Gå til innhold

Bilstereo i e36

Ranger emnet


dreroa

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har kjøpt ny head unit som skal monteres på mandag, men når jeg spiller høyt med den spilleren jeg har nå (gammel pioneer) så dimmer lyset i displayet med bassen! Må jo få mer strøm da jeg ikke vil ha noe tull med den nye spilleren som er en pioneer (toppmodellen for et år siden eller to). Bør jeg strekke nye kabler? Er det et vanlig problem på e36 at det ikke leveres nok strøm til spilleren? Hvor går den til jord? Mistenker at det er dårlig jording..

Mip-mip... vroooom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk med meg at det var i displayet lyset dimmer....

Spilleren er ikke kraftig nok til og dra så mye strøm ifra battriet at spenningen på battriet synker så mye at det blinker i lyset. Det er strømforsyningen i spilleren som er så liten at lysene i spilleren dimmer med bassen.

Han skriver at han må ha mere strøm slik at det ikke blir noe tull med den nye spilleren. De aller felste spillere har en 10A sikkring i seg. Trenger ikke noen nye strømkabler til spilleren med en slik liten strøm. Problemet ligger i spilleren, ikke noen annen plass.

 

Hvilken ladespenning har du etter at du byttet regulator da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var spilleren på plass!! Det var nok bare den gamle spilleren som ikke var helt bra, for den nye spiller fletta av den gamle uten at det er noen tegn til strømproblemer:)

Det er forresten en Pioneer DEH-P9400MP. Eneste jeg ikke liker er fargen.. skulle jo hatt rødt display, men er ikke så mange kvalitetspillere som har det, med unntak av Blaupunkt!? Noen andre?

Mip-mip... vroooom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår