Gå til innhold

Til alle i Bilforumet.net crew

Ranger emnet


Schlasken

Anbefalte innlegg

  • Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by Håkon A

 

kom fra mannen som får slengt ''pass på hvor du går''

 

''jeg skal banke deg opp'' fra en viss person...

 

haha...jammen sa jeg miljø....men ja...det er gøy å ha forum

 

 

Vel, den personen er EN av mange mange andre virkelige ålreite personer på forumet.. Jeg liker meg stort sett..

 

Og det med den bankinga tar jeg afen meg med et smil, for det er bare latterlig.. Og jeg er jo heller ikke den eneste som skal få bank så :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil bare si at det her er et kjempeforum!

Er utrolig takknemelig ovenfor de personene som står bak, og det tror jeg mange er enig med meg i.

 

Dette forumet betyr også MYE for det norske "gatebil" miljøet, eller hva pokker man skal kalle det uten å erte fram altfor mange kverulanter fra alle landets små skitne avkroker.....

Det på mange "flotte" landet vi bor i er jo påpasselig med å skjenke oss 6mnd med "offseason" hvert bidige år, så når snøen laver og kulda setter inn er det godt å ha et sted man kan sette seg ned og treffe likesinnede, det er nesten så man kjenner lukta av svidd gummi når man sitter på forumet her...

Det er jo og begrenset hvor ofte vi kan eller har mulighet til å møtes på treff i sommerhalvåret, og vi bor i et laaangt land, så det er jo ikke så greit for samene og resten av befolknigen i utkantstrøkene å bli me på all moroa vi søringene bedriver her nede... :)

Og politikerne.... :fire: jaja , de kunne gjort mer, en dag får de vel øya opp og neven ut av rassen de og.... :D

 

Skal vi komme noen vei må vi være samlet, og da må vi ha et sted å samles!

 

Dere har gjort en kjempeinnsats til nå, så stå på videre!!!!!

 

Edit: skiveleif!

83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport

83 80 Turbo Quattro

86 80 Quattro GTE

 

"There is no replacement for turbocharged displacement"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by blixanio

jeg kan ikke takke nok for et så bra forum som dette. har lært masse av forumet.

:)

 

Samme her. Tusen takk og stå på videre..Dere gjør en kjempegod jobb. Ikke la store drittunger ødelegge for alle oss andre:)

 

MVH Lars

30.03.87

www.essokickers.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som syter så er det faen meg selve crewet. Nå begynner dere som resten av norge.. Pirke på alt pga hver og en enkelt person. Greit at dere PRØVER å drive et bilforum... men om dere er slik dere påstår dere er. så hakkke dere en DRITT egentlig å gjøre her! For det har sjeldent med bil å gjøre!!

 

Ulovligheter forekommer på slike plasser som dette.. DEAL WITH IT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by paralell

Er det noen som syter så er det faen meg selve crewet. Nå begynner dere som resten av norge.. Pirke på alt pga hver og en enkelt person. Greit at dere PRØVER å drive et bilforum... men om dere er slik dere påstår dere er. så hakkke dere en DRITT egentlig å gjøre her! For det har sjeldent med bil å gjøre!!

 

Ulovligheter forekommer på slike plasser som dette.. DEAL WITH IT!

 

skulle gjerne likt å se deg drivet dette forumet paralell ...

Mazda mx5 -91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Pacmania

 

skulle gjerne likt å se deg drivet dette forumet paralell ...

 

 

 

Kunne jeg oxo tenkt meg. Da ville jeg i det minste tilatt alle om å ha HVER sin mening og si hva enn faen dem vil!..... og gjøre for den saks skyld!!

 

her er dem jo faen meg like strenge som open på Efnet #Oslo

Snart blir det vel ban for å skrive sms fortkortelser!!

Et Forum et jo til for at folk skal snakke og diksutere.... her blir det FOR mye regler og priking og grining..... Kanke folka heller få litt løserer tøyler da?....

 

MEN mening!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Pacmania

 

skulle gjerne likt å se deg drivet dette forumet paralell ...

 

For å være ærlig tror jeg det hadde blitt langt bedre jeg.

Null nazitendenser og sånt, mer anarki, noe jeg støtter fullt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sikkert marnge som sier.. jA jeg kan drive det forumet .. bla bla bla.. også videre.. men jeg syns gutta i crewet gjør en strålende jobb.. de har trossalt betalt penger for å få opp dette forumet osv.... sikkert mange som sier store ord.. men blir det noe av?? neppe!!! derfor takk til de som en gang startet forumet.. og takk til de som driver det!!!

 

strålende forum :) .. keep up the good work guys ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Gauty

Er sikkert marnge som sier.. jA jeg kan drive det forumet .. bla bla bla.. også videre.. men jeg syns gutta i crewet gjør en strålende jobb.. de har trossalt betalt penger for å få opp dette forumet osv.... sikkert mange som sier store ord.. men blir det noe av?? neppe!!! derfor takk til de som en gang startet forumet.. og takk til de som driver det!!!

 

strålende forum :) .. keep up the good work guys ;)

 

Jeg er i utgangspunktet helt enig med det du skrive rher Gauty.

 

Men Nazitendensene vi ser på forumet bør det bli slutt på, evnt bør det strammes til enda mer, så det er LIK behandling for ALLE poster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jonte, det virker faktisk som at det er litt forskjellsehandling ute å går her, siden noen tråder blir slettet mens andre som er værre får stå i fred....virker som om at hvis du er en god venn av crewet så kan du gjøre hva du vil, men er du kritisk og kommer med kritikk så blir trådene dine stengt. Eller som i mitt tilfelle: når jeg stilte en del spørsmål i den VS tråden så gidder dem ikke svare på saklige sp.mål engang. Hadde faktisk blitt litt vennligere innstilt mot bl.a håkon hvis dem gidder å svare når jeg spør om HVORFOR de ikke kunne ha gjort det på en annen måte. Det er foresten STOOOR forskjell på crewet her. marius er litt mer ydmyk og forsiktig med å slenge med leppa mot brukerene, mens håkon: unnskyld at jeg sier det, virker etter MIN mening veldig arrogant og spydig, er fullt mulig at han ikke er sånn InRealLife, det vet jeg ingenting om, men han (etter min mening) utrykker seg arrogant og spydig her på nettet, men nok en gang så presiserer jeg at jeg ikke påstår at han er sånn som person.

håper ingen tar dette ille opp, var ikke ment som mobbing eller noe, bare en observasjon fra min side.

 

M.V.H

Kenneth

-91 Toyota Celica 2.0 Gti

 

x -89 toyota carina 2.0 Gli

x -87 toyota carina 1.8 Dx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ToyotaExtreme

jonte, det virker faktisk som at det er litt forskjellsehandling ute å går her, siden noen tråder blir slettet mens andre som er værre får stå i fred....

 

Om du snakker om GIO tråden, så er jeg fullt enig i at den også burde slettes når Corvette sin tråd ble sletter. For å ikke være urettferdig og for å behandle alle likt. OG for å vise hvor linja egentlig går.

 

Om du leser mine poster så ser du at jeg har skrevet om det.. :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er greit med litt regler, om ikke ville det bli et "drittslenging" forum. Mange små grå mus som blir unødvendig store og stygge i munnen når de oppdager den genuine anonymiteten ved nettet, er jo ingen som ser deg om du ruver 142 over sokken har bollesveis og fuglebryst her? Og da føles et nok ekstra deilig og barske seg litt. Man kunne kanskje laget et eget forum for sånne? http://www.pingleforumet.drittslenging?

 

Intensjonen med forumet her var vel kanskje å lage et møtested for likesinnede motorintreserte og ikke et talerør for noen få med div. komplekser og instinktiv trang for å være svære og tøffe i kjeften....

 

Eller tar jeg helt feil nå?

83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport

83 80 Turbo Quattro

86 80 Quattro GTE

 

"There is no replacement for turbocharged displacement"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår