Gå til innhold

Vannlekkasje inn i bilen.....

Ranger emnet

PoloDude

Anbefalte innlegg

Noen av dere ned 6N som har hatt problemer med dette.....det lekker inn et sted på høyre fordør...........tror jeg må få meg ny pakning.....noen som har bytta slike på 6N før? 3 dørs......

Har bytta på den forrige jeg hadde(Fiat).....men er de limt på Poloen eller?

Må ringe Møller imorra å sjekke pris.........

Jeg er foreløpig så heldig at vannet pipler ned stoffet og INN på matta så ingenting blir fuktig under matta(har sjekka)....men det lekker litt inn bak sete ryggen også og noe av det går rett på gulvet...det er kjipt!

-2011 Skoda Superb.

-Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"
-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde også vannlekasje problem.

Dette gjaldt da høyre bakdør ...

tok av dørtrekket , innenfor der er det noe plast\isopor\lignede det satt ikke helt fast rundt kantene..

Siden det ikke satt fast , kom det vann inn der og inn på gulvet , ikke store mengder , men nok til at det dogga like hefti som i titanic :cool:

Limte denne plasten rundt kantene og spylte på utsiden mens en lå inne , å sjekka at det ble tett. Så sette jeg på igjen dørtrekke og titanic duggingen sluttet. :=)

Hvet ikke om du har samme problem , du sier det er pakningene , men du kan nå ta enn titt , for å være sikker.

96 mod, Polo 6N, Colour Concept.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også hatt slike problemer da det er alltid noen som skal åpne vinduene på bilen min når de sitter på uten å lukke dem helt igjen når turen er over (vi snakker om 5mm! Slik at det ser lukket ut, men det slipper inn vann!)

Er K-Net og Reddy som aldri klarer dette, og hvergang jeg sier i fra til de så er det "er det jeg som lukket opp vinduet" "jeg gidder aldri å åpne vinduet" eller "jeg lukket jo vinduet helt da":mad:

Har hatt mye fuktighet under mattene i bilen PGA dem. kjørte vel ca 2måneder med avsipapir under mattene!:mad:

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har snakka med Møller og Møller sin oppretter avd som tar trykktester/lekkasjetester.......de skulle ha 1500kr for 1,5 tiles undersøkelse så de anbefalte at jeg sjekka mer selv(som selvfølgelig var planen).......Testa litt idag og som du sier Teigas og som Møller sa....kan være inni døra....har akkurat hatt det oppe for å smøre heisene.........tror jeg må åpne til Mandag å sjekke.........og lime......

-2011 Skoda Superb.

-Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"
-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...