Team VR6 Skrevet November 26, 2004 Rapporter Share Skrevet November 26, 2004 Er det noe her på forumet som vet dette? Siter Det er ikke farten som dreper... Det er vei standaren i norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freeman Skrevet November 26, 2004 Rapporter Share Skrevet November 26, 2004 1. Du går på jobb 2. Tjener 4-5 tusen 3. Får lønn. 4. Tar ut penger 5. Drar på en "stæsj" handler. 6. Peker på lyktene. 7. Sier "sånne skal jeg ha" 8. venter til du får dem. 9. Betaler. 10. Går ut døra (nb. ikke glem å ta dem med deg) 11. La være å miste dem i bakken 12. Dra ut 1,2,3 gjerne 4 og 5 giret hjem. 13. Skru på luktene. 14. Justere dem. 15. Sette deg i bilen, slå på lysa og kjør. Vips der hadde du angle eyes kanskje som dette Siter Mine Bilder ser dere her: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1848081#post1848081 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet November 26, 2004 Rapporter Share Skrevet November 26, 2004 Og skal du ha slike lykter som Freeman har funnet til deg, trenger du min guide! Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet November 27, 2004 Rapporter Share Skrevet November 27, 2004 Originally posted by Team VR6 Er det noe her på forumet som vet dette? 1: Invester i 2 eller 4 akryl staver, eller stjel dem som mordi har på persiennene. 2: Finn ca. mål på reflektor 3: Varm opp stavene og bøy dem i ønsket form 4: Når du har fått ønsket form så kan du finne deg en diode/pære som du "Macgyveriserer" fast. 5: Når du har fått lys i ringene kan du montere dem i lyktene.. 6: Når du eventuellt blir stoppet i kontroll og må dra på Biltilsynet kan du bruke pengene som du har spart til å kjøpe skikkelige lykter. Du kan selvfølgelig bare bestille ferdige ringer fra Mobilsentrum, da driter du bare i punkt 1-5.. Tut og kjør Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Team VR6 Skrevet November 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2004 Jeg greide ikke finne noe som kunne brukes på mobilsentrum. Kunne du hjelpe meg lit der? Siter Det er ikke farten som dreper... Det er vei standaren i norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet November 27, 2004 Rapporter Share Skrevet November 27, 2004 nå har jo en her på forumet startet et gruppeinnkjøp av komplette klarglass lyktesett med ekte angeleyes, kostet rundt 1100.- og det er ingen dum pris.. ligger en post om det på golf2 forumet.. good luck Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet November 27, 2004 Rapporter Share Skrevet November 27, 2004 Originally posted by Team VR6 Jeg greide ikke finne noe som kunne brukes på mobilsentrum. Kunne du hjelpe meg lit der? Han som søker, han finner Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg