Gå til innhold

Audi S4 2.2 Turbo quattro

Ranger emnet

Integrale

Anbefalte innlegg

Originally posted by ola

Jeg betaler 6500kr i året på S2`n.. De skulle da ha 5900 på S4 for meg.. Jeg er 25 år, har 75% bonus og 16K i km... Full kasko seff.. På gjensidige..

At de ikke vil forsikre enkelte, det kan hende..

Hvis man er under 25, bor i Oslo, starter med 20 %, ikke har mulighet til å parkere i garasje, så er det ikke mange forsikringsselskaper som vil ha deg som kunde. Forsikring er en ting som er veldig forskjellig fra person til person, og det er vanskelig å sammenlikne direkte.

Har man sånn Tracker-system så hjelper det endel, spes. sammen med skikkelig alarm.

Jeg vil anta at Gjensidige ser på sjansen som ganske mye mindre for at bilen din blir stjælt og brukt til bankran osv. på sunndalsøra enn om du hadde bodd i Oslo...

- magz -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by S4 2.2TQ

forsikring er ikke problem. har gode kontakter innen et forsikringsselskap. Det som bekymrer meg mest er bensin forbruket...

DA ville jeg kjøpt en S4 med en gang!

Ville vært mer bekymra for kostnaden av å ha bilen på reperasjon. Betal gjerne litt mer for å få en tilnærmet strøken bil istedet for å spare på kronasjene da og risikerer å måtte ha bilen inn og ut på verksteder.

- magz -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by magzmod

DA ville jeg kjøpt en S4 med en gang!

Ville vært mer bekymra for kostnaden av å ha bilen på reperasjon. Betal gjerne litt mer for å få en tilnærmet strøken bil istedet for å spare på kronasjene da og risikerer å måtte ha bilen inn og ut på verksteder.

jepp. enig med deg der. tenkte et eksemplar tilø rundt 130 000.. høres ikke det ok ut? passe på å få med naf test + en jeg kjenner som har meget mye peiling på biler..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naf testen er sikkert fin..

du finner kjøpeguide på http://www.s-cars.org, sikkert fin å ha når man står der å ser på bilen..

Driver å ser på S4 selv, må bare få solgt mazden.. som jo i og for seg går ganske sakte ;-)

-'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!]

-'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!]

-'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt]

Spiller selges

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp. enig med deg der. tenkte et eksemplar tilø rundt 130 000.. høres ikke det ok ut? passe på å få med naf test + en jeg kjenner som har meget mye peiling på biler..

Husk bare at skal du ha en så "billig" bil er det alltid en god del ting som er utslitt/ødelagt og som du må regne som normalt. NAF-test med kjøpsråd/prisvurdering er normalt ikke særlig realistisk på grom-biler, da de har en tendens til å slakte alt som er morsomt fordi de ikke kan noe om det. Setter du f.eks inn en RS2 m/hvite skilt til NAF-test og forteller dem at du skal betale rett 300 K for den, rister de på hodet og anslår prisen til 160 k omtrent. "Det er jo en 80 stasjonsvogn"....... doh Ikke hør på prisrådene deres (i 99% av tilfellene) bruk dem bare til å avdekke eventuelle defekter.

Sånn ellers er det en fet bil, massevis av potensiale, og forsåvidt ganske festlig i original stand også, men kjør forsiktig, det er et leketøy for voksne gutter - ikke 18-åringer ;)

:D

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo uansett noen år til du er gammel nok til å kjøre bil (alene) enda. Så på den tid vil en S4 til 130k være et godt eksemplar vil jeg tro. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Loppa

Husk bare at skal du ha en så "billig" bil er det alltid en god del ting som er utslitt/ødelagt og som du må regne som normalt. NAF-test med kjøpsråd/prisvurdering er normalt ikke særlig realistisk på grom-biler, da de har en tendens til å slakte alt som er morsomt fordi de ikke kan noe om det. Setter du f.eks inn en RS2 m/hvite skilt til NAF-test og forteller dem at du skal betale rett 300 K for den, rister de på hodet og anslår prisen til 160 k omtrent. "Det er jo en 80 stasjonsvogn"....... doh Ikke hør på prisrådene deres (i 99% av tilfellene) bruk dem bare til å avdekke eventuelle defekter.

Sånn ellers er det en fet bil, massevis av potensiale, og forsåvidt ganske festlig i original stand også, men kjør forsiktig, det er et leketøy for voksne gutter - ikke 18-åringer ;)

:D

bare vent loppa :)

SKAL ha s2 i år om det så skal koste meg 1000 overtidstimer :P

har litt planer om å knuse Ozzzt i Vaccs om noen år ;)

Mazda mx5 -91

Lenke til kommentar
Del på andre sider