Gå til innhold

Vakum i Motoren

Ranger emnet

Brille2k

Anbefalte innlegg

Nå er det rett før denna j"#%A Golfen min blir bretta rundt et tre!!!!!

Hadde en post der det stod om en slange, da jeg bytta den dura bilen min som en katt helt til fredag da jeg skulle kjøre guttungen til nesodden.

Da starta nemmelig Olje lampa å lyse å ule så jeg stoppa og sjekka olja, da jeg åpna panseret pippla det Olja ut fra der peilepinnen er så jeg sjekka og jeg hadde nok olje jeg åpna da lokket der vi fyller på olje og det var akkurat som å åpne en flaske med cola det sa spjisss!!!!!! det ha da dannet seg vakum eller noe i min motor og jeg har vått ventil klikk!! Noen her som kan hjelpe meg??????? er desperat og frustrert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok ikke noe turbo i en sliten 1,3 gitt hehe er det forøverig noen her som skrur billig?????

Originally posted by Robert

huffda.. høres ut som du kanskje har hull i stempelet.. turbo?

Du kan og kontrollere veivhusventilasjonen, toppakning osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det forøverig noen her som vet hvilke motorer som passer fint inn i en golf 2 1,3 liter???

Har funnet en VW Transpoter /Caravelle T4 2,4D motor og lurer egentlig på om denne passser i min?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by gofle2

sliitne stempelringer... komresjonstrykket går forbi og ned i blokka kommer det olje tytende ut av åndeslangen også eller? hull i stempel kan det også være mere,,,

Takker for svaret Har hatt en kompis på besøk i dag som mente det kunne være att oljepumpa var gått til h¤##¤¤e

Og at jeg kanskje kunne ha svidd et stempel eller to hehe det hørtes i allefall ikke billig ut :( men skal se om jeg får den inn til sånn komprisjons test eller hva det heter hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider