Gå til innhold

Prosjekt rånebil

Ranger emnet

liIIebror

Anbefalte innlegg

hehe, jeg har bidratt med min extreme expertise på golf for å få dette prosjektet på veien... ;)

jaja, du fikk ihvertfall strøm på bilen da ;)

lykke til med " bilen" selv ville jeg nok ikke blitt sett død i en bil med dyremønster på setene.. haha..

- 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver

- 1992 mx5 - Trackday toy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Den derre kjerra di, var jo bare rålekker, men det er jo et problem, harru plass til to i baksete? Hva er pointet med tigertrekk, hvis man ikke kan utnytte det til det fulle? Forøvrig var bilen din drit lekker, det er hvertfall en bil som jeg ville satt/lagt meg ned i....

brum,brum med berta di... take me in you rrrrånecar....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillebror, det er ei rålekker bil du har der, drit i hva andre sier, stå for det du mener... hadde du kommet fra enebakk skulle jeg sittet på hele da'n og sovet der om kvelden, hvis vi hadde sovi da...:-) Forrestene syns jeg kanskje trekket på rattet var litt stygt, men det annlegget så jævlig bra ut... er det sånn at det dirrer i baksetet i bass, kanskje en behaglig dirring,...

brum,brum med berta di... take me in you rrrrånecar....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta deg en tur til grønlandsområdet i oslo, jeg kjøpte 15kvm med sebrastoff for 1500kr der. Skikkelig langhåret også. Kledde opp en hel chevy shortvan inni, tak vegger, seter, gulv, dashbord, ja absolutt alt! Sørg for å henge opp litt messingkjetting i bakruta også, så blir bilen helmaks!!

'93 mercedes 320TE

'03 peugeot 206sw

'68 white M6

'64 amazon HGV

osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk takk PINK CADILLAC :) jeg driver å skal få tak i 6 12" som skal riste baksete og resten av bilen litt :D

men penger er da et stort problem hos meg..

driver å prøver å skaffe meg jobb men det går treigt

suggen høres fett ut med sebrastoff. får se hva det blir til ettervært. :)

gjelder å få bilen eu godkjent nå da.. tror den går igjenom hvis all den får seg en kjøretur så jeg får blåst ut av eksosen

Benekter du fakta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by suggen

Ta deg en tur til grønlandsområdet i oslo, jeg kjøpte 15kvm med sebrastoff for 1500kr der. Skikkelig langhåret også. Kledde opp en hel chevy shortvan inni, tak vegger, seter, gulv, dashbord, ja absolutt alt! Sørg for å henge opp litt messingkjetting i bakruta også, så blir bilen helmaks!!

Høres ut som det er noe for russebilen vår :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider