fred_stian Skrevet Juli 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2005 Vet ikke om man skal pusse til man ser metallet jeg men det gikk så fort fra mye svart/brunt til metall med pussemaskin så sånn ble det! :) Ikke har jeg hatt på no grunning før jeg lakka heller, tenkte ikke på det i d hele tatt, men det holder jo enda så! :) Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[JR-Performance] Skrevet Juli 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2005 kjøpte rød motorlakk på biltema, kosta 50-60kr:D. pussa kalipterne godt ned med stålbørste og 100 smergelpapir.... vaska GRUNDIG med aceton.. bøttevis;) har holdt som bare pokker for min del:D bilde tromler bak er brukt samme renseprosedyre men quick grunning og rød lakk. sprayboks. Siter - 1992 Toyota RotteRolla - 2005 Husaberg 650 - 2009 Kawasaki Z750 X 2006 Audi A4 2.0 TDI S-Line X 1996 Vw Golf3 Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Hilux- Skrevet April 17, 2010 Rapporter Share Skrevet April 17, 2010 Mener på at den jeg brukte heter noe sånt som "Klar Rød", hammerslagtypen heter "hammerslag" tror jeg... Men du kan sjekke at du har rett type på en ting, se på lokket på boksen. Der er boksens innhold "avbildet". Er det en "ruglete" maling avbildet her, har du feil type. Er det derimot en klar fin rødfarge uten noe slags mønster har du nok fått rett type! Brukte du noe grunning før du hadde på malinga? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sannerud Skrevet April 18, 2010 Rapporter Share Skrevet April 18, 2010 (endret) Trenger ikke bruke grunning før hammerite, bare rense for skit og fett. For blank overflate pass på at du kjøper smooth finish og ikke hammer effect!!! Se forøvrig:http://www.hammerite.com/no/produkter.html for produktfakta :) Endret April 18, 2010 av Sannerud Siter 350SE 73 350SE 75 300TD 92 C200T 99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg