D-1 Skrevet Januar 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2003 hadde det vert et alternativ og det hadde vert marked for det skulle jeg ha solgt rompa mi for og fått rå til denne 200 sx,n Denne er fy faan meg fin!!!!! Siter itj sant Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet Januar 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2003 det er vel bilen som Bjørnstad Bil har/hadde tilsalgs vel? den er fiiiin den ja :cool: Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D-1 Skrevet Januar 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2003 de har den fortsatt til salgs.pleier og kjøre opp til fannremen og kjikke på den av og till.drømmer meg litt bort av og til!!he he.... Siter itj sant Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2003 woooooooow!!!!!!!!!!! EN BIL!!!!!!!!!! for ei oppfinelse det gitt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet Januar 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2003 Originally posted by paralell woooooooow!!!!!!!!!!! EN BIL!!!!!!!!!! for ei oppfinelse det gitt! hva var meningen med denne posten? ganske tåpelig spør du meg... Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaja_marlene Skrevet Januar 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2003 Originally posted by Schlasken hva var meningen med denne posten? ganske tåpelig spør du meg... Noen har bare ikke øyne for fine biler :D Siter Loud pipes save lives, small plates save licences. Keep up at the back! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg