Gå til innhold

Megabillig med utsalg i Norge

Ranger emnet

Mrx

Anbefalte innlegg

• Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Mrx

Etter jul vil det være mulig å kjøpe varer fra Megabillig over disk i Norge. Da slipper man å være redd for reklamasjon og andre kostnader som man ikke har tenkt på . Nærmere opplysninger kommer .

Gled dere....

sendt inn forhandler papirer nå?

Blir det i Oslo?

:pimp EYE CANDY :pimp

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mrx

Etter jul vil det være mulig å kjøpe varer fra Megabillig over disk i Norge. Da slipper man å være redd for reklamasjon og andre kostnader som man ikke har tenkt på . Nærmere opplysninger kommer .

Gled dere....

Enten så knuser de all konkurranse, eller så... ja... vil alle konkurrentene danne en offensiv mot dem...

Hvor vil disse over-disk stedene være, by?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gleder mitt hjerte. Velkommen hjem.Så lenge du ikke er greier

å matche priser på dette.

- FOCAL

- AUDISON

- SEAS LOTUS REF

- ODYSSEY

- Monster Cable

Det blir som med Lidl skryter på seg billige varer men holder ikke

ord.

Velkommen hjem.

Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert

Progressive Trance Golf 4 :eddie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BLACK.PEARL

Enten så knuser de all konkurranse, eller så... ja... vil alle konkurrentene danne en offensiv mot dem...

Hvor vil disse over-disk stedene være, by?

Usikker på om forhandlerene gidder å gjøre det, vil vel heller si at importørene i Norge kommer til å gjøre noe med saken, for RF, Kicker osv. liker ikke måten MB driver butikk på..

Så kan jo bli moro å se åssen det går.

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Zetec

Usikker på om forhandlerene gidder å gjøre det, vil vel heller si at importørene i Norge kommer til å gjøre noe med saken, for RF, Kicker osv. liker ikke måten MB driver butikk på..

Så kan jo bli moro å se åssen det går.

Jeg hadde egentlig tenkt å holde meg unna alle MB diskusjoner her på forumet, men nå begynner det jo å bli moro.

Har egentlig aldri brydd meg så mye om MB jeg, men visse ting provoserer.

Det jeg blir provosert av, er at en luring skal sitte å nyte godt av mine 12-16t arbeidsdager og våre kostnader for å gjøre SS kjent i Norge. Folk som ikke har kompetanse eller guts til å sattse på egne nye merker, men må snylte på andres arbeid, har jeg overhodet ingen respekt for. Problemet er at det vil alltid finne slike, det er samme personene som forsøker å få uføretrygd grunnet skjev negl når firmaet går til hel....... Vi snakker om feige, snyltende mennesker rett og slett.

(utsagnet gjelder selvfølgelig ikke forhandlere som gjerne vil selge samme merker som konkurrenten. Det blir en helt annen situasjon)

Jeg måtte jo le godt når jeg så hvem som tydligvis skal fronte MB i Norge og da. Flere her husker vel Mrx sine noe ukontrollerte utspill mot undertegnede for en tid tilbake. Bare dette burde vel si endel om denne personens seriøsitet.

Om jeg i tillegg har rett i hvem denne personen er (noe jeg er 95% sikker på), bekymrer jeg meg overhodet ikke.

Jeg tror nok derimot at endel importører kommer til å finne på noe lurt. Så jeg tror seriøse mennesker som Zetec og andre kan ta det helt med ro.

Vel, vel............ lykke til med sattsingen.

"We'll give you hell........." ;) ;)

Jeg tror faktisk dette blir moro jeg, særlig når man har et par ess opp i ermet;)

mvh

Glenn

Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Mr SQ

Hvorfor ikke konkurere på pris i steden for å bli drit sur? Når vi selger en VGA1600.2 Soundstream Van Gogh for 3990,-vil vi tjener bra med penger og du klager når du skal ha 7990,- Kan ikke forstå at du kan forsvare prisen. Vi vil gjøre Norge billligere.... (og MR SQ vil ha det dyrere, kan noen forklare hvorfor???? ) og det er forbrukeren som tjener på det . Og vi handler gjerne med "useriøse" kunder som vil betale 3990,- så kan de "seriøse" betale 7990,- Bilstereo i Norge er for dyr og hvem har skylden Megabillig.com ????????? eller er det andre som føler seg truffet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mrx

Hei Mr SQ

Hvorfor ikke konkurere på pris i steden for å bli drit sur? Når vi selger en VGA1600.2 Soundstream Van Gogh for 3990,-vil vi tjener bra med penger og du klager når du skal ha 7990,- Kan ikke forstå at du kan forsvare prisen. Vi vil gjøre Norge billligere.... (og MR SQ vil ha det dyrere, kan noen forklare hvorfor???? ) og det er forbrukeren som tjener på det . Og vi handler gjerne med "useriøse" kunder som vil betale 3990,- så kan de "seriøse" betale 7990,- Bilstereo i Norge er for dyr og hvem har skylden Megabillig.com ????????? eller er det andre som føler seg truffet.

1. Ser ut som alle fra Megabillig.com ikke kan skrive ordentlig norsk

2. Dere argumenterer på en veldig barnslig måte og får dere selv til å virke useriøse

3. Les innlegget til Mr. SQ en gang til og se om du tar poenget hans nå

4. Han ønsker dere faktisk velkommen

&:

5. Kanskje er jeg en idiot i alle forhandlers øyne men sparer jeg 3000 kr. på en Pioneer spiller ved å kjøpe hos megabillig.com så gjør jeg det... :rolleyes:

Tror det blir samme greie som LIDL. Plutselig var gode, gammle Rema 1000 likvel billigst :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvem er Mrx? Fullstendig ukjent for meg iallefall.

Med hilsen megabillig.com

Originally posted by Mr. SQ

Jeg måtte jo le godt når jeg så hvem som tydligvis skal fronte MB i Norge og da. Flere her husker vel Mrx sine noe ukontrollerte utspill mot undertegnede for en tid tilbake. Bare dette burde vel si endel om denne personens seriøsitet.

Om jeg i tillegg har rett i hvem denne personen er (noe jeg er 95% sikker på), bekymrer jeg meg overhodet ikke.

Per Pedersen

BMW 728i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BLACK.PEARL

Du er fra MB.com, fortell oss om dette stedet som skal åpnes her...?

Veldig rart at Mrx var ukjent for deg, med tanke på at han startet denne tråden om åpning av MB.com-butikk i Norge....

Såvidt jeg har fått med meg, mulig jeg tar feil, så kjøper f.eks MB sine RF produkter fra en forhandler i statene, ikke direkte fra importør/leverandør.

Så Mrx, skal vel gjøre det samme da, kjøpe fra MB som privatkunde/forhandlerstatus og selge over disk ;) høres jo bra ut, hihi

Det er jo en grunn til at prisene i Norge er som de er, det vil en eventuell MB forhandler fort finne utav.

Det er ikke forhandleren i Norge som sitter igjen med fortjenesten, det er staten, og tro meg, de vil ha de samme pengene fra en MB forhandler, som de vil fra oss.

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi selger en VGA1600.2 Soundstream Van Gogh for 3990,-vil vi tjener bra med penger og du klager når du skal ha 7990,- Kan ikke forstå at du kan forsvare prisen. Vi vil gjøre Norge billligere.... (og MR SQ vil ha det dyrere, kan noen forklare hvorfor???? )

På megabillig.com koster denne forsterkeren 4800,- så fort du har den i handlekurven. (skjønner egentlig ikke hvorfor de har andre priser før man putter de opp i handlekurven.. Sikkert bare ett sleipt salgstriks.)

Så dere skal altså selge denne forsterkeren til 3990,- over disk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider