Gå til innhold

To sett med 15 tom alu selges, 4x100

Ranger emnet

AnDtHo

Anbefalte innlegg

Har to sett jeg kanskje skal selge..

1: Vet ikke navn eller type, men de har sitti på E30 318i.. Nesten nye sommerdekk på de..

pict0017.sized.jpg

Felgene er ikke vaska før jeg tok bildet, kan ta flere bilder og skaffe mer info hvis det er interressant..

2. ASA, med nesten nye vinterdekk med pigg..

pict0010.sized.jpg

Begge felgsett er 15 tom.. 4x100 boltsirkel..

Bud?

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er et bedre bilde av felga med sommerhjul.. Tror kanten kan ha godt av en liten slip og ny polering.. Klarlakken flasser av noen steder.. Men senter er helt uten feil.. Dekka er også som nye, bakdekka bærer litt preg av å ha sittet på en senket bil, men ellers er de bra..

PICT0001.jpg

pict0008_001.jpg

PICT0005.jpg

Fant menga forskjellige tall bakpå felgen, det eneste som kunne se ut som ET var 18, kan det stemme?

Dekka er 195/50 R 15

Edit: Fant ut at E30 82-90 skal ha ET 35 på felga.. Siden dette har sitti på E30 regner jeg med ET er noe sånt..

ET på Golf 74-83 er 46

ET på Golf 82-91 er 38

Burde passe..

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rad3on

hvor mye skal du ha for de felgene?? er det no skeivheter i de?

Ikke som jeg vet noe om, sommerhjula har jeg ikke hatt på bil.. Men vinterhjula har jeg brukt og ikke merka noen ting..

Hvem av felga tenkte du på?

Tenkte i retning av 2500,- for sommerfelga og 4000,- for vinterfelga..

Evnt Bud!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan nok stemme at de er ET 18 hvis de lå godt ut i hjulbuene! ET 37 er åp stålfelgene til E30 og de ligger nesten midt under bilen:)

88 318i

x-88 520i

x-90-vectra 2000 16v

x-83golf gti 1,8

x-87 chevrolet monte carlo ss

x-83 fiesta(vinterbil)

x-84 Nissan Cherry GTT turbo

x-85 Opel Rekord 2,0s

x-79 Opel Ascona B 2,0s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...