El-LoCo Skrevet Januar 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2003 Kjørt i over 1 år nå, fortsatt ikke drept noen biler... Tror jeg må kjøpe meg prosjekt-herpe bil snart. Så jeg også kan få drepe en bil liksom. Føler meg litt ensom og forlatt i klubben for oss som ikke har most noe enda. Siter -'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!] -'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!] -'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt] Spiller selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Januar 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2003 Originally posted by funkes Da hadde funkes sertifikat. Ut og kjøre meg lemlestet. 3xhurra Nå har du hatt lappen i ca 12 timer.. Du har fortsatt lappen? og bilen er like hel? hehe.. neida... GRATULERER!! :D kjør pent..! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2003 Kjørt bil i over 7 år uten krasj. Havna utenfor veien engang riktignok, men det var på en landevei og bilen kom seg opp igjen uten problem eller skader. (Havna på et jorde i en sving) :rolleyes: Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Januar 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2003 Originally posted by Dr_S Kjørt bil i over 7 år uten krasj. Havna utenfor veien engang riktignok, men det var på en landevei og bilen kom seg opp igjen uten problem eller skader. (Havna på et jorde i en sving) :rolleyes: Hmmm .. høres jævli kjent ut ... var svingen i en nedoverbakke rett over en bakketopp ? Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet Januar 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2003 Originally posted by funkes Da hadde funkes sertifikat. Ut og kjøre meg lemlestet. 3xhurra Må bare gratulere! =) Har du fått deg egen bil? Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Januar 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2003 Se signaturen hans. Har kjører en celica Carlos Sainz edition Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FOBO Skrevet Januar 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2003 Yeah Grattis så mye med rånebeviset :D ta det me ro det første året ja!! Siter 2007 Renault Traffic *Arbeidsbil* 2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil* 1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil* 1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil* 1986 Mazda 323 *vinterbil* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet Januar 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2003 grattis! :D da erre bare fylle opp med teens og off you go :D jeg kræsja ikke det første året.. drepte en motor men. det er først nå, hadde vel hatt lappen i ca 13-14mnd, at ting skjer. Har hatt bilen til oppretting, og bodykitt er like rundt hjørnet ;) Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karina Skrevet Januar 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2003 Grattis fjortizz ;) eehh funkes ;) *still going strong etter 2 år på veien* Siter Memb. of No Brain Racing Team '93 Nissan 200sx s13 Styremedlem http://www.200sx-ogn.org Admin på http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Januar 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2003 Originally posted by funkes Da hadde funkes sertifikat. Ut og kjøre meg lemlestet. 3xhurra hurra, hurra, hurra... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calib'R Skrevet Januar 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2003 Gratulerer. Jeg har hatt lappen i snart 3 måneder. Har kjørt en del med en gammel Pajero. Vært av veien ... veldig mange ganger med den. Har fått nye erfaringer for hver gang. Men denne bilen er jævlig seig, klarer ikke å vrake den (ikke det at jeg prøver). Siter BRENN !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Januar 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2003 har alle her most golf? har kun tatt venstre frontlykt, grillen og fangeren jeg på min golf.. det ble fort innkjøpt brukte deler, og ingen skade skjedd.. hehe.. nå er den på hoggeren pga bror min da men.. not me :D Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet Januar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2003 Originally posted by Dinglevims Grattis funkes! Har hatt lappen en mnd på mandag. Bimmer'n er like hel... hittil! nei, da fikk vi lappen samme dag :) (Dinglevims altså) grattis funkes, ikke no vraking av biler, etter veien hvertfall ;) Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastone Skrevet Januar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2003 Originally posted by Calib'R Gratulerer. Jeg har hatt lappen i snart 3 måneder. Har kjørt en del med en gammel Pajero. Vært av veien ... veldig mange ganger med den. Har fått nye erfaringer for hver gang. Men denne bilen er jævlig seig, klarer ikke å vrake den (ikke det at jeg prøver). Gi meg en sjanse så skal jeg ta knekken på den. Har kjørt i stykker 2 Volvo feltvogner (med vilje). Oppskrift som følger: Et lite hopp, en betongkloss (lik den vegvesenet bruker for å sperre av). Litt fart og land bilen på denne klossen. Gjør underverker med ramma på bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
allyse Skrevet Januar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2003 Gratulerer. Alltid huske å kjøre pent (ihvertfall når purken ser...) Slik jeg sier til alle: Ting skjer fortere enn hva du ANER (mener det. Jeg garanterer du har no idea selv om du tror det) før du har opplevd det selv... Jaja. Tuppa ei kjerring med den elskete mazdaen min for noen måneder siden. Meeeeeget lav fart, men uansett var det surt å kjøpe ny frontlykt :( Mvh A. Lyse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg