Gå til innhold

Audi - Pene Audi Bilder

Ranger emnet

andrej1

Anbefalte innlegg

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Camryfellow

Fordi du blander deg borti noe som du og strikk-audi'n din ikke hadde noe med å gjøre...Behøver ikke å hoppe rundt i blå dress for å være interessert i bil skjønneru!

Men sry for den første kommentaren min, siden den var SKIKKELIG OFF TOPIC

Er ikke lettå alltid være sur?

Du må holde deg til topic. sleng ut noen audi bilder hvis du har, eller legg igjen en kommentar om noen av bildene. Strikk audi? oioioi der beskrev du bilen skikkelig.

Slenger ut litt flere bilder jeg, for de som har interesse av slike bilder :D

Arpad_82_URQ.jpg72623220.jpg72006915.jpg68320461.jpg

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by audifanatic

Du må holde deg til topic. sleng ut noen audi bilder hvis du har, eller legg igjen en kommentar om noen av bildene.

Jeg legger bare til at de var det jeg gjorde.. slutt .. ferdig!

- 98' Saab 9-5 2.3t

x 97' e39 523i

x 89' Camry 2.0 xli

x 83' 240 (Julesleda)

Smoking tyres can seriously damage your wealth!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du la ut en kommentar på sett og vis, men er den i forhold til topic? sånn halveis ikke sant. Den Gullfarga A3`n som er lagt ut her spant gummi opp over siden på Saaben til fatter`n, men jeg slenger ikke ut en kommentar om det fordet. Det er viktig å huske på at du skal poste ting som ikke bare er til nytte for deg, men for andre på forumet også! men saken er ferdig drøftet som du sa. :)

Slenger ut litt flere bilder jeg klarte å skrape sammen fra den andre PC`n min.

husker ikke hvor jeg fant de bildene her, kan være at de har blitt postet før av noen andre på forumet i en annen sammenheng, men jeg slenger de ut allikevel.

p7050047.jpgp7050048.jpgp7050043.jpgp7050042.jpgp7050041_001.jpg200quattro.jpg25sanr20audi4.jpgsportquattro.jpgpikespeak.jpg

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider