Gå til innhold

bilstereo stjålet i oslo

Ranger emnet

erikk

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...

Du og alle andre, hatt innbrudd i bil'n 2 ganger jeg! masse verktøy, og CD-spiller osv. I Oslo så klart. dritt az...

Audi A4 Avant,05', 1.9TDIQ S-Line

Lada Samara 96mod. 1,5L (Snart flat)

x MB 300ce 91/94mod. Sportline

x 240gl b21at++ 83mod. x Tempo RT 50

Computers are like airconditioners, they don't work properly when you open windows...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Øyvind.H

Palmeklatrere klinger jævlig dårlig i mine ører. Omformuler deg, eller presiser hva du mener.

Palmeklatrer aka apekatt aka primat

Sjekk ørene!

Assholes in the rearview mirror are closer than they appear.

- -91 VW Corrado G60 "dyret"

X -89 VW Corrado G60

X -97 Polo 6N 16V

X -91 Corrado G60 "dyret"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Peltz

Spør du meg, så spør jeg deg!

Javel? Det var da en smart uttalelse.

Grunnen til at jeg ba han presisere, er at veldig mange vil tolke setningen hans i rasistisk retning. Derfor ba jeg han presisere, grunnet den dårlige formuleringen for å unngå misforståelser.

Om du hadde problemer med å forstå hva jeg skrev Peltz, så henvendte jeg meg til Eirikk, ikke til deg. Oppklarende nok for deg?

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel? Det var da en smart uttalelse.

Grunnen til at jeg ba han presisere, er at veldig mange vil tolke setningen hans i rasistisk retning. Derfor ba jeg han presisere, grunnet den dårlige formuleringen for å unngå misforståelser.

Om du hadde problemer med å forstå hva jeg skrev Peltz, så henvendte jeg meg til Eirikk, ikke til deg. Oppklarende nok for deg?

Jesus..hvis du IKKE takler at andre folk opplyser deg, så foreslår jeg jo heller at du lar være å spørre på forumet. At veldig mange vil tolke det rasistisk er forutinntatt og feil! DU er den ENESTE som har reagert på uttalelsen til Eirikk, ingen andre.

Så om du vennligst vil holde dine tolkninger for deg selv for ettertiden, vil nok det være til det beste.

Det du prøver å insinuere er at hva Erikk skriver, kan i beste fall oppfattes som en provokasjon, ett forsøk til å prøve å provosere frem hva du ønsker å høre, for å få en diskusjon ut av det. Hvis det er diskriminerende for tjuvene, eller for apekattene å bli sammenliknet med hverandre, så får du ta det opp med dem.

Assholes in the rearview mirror are closer than they appear.

- -91 VW Corrado G60 "dyret"

X -89 VW Corrado G60

X -97 Polo 6N 16V

X -91 Corrado G60 "dyret"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så om du vennligst vil holde dine tolkninger for deg selv for ettertiden, vil nok det være til det beste.

Så du kjører diktator stil og vil at alle som mener noe annet enn deg skal holde godt kjeft, eller få hodet kuttet av?

Om han mener at det kan tolkes rasistisk, så har han rett til å påpeke det.. og strengt tatt var det du som startet en heftig diskusjon på det... Se her:

Palmeklatrer aka apekatt aka primat

Sjekk ørene!

Hele krangelen deres høres ut som kvinnfolk som vil krangle for alt og ingenting!

Current Car: 318i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmeklatrere klinger jævlig dårlig i mine ører. Omformuler deg, eller presiser hva du mener.

Våre nye landsmenn, evt. kommende. Ring meg om du fremdeles har trøbbel med tolkningen av dette eller om du bare trenger å en å prate med. Har nada med rasisme å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår