Gå til innhold

Snø og is ødelegger bilene våres!!!!

Ranger emnet

magnus_primera

Anbefalte innlegg

Faen å jeg hater denne isen.. Eller snøen..

Det har samlet seg en hel HAUG med is og dritt under bakfangern (stylet rs4) ikke den orginale. Og da jeg skulle spyle av dette begynnte lakken å flerre delvis av.

Kjører dere med rs4 stylinga deres på?

Den er ikke senket så mye heller da 30-40 burde ikke være noe problem det. Men på tirsdag skal jeg iallefall ta av bakfangeren. For gidder ikke satse på at den kan bli ødelagt.

Å en ting til å, i hjulbua foran, på snøfine dager, da er det ikke mye mellomrom mellom hjulet og snøet. Tenk om det fryser da..til is... artig..NEI!

Huff..

Bare jeg som er frustrert?

02 VW Golf 1,9 (GT) Tdi 190hk 420nm 4-motion

89 Nissan Sunny - Arbeidsbil

x Solgt - 79 Volvo 242 GL - Vinterbil

x Solgt *og savnet*- 97 Audi A4 1,8 Turbo

x Solgt - 98 Nissan Primera 1,6 SI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel saltet som er den største trusselen mot bilene være vil jeg tro? Bor selv ved en by, og det er mange der som ikke kan kjøre bil på vinterføre, slik at veiene blir saltet bare det er meldt temperatur under 5 grader :(

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by magnus_primera

Faen å jeg hater denne isen.. Eller snøen..

Det har samlet seg en hel HAUG med is og dritt under bakfangern (stylet rs4) ikke den orginale. Og da jeg skulle spyle av dette begynnte lakken å flerre delvis av.

Kjører dere med rs4 stylinga deres på?

Den er ikke senket så mye heller da 30-40 burde ikke være noe problem det. Men på tirsdag skal jeg iallefall ta av bakfangeren. For gidder ikke satse på at den kan bli ødelagt.

Å en ting til å, i hjulbua foran, på snøfine dager, da er det ikke mye mellomrom mellom hjulet og snøet. Tenk om det fryser da..til is... artig..NEI!

Huff..

Bare jeg som er frustrert?

Det er viktig å sørge for at snøen er ute av hjulhusene før det fryser ja, er selv veldig nøye på dette da det går utover sikkerheten.

Jeg hadde tatt av plast stylingen og satt på original hvis du har da. slipper å ødelegge alt.

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider