Gå til innhold

Tråden for tips til nye nye førere på vinterføre

Ranger emnet

BLACK.PEARL

Anbefalte innlegg

Originally posted by DCA

Alle "tipsene" som står her er jo egentlig noe alle som har fått lappen bør kunne/skjønne! det sier seg selv rett og slett!

Men du, nevn noen viktige ting å huske på du også da (du sier at dette burde alle med lappen kunne, da finnes det sikkert mer å kunne), eller har du kanskje ikke lappen selv enda? Ikke gammel nok kanskje? :) ER MIN FØRSTE VINTER PAPPSKALLE! Derfor spør jeg om HVA jeg BØR huske på og være forbredt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Et annet tips er å ikke "ta helt av" med sladding og leking, selv på avlukkede områder. Når adrenalinet flommer og blikjøringa aldri har vært morsommere er det stor sjanse for at en liten feilberegning kan snike seg inn. Dette gjelder spesielt ved "trening" i svinger - større fart og bedrere inngangsvinkel er ekstremt vanedannende, og en vil gjerne ha mere, mere, mere, men til slutt sier brøytekantene/autovernet stopp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BLACK.PEARL

Men du, nevn noen viktige ting å huske på du også da (du sier at dette burde alle med lappen kunne, da finnes det sikkert mer å kunne), eller har du kanskje ikke lappen selv enda? Ikke gammel nok kanskje? :) ER MIN FØRSTE VINTER PAPPSKALLE! Derfor spør jeg om HVA jeg BØR huske på og være forbredt.

har nok lappen ja! gjort meg fortjent til den å pga at disse "tipsene" visste jeg fra før!:D ok det var bare for å provosere... men bil intereserte folk bør vite dette...greit nok med de som aldri har brydd seg noe om bil....

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider