mistercartman Skrevet Desember 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2004 Originally posted by Islanwind okey.. Takker.. Skal sjekke ;) Står vel i vognkortet..? ;) Håper eg har B20A2 :P Ville stolt på manualen din. Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Desember 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 En annen ting å tenke på er hvor effekten er målt. På hjulet eller i motoren? Er vel mest vanlig at de er målt på veiva, men enkelte merker gjør det vel "på riktig måten"? -Vet Ducati blant annet måle på hjulet, men aner ikke på biler .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakk1 Skrevet Desember 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 Originally posted by Paulsen heisann.. bare lurte på hvordan man regnet ut antall hester det er i bilen?? kan man gjøre det utifra den infoen man har i vognkortet?? eller?? Vist du trykker på linken under så er det plutselig veldig lett, http://www.wentec.com/unipower/calculators/kw_hp.asp Siter Audi A4 Avant,05', 1.9TDIQ S-Line Lada Samara 96mod. 1,5L (Snart flat) x MB 300ce 91/94mod. Sportline x 240gl b21at++ 83mod. x Tempo RT 50 Computers are like airconditioners, they don't work properly when you open windows... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Desember 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 Originally posted by bakk1 Vist du trykker på linken under så er det plutselig veldig lett, http://www.wentec.com/unipower/calculators/kw_hp.asp Synes ikke det var noe lett med den å finne ut hvor mye hk det er i bilen min. Den hjalp meg ikke mye den.;) Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jensemann Skrevet Desember 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2004 Originally posted by Islanwind Lurer på ein ting ang hk.. Er det som står i manualen til bilen riktig i forhold til hk? I manualen min står det at accord exi 2.0 har 122 hk... Mens selgeren sa 136.. ka bør eg stole på ? 122hk er det som stemmer(hvis det er en 80-talls accord..)Enkelte nyere modeller av Accord har 136hk.. Han har sikkert fått høre det av noen andre at den har 136hk... På den kalkulatoren sto det at 1kW er det samme som 1,34hk. Noen mener 1,36hk. Er det pga av forskjellene mellom amerikanske og europeiske hestekrefter. Har hørt det er forskjell på dette.. Siter '84 Alfa Romeo GTV6 '92 BMW E34 520iA (bytta i alfa) '82 BMW E28 535iA (solgt) '84 BMW E30 318i (skrota) '87 Honda Accord 2.0 EXi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg