Gå til innhold

bilforumet.net vs SS

Ranger emnet


Gjest

hva bør skje med tråder som omhandlet i meldingen?  

65 stemmer

  1. 1. hva bør skje med tråder som omhandlet i meldingen?

    • Burde tråden slettes?
      16
    • Burde tråden stenges?
      9
    • Eller burde den være helt åpen?
      42


Anbefalte innlegg

jeg lever ikke av at enkelte prøver å ta sine og andres liv (for å sette det på spissen), det du drev med går ikke under Street racing men noe annet hehehe

 

At folk liner oppå tester muskler har jeg ikke noe i mot, men som alltid så bør mann jo bruke hode litt der også..

1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk

1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk

2000 Supra TRD widebody GT45R

 

Team Quicksilver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 101
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

nitewalker dete r det dummeste jeg har hørt EVER!-.

"skjønner ikke at forumet vil koble mot ulovligheter"!!

 

Kriminalitet bak rattet har altid vært og VIL være! HAr du lest noen av trådene her på forumet?? 90 % av dem som er her planlegger alt fra gis og gio til romfartøy til månen!

 

cut the cræp. will ya?

 

Og om det ER polti som følger med på forumet her? Så vil jeg med glede informere at dem kan kjøsse den glattbarberte ræva mi til dem begynner å like det!!!!!

 

"Street racing"/leke morro i snøen skal det faen meg bli av til helgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by paralell

nitewalker dete r det dummeste jeg har hørt EVER!-.

"skjønner ikke at forumet vil koble mot ulovligheter"!!

 

Kriminalitet bak rattet har altid vært og VIL være! HAr du lest noen av trådene her på forumet?? 90 % av dem som er her planlegger alt fra gis og gio til romfartøy til månen!

 

cut the cræp. will ya?

 

Og om det ER polti som følger med på forumet her? Så vil jeg med glede informere at dem kan kjøsse den glattbarberte ræva mi til dem begynner å like det!!!!!

 

"Street racing"/leke morro i snøen skal det faen meg bli av til helgen!

 

Parallell:

At du ikke skjønner at bilforumet.net vil framstå som ett seriøst bilforum sier mer om deg...

er ikke bare 18 år gamle "verdensmestere" som deg her...

Men denne posten sporer jo bare mer og mer av...

 

 

:rolleyes:

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst??...

 

Hva afen tror du dette er enn et BILFORUM!!

hav trr du har med BIL å gjøre?. jo nettop en del av dette vi snakker om!!! Sammafaen hvor seriøst dere vil ha det.... Fakta er FAKTA!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by paralell

Seriøst??...

 

Hva afen tror du dette er enn et BILFORUM!!

hav trr du har med BIL å gjøre?. jo nettop en del av dette vi snakker om!!! Sammafaen hvor seriøst dere vil ha det.... Fakta er FAKTA!

 

Det der fant jeg ikke noe logikk i...

 

Dette er et forum for folk med interesse for bil, og det blir også en klubb for samme gruppe mennesker.

Hvis vi vil at dette forumet og klubben skal få lov til å holde på lenger fram i tiden så må visse ting bli gjort.

 

Akkurat som at be-4-you.com måtte fjærne filmene sine så kan det hende at samme folk vil fjærne deler av bilforumet.net eller hele forumet. Og da er det bedre at vi har visse regler enn at vi bare gambler på at det ikke skal bli stengt!

 

Noen ganger må man faktisk tenke lenger en 5sekunder fremover i tid.

 

Dere kan jo spørre dere selv dette:

Vil jeg at Bilforumet.net skal være her i fremtiden?

Og vil du se en Bilforumet.net Klubb?

 

Jeg trur de aller fleste inkl. moderatorer og admins synes det er dumt å måtte fjærne visse ting, men det fjærnes med god grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by boXer

Akkurat som at be-4-you.com måtte fjærne filmene sine så kan det hende at samme folk vil fjærne deler av bilforumet.net eller hele forumet. Og da er det bedre at vi har visse regler enn at vi bare gambler på at det ikke skal bli stengt!

 

 

Bare for å spørre..

Du er vel klar over at det er be-4-you selv som har fjernet filmene?

 

Og du er klar over at ingen andre enn eiere/moderatorer av forumet kan bestemme det samme?

 

Det er ingen myndigheter som har bestemt at det skal være sånn liksom, det er bare sånn at be-4-you folka er kyllinger, akkurat som folka som driver forumet her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Corvette

 

Bare for å spørre..

Du er vel klar over at det er be-4-you selv som har fjernet filmene?

 

Og du er klar over at ingen andre enn eiere/moderatorer av forumet kan bestemme det samme?

 

Det er ingen myndigheter som har bestemt at det skal være sånn liksom, det er bare sånn at be-4-you folka er kyllinger, akkurat som folka som driver forumet her.

 

Det er en grunn til at dem fjærnet det da.

Og det er for å være på go'fot med myndighetene...

 

Hvis du leste hva jeg skrev, så så du at jeg nevnte bilforumet.net bil-klubb også... Da har myndighetene enda mer å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Corvette

 

Bare for å spørre..

Du er vel klar over at det er be-4-you selv som har fjernet filmene?

 

Og du er klar over at ingen andre enn eiere/moderatorer av forumet kan bestemme det samme?

 

Det er ingen myndigheter som har bestemt at det skal være sånn liksom, det er bare sånn at be-4-you folka er kyllinger, akkurat som folka som driver forumet her.

 

 

Jeg vil se deg lage et forum der det meste er oppfordret til å kjøre som idioter, der eneste interessen innenfor bil er det å kjøre ulovlig. Så kan du og paralell drive på i lag.

 

Se hvor mange som gidder sammarbeide med dere. Se hvor lenge det forumet faktisk gjelder.

 

Dette er et forum for alle bilinteresserte, men noen grenser må det jo være. Sånn at faktisk gubber på 40 og interesse for amcar's får lov til å diskutere litt også, uten å få høre at dem er no jævla råkjørerer etc..

 

Altså, om politiet får opp øynene for forumet, og får med seg at det er mye svinkjøring som blir planlagt etc, og dem ser et bilforumet.net klistremerke på bilen din, så blir dem å følge med deg..

 

VIL VI DET?

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

 

 

Jeg vil se deg lage et forum der det meste er oppfordret til å kjøre som idioter, der eneste interessen innenfor bil er det å kjøre ulovlig. Så kan du og paralell drive på i lag.

 

Se hvor mange som gidder sammarbeide med dere. Se hvor lenge det forumet faktisk gjelder.

 

Dette er et forum for alle bilinteresserte, men noen grenser må det jo være. Sånn at faktisk gubber på 40 og interesse for amcar's får lov til å diskutere litt også, uten å få høre at dem er no jævla råkjørerer etc..

 

Altså, om politiet får opp øynene for forumet, og får med seg at det er mye svinkjøring som blir planlagt etc, og dem ser et bilforumet.net klistremerke på bilen din, så blir dem å følge med deg..

 

VIL VI DET?

 

hva er forskjellen på scenarioet du kommer med, og sånn det er i dag?

 

Det er faktisk ingenting..

 

Politiet har øynene åpne for blant annet bilforumet..

De følger oss alle med argusøyne, og det er ikke uten grunn..

 

Men det er bare et fåtall av oss som tør å stå for det vi driver med, og som tør å dokumentere vår egen grisekjøring..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by HiiP

Er det mulig å få en kort opp summering her?

 

Jepp..

Jeg inviterte alle med på grisekjøring, som skal tas opp på video, lages film, og distribueres..

Vi skal kjøre på tid over en bestemt strekning på østlandet.

 

Videon skal redigeres av en som jobber profft med redigering, og blir tilgjengelig blant annet på CD, og VHS.

 

Det er ment å bli en av de morsomste bilfilmene i Norge hittil, og kommer til å ha opptak innenfra bilene, og utenfra..

 

Veien det gjelder er det snøføre på, og det er gode muligheter for spektakulær kjøring..

 

Dette taklet ikke kyllingene som driver forumet, de slettet derfor tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Corvette

 

Jepp..

Jeg inviterte alle med på grisekjøring, som skal tas opp på video, lages film, og distribueres..

Vi skal kjøre på tid over en bestemt strekning på østlandet.

 

Videon skal redigeres av en som jobber profft med redigering, og blir tilgjengelig blant annet på CD, og VHS.

 

Det er ment å bli en av de morsomste bilfilmene i Norge hittil, og kommer til å ha opptak innenfra bilene, og utenfra..

 

Veien det gjelder er det snøføre på, og det er gode muligheter for spektakulær kjøring..

 

Dette taklet ikke kyllingene som driver forumet, de slettet derfor tråden.

 

FORDI at dem ikke vil ha den negative kritikken som kommer med den filmen. Forstår du?

 

Det synes jeg faen meg du kan respektere.

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Corvette

 

hva er forskjellen på scenarioet du kommer med, og sånn det er i dag?

 

Det er faktisk ingenting..

 

Politiet har øynene åpne for blant annet bilforumet..

De følger oss alle med argusøyne, og det er ikke uten grunn..

 

Men det er bare et fåtall av oss som tør å stå for det vi driver med, og som tør å dokumentere vår egen grisekjøring..

 

Joda, politiet vet om forumet, men det er enda ikke et forbanna råkjører forum. Her diskuteres mye rart, blant annet råkjøring også, MEN ikke bare råkjøring.. Jeg håper politiet ser på forumet som en gjeng bilinteresserte gutter og jenter som er ute etter å skape et bedre bilmiljø i Norge, ikke ute etter å ødelegge det vi kanske allerede har fått bygd opp.

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og Corvette.

 

Når dere har fått redigert filmen og den er tilsalgs / nedlasting etc så vet jeg at alle vi her på forumet blir å se på den. Er den bra osv får du mye creds tilbake. Og det er bra noen lager litt action ja. Se på paralell, han er mye i krangel etc, men filmene hans, det ser vi alle på. Det er bra vi har noen som lager filmer osv

 

MEN, dere må jo forstå at ownere og moderatorer på forumet ikke vil ha den negative kritikken eller noe med filmen å gjøre.

 

For til siste slutt så er det dem som blir å få ansvaret for det..

 

 

Ingen har noe i mot at dere lager filmen (så vidt jeg vet), bare det ikke ødelegger for forumet etc..

 

Så jeg synes du skal respektere at dem ikke vil at filmen skal ha noe med forumet å gjøre.. Ok?

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår