Gå til innhold

bilforumet.net vs SS

Ranger emnet


Gjest

hva bør skje med tråder som omhandlet i meldingen?  

65 stemmer

  1. 1. hva bør skje med tråder som omhandlet i meldingen?

    • Burde tråden slettes?
      16
    • Burde tråden stenges?
      9
    • Eller burde den være helt åpen?
      42


Anbefalte innlegg

Originally posted by 31337

 

Betyr det at fra nå av er all oppfordring til ulovlig aktivitet forbudt her på forumet?? Det er jo massevis av tråder som handler om at man skal "grisebanke" folk som herper andres biler og sånt, regner med dere sletter de trådene nå?

 

Dere har jo lov å gjøre hva dere vil, men det er jo kanskje et poeng å høre på hva brukerne selv mener? Og som poengtert tidligere, det har vært oppfordret til atskillig verre bil-stunts her før, så hvorfor sletter dere akkurat C0rvettes tråd?

 

Det betyr:

Fra nå av er all oppfordring til ulovlig aktivitet forbudt på forumet, så lenge det er jeg som står som avsender.

 

du kan banne på at hvis noen andre hadde kommet med det samme innlegget hadde det vært helt greit..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 101
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by le0n

For min del håper jeg bare hele den ulovlige delen av streetracing forsvinner, og ikke skaper mer dårlig kritikk mot unge bilførere for det resulterer bare i at jeg og dere snart får mye dyrere bøter..

Til slutt kommer vell nulltoleransen og :rolleyes:

 

Altså, Streetracing=gateracing=ulovlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MrHappy

 

 

Jejeje MrHappy...

Saken er den at dette er ikke racing i ordets rette forstand, vi kjører en forhåndsbestemt strekning på tid, enkelt og greit, og jada, det er et poeng å kjøre raskest mulig, men selvsagt innenfor lovens rammer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by nitewlkr

Nå kjenner jeg ikke til hvilken tråd dere prater om men blir litt for dumt å forskjellsbehandle,dersom tråder som oppfordrer til ulovligheter som setter andre menneskeliv i fare burde det vel vært slettet endel tråder her.... bla GIO tråden...

 

GIO trådene var nok ikke like morsomme å slette..

Noe sier meg at grunnen til at tråden ble slettet ganske enkelt er at det var jeg som kom med postingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Corvette: Har du aldri tenkt til å gi deg? De argumentene som du kommer med begynner å bli dårlige.

 

Hvis bilforumet.net ikke vil ha noe av dette på sin side så er vel det ok? Kan da umulig være så vanskelig å forstå det? Finner du ingen andre kvaliteter med dette forumet?

 

Mvh Corolla GT

VW Golf '90

Toyota Corolla GT '86 (SOLGT)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CorollaGT

Corvette: Har du aldri tenkt til å gi deg? De argumentene som du kommer med begynner å bli dårlige.

 

Hvis bilforumet.net ikke vil ha noe av dette på sin side så er vel det ok? Kan da umulig være så vanskelig å forstå det? Finner du ingen andre kvaliteter med dette forumet?

 

Jeg har null problemer med at de ikke vil assosieres med det de egentlig er.

 

Men jeg mener at de bør være konsekvente, og ikke ukritisk slette innholdet ut fra hvem som er avsender, noe de helt klart, og beviselig gjør i dag.

 

Jeg vil si at Håkon definitivt ikke har vurdert innlegget ut fra dets innhold på lik linje med andre innlegg, men vurdert innlegget og innholdet, lagt til at det var jeg som skrev det, og på det grunnlaget slettet innlegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jamen herregud da ! La nå guttene få leke i fred! Gi fillern i det tøyset om hva som KAN skje, hva som HAR skjedd og hva som VIL skje! Overlat det til de som skal være med ut å kjøre! Ikke vær så veldig grinete på alt! Gode gud

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Loppa: å faen var det du som kjørte så inni helvete dust i sommer hehehehe..

 

jeg håper du vet at det er stor forskjell på å kjøre slik du kjørte ned fra våler på 2 felts vei med masse trafikk og på hvordan jeg kjørte på 4 felt motorvei med avskilling på natta.. jeg har ikke blitt anmeldt eller fått helikopter etter meg ;) det hadde du.. hehehe det var bare P4 helikopteret da men..

1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk

1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk

2000 Supra TRD widebody GT45R

 

Team Quicksilver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Quicksilver

Loppa: å faen var det du som kjørte så inni helvete dust i sommer hehehehe..

 

jeg håper du vet at det er stor forskjell på å kjøre slik du kjørte ned fra våler og på hvordan jeg kjører.. jeg har ikke blitt anmeldt eller fått helikopter etter meg ;) det hadde du.. hehehe det var bare P4 helikopteret da men..

 

Big deal å bli anmeldt for å kjøre litt liksom, det har de fleste her inne opplevd vil jeg anta.. (i den grad de fleste her faktisk har kjørt bil)..

 

Helikopter er bare kos da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg står for det jeg sa da.. den kjøringen din ned i fra våler (eller det jeg så når du passerte meg) Loppa er den styggeste kjøringen jeg har sett noen gang.. ink GIS1-3, Ghostrider osv men deg om det hehehe.. stå på mann..

1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk

1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk

2000 Supra TRD widebody GT45R

 

Team Quicksilver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fåkk!. dette forumet begynner å bli pysete ass. SKulle hatt rosa frames med lyseblå bakgrunn og shit...!

 

Nå har dem faen meg begynt å editere textene vi selv skriver,,, hva er det for no lame shit?`

 

 

Quicksilver. det er fordi du ennå ikke har sett meg :)

Smoooooth like'a silka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Quicksilver

Loppa: å faen var det du som kjørte så inni helvete dust i sommer hehehehe..

 

jeg håper du vet at det er stor forskjell på å kjøre slik du kjørte ned fra våler og på hvordan jeg kjører.. jeg har ikke blitt anmeldt eller fått helikopter etter meg ;) det hadde du.. hehehe det var bare P4 helikopteret da men..

 

:D Du lager kø! :D

 

Brukte bare deg som eksempel ;)

 

Poenget mitt var forsåvidt at det nytter ikke og klage på grisekjøring når man lever av de som driver med det. Det blir som om en dop-dealer skulle klage på at folk er ruset hele tiden.......

 

Derfor synes jeg heller ikke tråder om streetracing skal forbys i streetracing-forumet, men nå kan vi jo lese at "the ultimate Norwegian streetracing site" skyter seg selv i foten med kanon, så det som skjedde her inne er langt fra like dumt.

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er vel poenget til Corvette at han mener tråden ble slettet p.g.a at han skrev den og ikke p.g.a innholdet....

Ser ikke helt hva kjøringen til loppa har med det å gjøre...

skjønner godt at bilforumet.net ikke vil bli koblet til "ulovligheter"

men grensene for hva som tillates må være like for alle...

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår