Bjelli Skrevet November 28, 2004 Rapporter Share Skrevet November 28, 2004 Heisann, har planer om og anskaffe meg en corrado g-60. Men har hørt av noen kopiser at den spiser kompressorer. Og det er jo ikke det billigste. Stemmer dette? -Bjelli Siter [X]Golf 4 TDI Highline [X]VW Corrado VR6 =)=) Golf MK1 GTI -- Golf MK2 bruksbilla Opel Combo - Perfekt Båtsøkke Sport lukter bensin,idrett lukter svette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet November 28, 2004 Rapporter Share Skrevet November 28, 2004 bare å overhale den regelmessig, ikke dra på når motoren er kald så er det nok greit ;) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjelli Skrevet November 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2004 Ok, så jeg bør følge di tallene som står på http://www.kompressor.no om antall km før overhaling og slikt?. -Bjelli Siter [X]Golf 4 TDI Highline [X]VW Corrado VR6 =)=) Golf MK1 GTI -- Golf MK2 bruksbilla Opel Combo - Perfekt Båtsøkke Sport lukter bensin,idrett lukter svette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prophets Skrevet November 29, 2004 Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 Kan jo kjøpe min da? :) Jeg har ny g-lader underveis nå, pga totalt ras på den forrige! Siter `94 Audi S2 coupe `91 VW Corrado G60 x `99 Honda NSR125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg