Gå til innhold

Til alle i Bilforumet.net crew

Ranger emnet


Schlasken

Anbefalte innlegg

Vi er glade i dere ;) ser det er mye prat på irc nå om at det har kommet mye kritikk mot forumet i det siste og ast folk er utakknemlige. greia er at det er få som sier ifra når det er noe som er bra, men mange som sier noe når det er noe som dem syns er gærent. dermed vil jeg benytte denne anledning til å si at dere gjør en kjempejobb med forumet og alt rundt! :)

- '72 Datsun 240z rb26dett

- '91 Skyline gts-t rb26dett

x '84 Nissan Silvia s12

x '86 Nissan Bluebird Turbo

x '89 Nissan 200sx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by Schlasken

Vi er glade i dere ;) ser det er mye prat på irc nå om at det har kommet mye kritikk mot forumet i det siste og ast folk er utakknemlige. greia er at det er få som sier ifra når det er noe som er bra, men mange som sier noe når det er noe som dem syns er gærent. dermed vil jeg benytte denne anledning til å si at dere gjør en kjempejobb med forumet og alt rundt! :)

 

Henger meg på her jeg og.

 

Dere har fått mye kjeft i dag, så jeg vil komme med en motvekt og takke dere for et fint forum:D:D:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

selv om jeg sikkert går under kategorien "fåtallet sutrekopper"

så har jeg aldri sagt at bilforumet er dårlig. Bilforumet er kjempeflott , og som sagt så har jeg blitt litt avhengig av det tror jeg nesten.. :D

men jeg har som alle andre her inne, rett til å min egen mening og bra er det. :)

 

M.V.H

Kenneth

-91 Toyota Celica 2.0 Gti

 

x -89 toyota carina 2.0 Gli

x -87 toyota carina 1.8 Dx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forumet er blitt en ting jeg sjekker HVER gang jeg setter meg ved dataen. Det har hjulpet meg mye, og jeg håper jeg får mere hjelp og kan hjelpe andre videre..

 

 

takker, stå på..

 

 

Å ikke gi opp når dere får kritikk.. Det hjelper bare på for å få et bedre miljø..

 

 

Vi blir stadig flere medlemmer også :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

Forumet er blitt en ting jeg sjekker HVER gang jeg setter meg ved dataen. Det har hjulpet meg mye, og jeg håper jeg får mere hjelp og kan hjelpe andre videre..

 

 

takker, stå på..

 

 

Å ikke gi opp når dere får kritikk.. Det hjelper bare på for å få et bedre miljø..

 

 

Vi blir stadig flere medlemmer også :)

 

kom fra mannen som får slengt ''pass på hvor du går''

 

''jeg skal banke deg opp'' fra en viss person...

 

haha...jammen sa jeg miljø....men ja...det er gøy å ha forum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil gi dere en tumb up jeg også ;)

 

dere gjør en kjempe jobb! har lært masse av å lese på forumet. Her får man faktisk relativt fort hjelp hvis det er no galt med bilen eller lign også. :)

 

og takk til alle dere som hjelper andre... Er ikke bare eierene vi bør takke vet dere :) synes 90% av de aktive brukerene gjør en god jobb jeg :)

Mazda mx5 -91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår