Gå til innhold

Feil ved ettermontering av uorginale baklykter

Ranger emnet

JuIius

Anbefalte innlegg

Når jeg først skal kjøpe noe som er uorginalt så skjærer det seg.

Jeg har kjøpt rød/hvite baklykter fra Schmiedmann og monterte dem på fredag.

Passformen var fin bortsett fra et lite glipp mellom lykt og dreneringen langs baggasjelokket, har dere samme problem? Frykten er at det skal komme vann i baggasjerommet (...!)

Men det som er mest irriterende er at venstre blinklys ikke virker og det ene av høyre kjørelys ikke virker. Det er ikke pærene som er gåen men det må være koblingen.

Hvem kan fikse noe slikt eller har dere hatt samme feilen og fikset det? Jeg orker ikke arbeidet med å montere av lyktene å sende dem i retur

Utrolig flaut å blinke til venstre fordi det går i hundredeognittt og det er ikke releet.

P.S Jeg har sjekket pærene og det er ikke det som er feil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by JuIius

Men hvordan kobler jeg om? Jeg har ti tommeltotter og ingen erfaring på å skru på elektroniske duppedingser.

Er egentlig ganske enkelt, men har du ti tommeltotter og mangel på utstyr er det verre..

Skulle fiksa det på en halvtime med prøvelampe og En halvliter cola.. :D

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror vi knota i 1,5 time for å få de til å lyse riktig. Måtte lodde to ledninger og masse styr. Lyktene er rett og slett feil koblet fra fabrikken. Satte på org lyktene og da lyste det riktig, koblet av, satte på FK sin, da var det feil....:rolleyes:

Kan også forøvrig nevne at det var feil på FK sine angeleyes også, så de måtte byttes.

Har sendt mail til Schmiedmann ang de baklyktene, dette var vel i beg av november, ennå ikke hørt noe.

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...

Var borti feil på noen lexuslykter jeg kobla opp på en E36, der måtte vi koble vekk noen kabler som gikk inn på baklyktene, hadde det vært hengerfeste på den skulle jeg tro det var til det, men var ikke det på bilen, var ett slags t kobling på orginalstikerne som bare gikk ned i gulvet eller no, alt funka etterpå.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider