Gå til innhold

Sertifikat

Ranger emnet

funkes

Anbefalte innlegg

Kjørt i over 1 år nå, fortsatt ikke drept noen biler...

Tror jeg må kjøpe meg prosjekt-herpe bil snart. Så jeg også kan få drepe en bil liksom. Føler meg litt ensom og forlatt i klubben for oss som ikke har most noe enda.

-'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!]

-'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!]

-'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt]

Spiller selges

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dr_S

Kjørt bil i over 7 år uten krasj. Havna utenfor veien engang riktignok, men det var på en landevei og bilen kom seg opp igjen uten problem eller skader. (Havna på et jorde i en sving) :rolleyes:

Hmmm .. høres jævli kjent ut ... var svingen i en nedoverbakke rett over en bakketopp ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har alle her most golf? har kun tatt venstre frontlykt, grillen og fangeren jeg på min golf.. det ble fort innkjøpt brukte deler, og ingen skade skjedd.. hehe.. nå er den på hoggeren pga bror min da men.. not me :D

"Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special"

Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen

Har mange bmw og opel på samvittigheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Calib'R

Gratulerer.

Jeg har hatt lappen i snart 3 måneder. Har kjørt en del med en gammel Pajero. Vært av veien ... veldig mange ganger med den. Har fått nye erfaringer for hver gang.

Men denne bilen er jævlig seig, klarer ikke å vrake den (ikke det at jeg prøver).

Gi meg en sjanse så skal jeg ta knekken på den. Har kjørt i stykker 2 Volvo feltvogner (med vilje). Oppskrift som følger: Et lite hopp, en betongkloss (lik den vegvesenet bruker for å sperre av). Litt fart og land bilen på denne klossen. Gjør underverker med ramma på bilen.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer. Alltid huske å kjøre pent (ihvertfall når purken ser...)

Slik jeg sier til alle: Ting skjer fortere enn hva du ANER (mener det. Jeg garanterer du har no idea selv om du tror det) før du har opplevd det selv...

Jaja. Tuppa ei kjerring med den elskete mazdaen min for noen måneder siden. Meeeeeget lav fart, men uansett var det surt å kjøpe ny frontlykt :(

Mvh

A. Lyse

Lenke til kommentar
Del på andre sider