Gallagher Skrevet November 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 Blir helt forvirret her :) har du noen bilder av fangeren på din jetta og noen av fangeren på sonic sin ? Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet November 30, 2004 Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 RS4 penere! Just my 2 cents! Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet November 30, 2004 Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 enig med Tommy L at rs4 er penest. her er min rs-2 fanger fant desverre ingen blider av sonick sin fanger. er det nokon andre som har eit bilde? Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Desember 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2004 De cup vingene du har på er de ettermonterte eller er de støpt i fangeren ? Passer eventuellt de cupvingene alle rs2 fangere ? Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Desember 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2004 Originally posted by golf gti16v De cup vingene du har på er de ettermonterte eller er de støpt i fangeren ? Passer eventuellt de cupvingene alle rs2 fangere ? cup spoileren har eg montert sjølv. det er mulig å montere på cup spoilere på alle rs2 fangere. dei eg har er universale og får dei i forskjellige størrelser og lengder. skulle egentlig ha ein heil cup-spoiler men det blei for dyrt da eg skulle ha det. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg