 18årsgrense da! :)

- AUDI 100 quattro

x-BMW 320i m-tech -solgt

x-MB 230E 2.3l -spiker

x-MB 190E 2.0l -spiker

x-Opel Ascona C luxus -spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 596
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Bjørn W

God kveld godtfolk.Hvordan er interessen for EMMA bilstereokonkuranse på sommertreff? ...

 

Bjørn

 

Interessen er der, men spørsmålet er vel som alltid.. blir installasjonen ferdig? Forventer at det vil være noen lokale rånere som er med på konkurranse.

ArcticRacing.net

 

Bruksbil: BMW 316i (E46)

Prosjektbil: BMW 320i (E36)

Veteranbil: VW 1300 / Volvo 242 TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Bjørn W

God kveld godtfolk.Hvordan er interessen for EMMA bilstereokonkuranse på sommertreff?Kan det komme mye deltakere?Hvordan er ellers interessen for et bilstereoarrangement i f.eks Narvik,Tromsø,finnmark?

 

Bjørn

 

Svært få gutter i Narvik som er så ivrige og flinke på stereo at de kan være med i noen konkurranse.. Vil jeg tru.. Men, det hadde helt klart vært show med konkurranse.. :)

 

Men, Tromsø er vel bra det? Ellers burde det jo gådd ant å fått noe til på Sommertreff..

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Bjørn W

God kveld godtfolk.Hvordan er interessen for EMMA bilstereokonkuranse på sommertreff?Kan det komme mye deltakere?Hvordan er ellers interessen for et bilstereoarrangement i f.eks Narvik,Tromsø,finnmark?

 

Bjørn

 

Hei.

 

Det er akkurat avklart at det blir en bilstereokonkurranse på Sommertreffet i Juni i regi av Lyd på Hjul. Det blir ikke en EMMA konkurranse, men en egen Sommertreff konkurranse. Denne blir åpen for både store og små installasjoner i alle prisklasser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ben are

 

Hadde 199km/t på målstrekka med volvon i fjord... så får håpe de hadde mere med s2n!!!! :D

 

 

Hehe....Her er det nåån som må kalibrere speedometeret sitt.... Det er ihvertfall heilt sikkert.

 

Klarte ikke å holde meg lengre,for jeg veit ka min bil har på slutten av lang siden,og jeg veit ka Skylinen hadde,og eg veit ka Lotusen hadde (har vert passasjer i begge).

 

Så både Ben Are og cossiegjengen har et troverdighets problem hos meg.... Måtte bare kommentere dette,kunne ikke la sånt stå uimotsagt.

 

Skal no se etter en Volvo og Cossie (i bakspeilet?) til sommeren....Vi gler oss...

 

Flott at det blir noe for bilstereo gutta og.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by AudiV6cab

 

Morten: det var ikke en ide å ha Emma der allikavel....for å få flere biler lang veis fra..

Det er jo en lands omfattende organisasjon...

 

 

Fåreslo det til EMMA, og de tok faktisk kontakt med meg først ang dette, men nå er det bestemt av EMMA konkurransen som skal være i Nordland skal holdes i Bodø slik det har vært før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by jijohans

Vi i RMS gjengen blir på Skogly camping...Kort vei til banen...

 

Men så er vel det vel sånn ca ingenting annet det er kort vei til, bortsett fra Rago Nasjonalpark eller hva det nå heter ;)

 

Nei ta turen ned i byen, det var kjempemorsomt i fjor. Ramona var jo halvfull av folk fra Sommertreffet. :D

Raymond

 

89' Audi CTQ

83' GTi (2 stk)

96' GSX-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde dette var et biltreff...menmen,de som vil drikke og feste istede for å prestere på banen må bare gjøe det for min del...

Begynner å bli litt likt Gatebil,der det virker som at hovedpoenget er å drikke seg dritting å rave mellom bilene...

De fleste er nok voksne selv til å bestemme hva de skal gjøre...Blir nok et bra treff for det...

http://www.rms-racing.no

http://www.sommertreff.no

 

Takk til:

-Rydning Bilteam-

-NordicMotor-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by jijohans

Trodde dette var et biltreff...menmen,de som vil drikke og feste istede for å prestere på banen må bare gjøe det for min del...

Begynner å bli litt likt Gatebil,der det virker som at hovedpoenget er å drikke seg dritting å rave mellom bilene...

De fleste er nok voksne selv til å bestemme hva de skal gjøre...Blir nok et bra treff for det...

 

Neeeh, de som skal kjøre kan jo ikke drikke seg drita og rave rundt akkurat. Får dem jo ikke opplevd treffet. Er jo tross alt 2 mil opp til banen fra Hotellet. Sier bare simpelthen at det er morro å samle en gruppe bilinteresserte folk på samme plass, så må hver enkelt gjøre som den vil.

 

Er litt demotiverende at man aldri kan si noe på Bilforumet uten at noen skal bite hodet av deg for det du sier ... :rolleyes:

 

Ender bare opp med at man ikke gidder å si noe, og da er poenget borte med et forum...

Raymond

 

89' Audi CTQ

83' GTi (2 stk)

96' GSX-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår