DemptD Skrevet November 27, 2004 Rapporter Share Skrevet November 27, 2004 Så en nice TT i dag på Jekta...Parkert i øverste etasje... Sorry for de dårlige bildene, tok de med mob. tlf.... Noen som har fler bilder av den? Siter - 00' Nissan Primera 2.0 STCC CVT P11-144 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi fan Skrevet November 27, 2004 Rapporter Share Skrevet November 27, 2004 Så dn inatt i byen!! Har visst akkurat hentet dn! Liker egentli ikke TT,men dn dær va heftig!!:cool: Siter 02 Audi A4 1.8 TQ www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flexxi Skrevet November 27, 2004 Rapporter Share Skrevet November 27, 2004 Et bilde jeg har liggende av den fra Gatebil Rudskogen 20.09.03: Kult at folk fra Tromsø kjøper biler som skiller seg ut, alltid positivt for de bilinteresserte. Fant også annonsen til den på AutoDB: http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=572710 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet November 27, 2004 Rapporter Share Skrevet November 27, 2004 Ganske gjennomført og fet den ja :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet November 27, 2004 Rapporter Share Skrevet November 27, 2004 Det var Peik Helly-Hansen sin. Bilen var såvidt meg bekjent aldri vinterkjørt, inntil nå. Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet November 27, 2004 Rapporter Share Skrevet November 27, 2004 morro at det begynner å bli litt interesse for ordentlige bil her i byen og. Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arctos Skrevet November 28, 2004 Rapporter Share Skrevet November 28, 2004 den der kjørte forbi meg her om dagen når jeg var i byen, sykt grom lyd;) hjelper vel kanskje på med 2x5" enderør;) Siter 99` Lupo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Desember 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2004 Gamlebilen til Peik ja...var innom Pit-Stop da de bygde denne... :D Han har visst et nytt prosjekt på gang... Siter Scampi - BMW-chauffeur, autodidakt fotograf og kosegutt 1998 E36 318iT Individual Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 Tar seg ALLTID like dårlig ut med de små vingene der nede. Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 Liker ikke TT jeg heller, men den der var litt grom, dekoren var tøff, Så er det en slags moderne laksetrapp i bakvinduet ? :) Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brenna_Racing Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 Syns den er litt jalla jeg. Han som eide den før bor på Prinsdal i Oslo tror jeg. Mener jeg har hørt at han betalte 380000 for den når han kjøpte den. Ikke så veldig lenge siden egentlig Siter - 1991 Toyota Mr2 2,0 Gti x 1993 Honda Accord 2,0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet Desember 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 http://www.rageride.com ! sjekk ut traileren :) der er TT`en :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet Desember 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 Originally posted by kidn e det han som holder til under kanalbroa i moss?? har hørt han har og hatt en del fete biler!! en kamerat av min onkel:) Pitstop holder til der ja, men jeg tror ikke John har eid bilen. Bare bygd den. Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Desember 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 Jeg så den i går,feeet bil!!!Hadde "lyskryss løp" med den,men han gassa ikke på.Møtte den i storgata,morro med slike biler i Tromsø også,ikkje bare i blad og gatebil filmer fra oslo. Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet Desember 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2004 det e en kar fra tana som eier den sier ryktet. men han har fiskebåter i tromsø Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg