funkes Skrevet Januar 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2003 Da hadde funkes sertifikat. Ut og kjøre meg lemlestet. 3xhurra Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Januar 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2003 Greattulerer! thumpsup Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Januar 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2003 Hehe, grattis din unge :D Husk at man sjelden blir verdensmester første året nå da ;) Kjør pent, så slipper du å lære "the hard way" som jeg gjorde. 1 mnd tok det før jeg knuste min første Golf. Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wang911 Skrevet Januar 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2003 Grattulerer, du får mye gøy i åra som kommer :D Siter "Real cars are designed to carry only two people - anything else is just a bus" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower.no Skrevet Januar 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2003 Weee!! Grattis ;) kjør "pent" da.... Siter BMW POWER - GO FAST! www.bmwpower.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2003 Originally posted by Loppa Hehe, grattis din unge :D Husk at man sjelden blir verdensmester første året nå da ;) Kjør pent, så slipper du å lære "the hard way" som jeg gjorde. 1 mnd tok det før jeg knuste min første Golf. Grattis til funkes fra meg og! Selv brukte jeg 10 dager og noen timer før jeg vraka min første golf. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Januar 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2003 Grattis funkes! Har hatt lappen en mnd på mandag. Bimmer'n er like hel... hittil! Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2003 Gratulerer Funkes. Kjør pent da, SERIØST ! :) Jeg har enda ikke knust noen Golf, men hadde jeg ikke mista lappen.. Så er jeg redd for at det ville skjedd.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2003 Gratulerer din unge! hehehehe........now take it easy on the road m8 Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet Januar 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2003 grattiss :) Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ideal Skrevet Januar 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2003 Originally posted by Loppa så slipper du å lære "the hard way" som jeg gjorde. 1 mnd tok det før jeg knuste min første Golf. Så rart, det var AKKURAT det jeg gjorde, bare at jeg brukte tre måneder før jeg knuste min golf :D :D :D Lurer på om det er mange golfer som går tapt på denne måten.. Siter "The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994 "Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Januar 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2003 er vel ikke uten grunn at forsikring på golf er dyrere enn andre forsikringer til biler med tilnærmet lik verdi Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet Januar 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2003 thumpsup Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lordbongo Skrevet Januar 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2003 grattis Siter lordbongo 77 mod 3.0 gl granada stv 77 mod 3.0 gl granada sedan 1/2 74 mod consul coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Januar 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2003 Ey, grattis da :) Nå har nådd en av livets målepeler ;) Kjør pent.. Hatt en lappen en del måneder nå og bilen min er fortsatt like hel.... Heldigvis :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg