Gå til innhold

Trykkteste systemet

Ranger emnet

Mr Deej

Anbefalte innlegg

Går dårlig for tiden, må sveise ny downpipe som sagt og akkurat nå har jeg ikke tid. Tar det til julen på julaften eller noe:D

Nå det er på plass, skal de nye bensindysene på plass. Da hadde jeg tenkt å lade til ett eller annet gikk til helvette for å ha noe å gjøre:D

Snart er quattroen på veien også, da får jeg nesten ringe deg slik at du får blitt med en tur siden du er hypp på urquattro osv.

Hvordan går det med svenskestålet da? Morsomt med 1,5bar?:op eller bare slurer eller spinner det nå?

Japanisce Industriabfall, nein danke!

audi s2 morrobil

audi s2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA for å svare på spm ditt da, bare å lage et lokk som passer inn på slangen som du har en nippel på (samme som er på bil) Så skrur du fast lokket med en sterk slangen klemme (de dyyre fra tess) så ser du bare på trykk måler på luftslangen fra kompressor

Japanisce Industriabfall, nein danke!

audi s2 morrobil

audi s2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svenskestålet sliter for tiden.. Har et dusin feilmeldinger på det ene og andre, fusker litt på trykkøkning, lader litt mellom 1.1 og 1.6 ettersom hva den vil selv :rolleyes: Klutchen har plutselig bestemt seg for å bite seg fast igjen, merkelige greier

Har bestilt garasje tid hos svigers i helga så da blir det nye varmere plugger og nytt ledningsnett

Men når den går så går den bra, hadde 180 før jeg var halvveis i rælingstunnelen her om dagen, for et par måneder siden så klarte jeg kanskje 200 etter hele tunnelen på en god dag :D

Ring når dere får ut Quattroen da alltid fett med noe som ikke spoler

Lenke til kommentar
Del på andre sider