Gå til innhold

Felg prosjektet - 10x16 --> Hjelp!

Ranger emnet

OleVik

Anbefalte innlegg

Det skal på ! om jeg så må kjøpe rally skjermer :)

neida .. kutter bare ut det som ikke trengs og setter bredderne over .. Så er det bare å stappe gummiforinger inn i fjærene helt til det ikke subber, enkelt og greitt!

Trenger fortsatt tips om Sveising av senter stykke samt retting av en felgring! Noen her som også kan hjelpe meg med polering av ytterringene? med dreiebenk eller liknende ?

1988 MB 190E 3.0

1990 VW Golf GL TD (Solgt)

1985 VW Golf GTi (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 152
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

det skal være firmaer som retter felger og slikt ville funnet et sted i sverige som gjør dette da det vil være billigere løsning :) Lykketil

søk på nett så finner du nok et firma som vil ta seg av jobben

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by OleVik

Det skal på ! om jeg så må kjøpe rally skjermer :)

neida .. kutter bare ut det som ikke trengs og setter bredderne over .. Så er det bare å stappe gummiforinger inn i fjærene helt til det ikke subber, enkelt og greitt!

Trenger fortsatt tips om Sveising av senter stykke samt retting av en felgring! Noen her som også kan hjelpe meg med polering av ytterringene? med dreiebenk eller liknende ?

Finner du ut åssen compomotive felg det er så kan jeg sjekke om det finnes deler til de.... fant det til mine CX 3 split som er sikkert 15 år gamle

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by nitewlkr

Finner du ut åssen compomotive felg det er så kan jeg sjekke om det finnes deler til de.... fant det til mine CX 3 split som er sikkert 15 år gamle

Konge! de heter CX, det står CX 600 inne i sentrene, trenger både indre(18,5 cm) og ytre felgring(2,5 toms) eventuelt også et senter, så jeg slipper å sveise det :) Disse er fra 1985 så det er nok samme greia

1988 MB 190E 3.0

1985 VW Golf GTi (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...

Jeg tror fortsatt grå senter vil være mye kulere enn gull.

Ang lakk, det luftkjølt-gutta gjør (som har lakkert senter og polert kant) er å lakke senteret sjøl med sprayboks. Grunnen til dette er at når du seinere skal polere opp kanten (noe du helst gjør en gang i blant) er det lett å komme borti lakken. Da er det kjipt å ha betalt penger for lakkjobben, mye enklere å bare hente fram sprayboksen sjøl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FAen dette gleder jeg meg til å se ass...venter bare på å få dekk til hjula mine jeg nå så jeg kan få den ned på jorda igjen

gleder meg som en hund jeg og, med det været som er nå kommer vi til å rule frogner m'm

ang dekk så blir det 215/40 og 225/40 toyo proxes fra Sharif, 3200 tilsammen :)

1988 MB 190E 3.0

1985 VW Golf GTi (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neeei... Må ha de i gull.. Er jo det som er oldschool!! PS, hvor mye for gammelfelga?:D Trenger noen fete felger til einseren...

hmmm .. tenker meg en 1700 for dem ellerno? Tenker jeg går for mørk sølv .. passer med alle karosserifarger, tar vel med disse felgene på neste bil og :-)

1988 MB 190E 3.0

1985 VW Golf GTi (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gleder meg som en hund jeg og, med det været som er nå kommer vi til å rule frogner m'm

ang dekk så blir det 215/40 og 225/40 toyo proxes fra Sharif, 3200 tilsammen :)

Damn Straight:)...prøver å få tak i sharif for å høre om han har fått inn toyo dekk nå men det er jo ikke direkte lett å få tak i noen der da...

Har du 9" foran eller?

Never drive faster than your guardian angel can fly.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For 1700 kjøper jeg dem! Det er 13x8 felgene vi snakker om ja? Hmmm, frakt ja... Bor 17 mil sør for bodø så det blir jo et lite stykke

Det var egentlig vinterfelgene jeg selger for 1700, RH cup 7x15, IKKE Ally- Kattene mine :)

1988 MB 190E 3.0

1985 VW Golf GTi (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider