Gå til innhold

Til alle i Bilforumet.net crew

Ranger emnet


Schlasken

Anbefalte innlegg

  • Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by G60Turbo

Det er greit med litt regler, om ikke ville det bli et "drittslenging" forum. Mange små grå mus som blir unødvendig store og stygge i munnen når de oppdager den genuine anonymiteten ved nettet, er jo ingen som ser deg om du ruver 142 over sokken har bollesveis og fuglebryst her? Og da føles et nok ekstra deilig og barske seg litt. Man kunne kanskje laget et eget forum for sånne? http://www.pingleforumet.drittslenging?

 

Intensjonen med forumet her var vel kanskje å lage et møtested for likesinnede motorintreserte og ikke et talerør for noen få med div. komplekser og instinktiv trang for å være svære og tøffe i kjeften....

 

Eller tar jeg helt feil nå?

 

Vi to tenker likt, tror jeg.. :D

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til alle dere som sikkert ser på meg som en dust og en idiot: grunnen til at jeg reagerer på disse slettingene er at det virker som om folk blir forskjells behandla her og det er noe av de værste jeg vet om og det samme med dobbelt moral som det også er mya av her inne, jeg er enig om at den filmen til rdl av den fake alvorlige ulykka var å gå litt langt og at den var litt usmakelig, men alt annet han har laga har vært bra, de er jo faktisk omtrent de eneste som bidrar med sånne filmer her inne, alle andre er jo for feige. det er synd, for nesten alle digger sånne filmer, så jeg synes at folk kanskje burde roe ned med angrepa mot han og han burde kanskje tone ned språk-bruken litt så blir han tatt litt mer seriøst og kommer litt lenger med meningene sine.

som sagt crewet (de fleste) gjør en god jobb, bilforumet er en kjempebra side, keep up the good work med resten av siden.

P.S Mod`s det hadde vært allrigth med et svar når jeg stiller seriøse sp.mål.. fint om dere tar dere tid til å gi meg et svar?

 

MVH

Kenneth

 

 

edit: når jeg sier "sånne" filmer så mener jeg ikke den "fake ulykke filmen" men de andre han\de her laga.

-91 Toyota Celica 2.0 Gti

 

x -89 toyota carina 2.0 Gli

x -87 toyota carina 1.8 Dx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ToyotaExtreme

du tar helt feil

 

Og det er det godt mulig at jeg har og, men jeg håper det ikke, for jeg ønsker at dette forumet skal være såpass seriøst at man gidder å gå hit.

 

Du må gjerne utdype deg i svaret ditt, om du kan, det er til nytte for oss alle at flest mulig meninger kommer frem.

83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport

83 80 Turbo Quattro

86 80 Quattro GTE

 

"There is no replacement for turbocharged displacement"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by G60Turbo

 

Og det er det godt mulig at jeg har og, men jeg håper det ikke, for jeg ønsker at dette forumet skal være såpass seriøst at man gidder å gå hit.

 

Du må gjerne utdype deg i svaret ditt, om du kan, det er til nytte for oss alle at flest mulig meninger kommer frem.

 

 

Jamne herregud. pliiiz hør på meg!... ENE grnnen til at folk skal GIDDE å komme hit er av at det skal skje litt ting her. at folk skal få ordna noen kule ting å drive med. hele forumet har sklidd over fra bil og motor. til damer og krangling....

 

JEG tokk meg av å lage et lite show for dere med å legge ut noen "forhåpetnligvis kule" filmer.. og når corvette prøver i tilegg å få ordna en liten meeting.. så begynner alle å klage!

redde fro at FORUMET skal bli anklaget. det er tull!. for så mange som vi er. syns jeg vi likegjerne burde kjøre med forumet klistremerker på bilen og reklamere så faenmye som mullig!...

 

 

men det som er mest plagsomt. som jeg sa at jeg heletiden må forsvare meg!. jeg kommer opp med en idee eler noe. så sier folk at jeg bare har det i kjeften. at det ikke går blablabla..... når jeg da har GJORT det og har til og med video som bevis... da dreit folka på leggen.... og kom da opp med hvor dum jeg var hva som KAN skje. hva som VILLE skjedd. hva ditt og hva datt....

 

Hvorfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ToyotaExtreme

til alle dere som sikkert ser på meg som en dust og en idiot: grunnen til at jeg reagerer på disse slettingene er at det virker som om folk blir forskjells behandla her og det er noe av de værste jeg vet om og det samme med dobbelt moral som det også er mya av her inne, jeg er enig om at den filmen til rdl av den fake alvorlige ulykka var å gå litt langt og at den var litt usmakelig, men alt annet han har laga har vært bra, de er jo faktisk omtrent de eneste som bidrar med sånne filmer her inne, alle andre er jo for feige. det er synd, for nesten alle digger sånne filmer, så jeg synes at folk kanskje burde roe ned med angrepa mot han og han burde kanskje tone ned språk-bruken litt så blir han tatt litt mer seriøst og kommer litt lenger med meningene sine.

 

 

MVH

Kenneth

 

 

Det om forskjellsbehanlingen er jeg enig i. Det har jeg sagt før.

 

Ulykka er også syk og alvorlig. Enig der også.

 

Er du sikker på at du har fått med deg alle filmene her på forumet? Det er laget en del filmer nå i vinter med slædde-treff etc.. Og om sommeren er det seriøst mye filmer og bilder etc som kommer.. Det er bare nå i det siste han har lagt ut mye filmer med diverse stash, og det er bra. Så har vi noe å se på.

Og man trenger vel ikke bare mot til å lage sånne filmer?

 

Det kommer sikkert flere filmer, og all creds til dem som lager filmene. Jeg selv har ikke noe å bidra med når det gjelder filmer, og synd er det.

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by paralell

 

men det som er mest plagsomt. som jeg sa at jeg heletiden må forsvare meg!. jeg kommer opp med en idee eler noe. så sier folk at jeg bare har det i kjeften. at det ikke går blablabla..... når jeg da har GJORT det og har til og med video som bevis... da dreit folka på leggen.... og kom da opp med hvor dum jeg var hva som KAN skje. hva som VILLE skjedd. hva ditt og hva datt....

 

Hvorfor?

 

Fordi at dine ideer er såpass spektakulere og dristige at ikke så mange andre vil være med på det. Eller det at du faktisk har skaffet deg en del uvenner som ikke har noe spess lyst til å finne på noe sånt sammens med deg (jeg sier ikke noe konkret, jeg bare spekulerer).

 

Og grunnen til at folk sier ifra om at det var farlig når du har gjort det, er at det du har gjort kanskje er ganske idiotisk og normale folk ikke ville gjort det. Bare dem som er barske/dristige nok, går også under: dum i hodet, idioter, etc..

 

(skal man gjøre noe sykt så må man være litt syk selv :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lagt merke til at du får mye negativ feedback, og det er leit fordi du ser ut til å ha vilje og initiativ til å få til ting & tang, og det er bra!

 

Skal ikke si at jeg har lest gjennom ALLE diskusjonene du har vært oppi, men det kreves jo enkelte ganger mer enn 1 for å få til en kjedelig krangel....eller hur?

 

Greia er at jeg synes det er leit når jeg ser den ene dritten fly etter den andre her inne på forumet, kan man ikke prøve å roe litt ne på adrenalinet noen ganger å prøve å forstå hverandre? Om du synes en grei er hyperfet å gjøre så må du jo få lov til det? Ikkesant? Kanskje noen andre ikke synes det og slenger dritt, da er det de som er rakker ned.

Om alle her inne kunne respektere andres meninger og prosjekter ville det bli møe bedre tror jeg, bruk tastetiden konstruktivt og ikke destruktivt!

 

Kan til tider skjønne de som står bak forumet her at de kan bli litt "feddup", tenk ALL den tid og ressurser de har lagt igjen for å få til det her??? Om jg sto bak ville jeg blitt jævli pisst om det hadde blitt ødelagt av drittslenging!

 

Stå på paralell og alle andre og, vi skal samme vei så da er det bedre om vi kjører i samme fil dit! (autofil!)

83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport

83 80 Turbo Quattro

86 80 Quattro GTE

 

"There is no replacement for turbocharged displacement"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de slædde treff filmene er jo ikke akkurat så kule for oss som ikke kjenner gutta da, og slædde rundt på en parkerings plass kan jo de fleste klare å gjøre med bilen til mor, selv om slædding og børning på parkeringsplasser er ulovlig. men filmene til rdl viser nettopp noe som ikke alle har mot eller skilz til å gjøre, det er jo det som gjør det morro å se på. ihvertfall nå på vinter halv året

som det ikke skjer så mye ellers i bilnorge. skulle ønske jeg hadde utstyret til å filme streetracinga mi med, så kunne jeg kanskje ha bidratt med noe jeg også :(

 

men skal vi diskutere mere fram og tilbake, så send meg heller en PM så slipper vi unødvendige lange tråder. ok?

 

MVH

Kenneth

-91 Toyota Celica 2.0 Gti

 

x -89 toyota carina 2.0 Gli

x -87 toyota carina 1.8 Dx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ToyotaExtreme

de slædde treff filmene er jo ikke akkurat så kule for oss som ikke kjenner gutta da, og slædde rundt på en parkerings plass kan jo de fleste klare å gjøre med bilen til mor, selv om slædding og børning på parkeringsplasser er ulovlig. men filmene til rdl viser nettopp noe som ikke alle har mot eller skilz til å gjøre, det er jo det som gjør det morro å se på. ihvertfall nå på vinter halv året

som det ikke skjer så mye ellers i bilnorge. skulle ønske jeg hadde utstyret til å filme streetracinga mi med, så kunne jeg kanskje ha bidratt med noe jeg også :(

 

men skal vi diskutere mere fram og tilbake, så send meg heller en PM så slipper vi unødvendige lange tråder. ok?

 

MVH

Kenneth

 

Ok. Jeg trur vi har fått kranglet fra oss litt da :)

 

 

Men, jeg bare håper at man kan respektere de avgjørelsene moderatorene gjør. OG at moderatorene kanskje gjør en bedre flid med avgjørelsene sine, f.eks forklarer grunn og setter alt på en lik linje, som jeg foreslo her!

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da de fleste andre i Crew-gutta står i garasjen og skrur :) Vil jeg på vegne av alle takke for hyggelige og konstruktive tilbakemeldinger her :)

 

Med jevne mellomrom tas det avgjørelser som ikke nødvendigvis faller i smak hos alle, men slik er verden i blandt, man kan ikke alltid blidgjøre alle. Life sucks and then you die! :D

 

 

PS!

 

Jeg har i tillegg slettet en del poster i denne tråden som bare relaterte seg til personlige diskusjoner mellom Paralell og Jonte - de får dere ta et annet sted enn i offentligheten. Dere må forstå når det er nok, jeg orker ikke lese mere chatting mellom dere to, og min maktsyke delete-knapp vil brukes flittig så de andre brukerne får fred fra deres personlige disputter. Er dere uenige i denne avgjørelsen sender dere meg en pm, ikke kommenter den her !

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår