Gå til innhold

Felg prosjektet - 10x16 --> Hjelp!

Ranger emnet

OleVik

Anbefalte innlegg

• Svar 152
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg skal ha toyo t1-r 225/40-14...quattroco kunne ikke skaffe, sharif har ikke, big wheels er en gjeng med søple hoder...så det er ikke lett gitt

hmm, kjedelig denne trenden med digre hjul (17-18-19-20 osv) ingen i norge som fører et skikkelig program med små og breie dekk!!

Du kunne jo sendt en mail til TSI og hørt da, han skulle importere Dunlop fra tyskland til meg. (med steffan 5-stern 10x14 :D )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal ha toyo t1-r 225/40-14...quattroco kunne ikke skaffe, sharif har ikke, big wheels er en gjeng med søple hoder...så det er ikke lett gitt

Et kjapt søk på http://www.dekkonline.com ga disse resultatene:

Dette er med moms og frakt i Norge.

Merke Modell Dimensjon Hastighet Pris

Toyo

Sommerdekk PROXES T1-R

225/40 R14 82V mit Felgenschutzleiste, NEU, Hos dekkonline.com kun 835,70 NOK

[Nærmere informasjon] [Legg i kurven] [bestilling]

Disse dekkene kan gi høyere hastighet enn de du søker. Du kan uten tvil bruke dem.

Dunlop

Sommerdekk SP SPORT 2000

225/40 R14 82V mit Felgenschutz Auslauf, Angitt pris* : 1286,76 NOK

Hos dekkonline.com kun 1119,30 NOK

Disse dekkene kan gi høyere hastighet enn de du søker. Du kan uten tvil bruke dem.

Dunlop

Sommerdekk SP SPORT 9000

225/40 R14 82V mit Felgenschutz Angitt pris* : 1369,49 NOK

Hos dekkonline.com kun 1178,20 NOK

1998 Opel Omega 2,5 V6

1988 Volvo 740-Solgt

1987 Volkswagen Golf-Solgt

Fartsgrenser er veiledende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et kjapt søk på http://www.dekkonline.com ga disse resultatene:

Dette er med moms og frakt i Norge.

Merke Modell Dimensjon Hastighet Pris

Toyo

Sommerdekk PROXES T1-R

225/40 R14 82V mit Felgenschutzleiste, NEU, Hos dekkonline.com kun 835,70 NOK

Dunlop

Sommerdekk SP SPORT 2000

225/40 R14 82V mit Felgenschutz Auslauf, Angitt pris* : 1286,76 NOK

Hos dekkonline.com kun 1119,30 NOK

Dunlop

Sommerdekk SP SPORT 9000

225/40 R14 82V mit Felgenschutz Angitt pris* : 1369,49 NOK

Hos dekkonline.com kun 1178,20 NOK

Fullt klar over dette men han forsøkt å få kontakt med de for å høre hva leveringstiden på dekka er uten hell...vil ikke binde meg til en bestilling om jeg ikke får dekkene før til høsten

Never drive faster than your guardian angel can fly.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakket med kollevold i dag og fikk litt historie på disse felgene :) Det viser seg at de ble laget på bestilling av Porsche på 80 tallet. De fins kun med 5x130 og deler er umulig å oppdrive ... fikk kjøpt meg den siste ytter ringen som Compomotive hadde igjen. Ser man på bildet over så ser man at den er ganske blank og fin :)

Hvertfall 100% garanti for at ingen andre enn meg kjører golf i sommer med slike felger :)

1988 MB 190E 3.0

1990 VW Golf GL TD (Solgt)

1985 VW Golf GTi (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det har gått hardt utover Aftenpostens kultursider her :P

Dette ser lovende bra ut Ole. Blir jo som nye de felgene til syvende og sist. Morro med noe som ikke alle andre har, det er du i alle fall sikret nå. Trur jeg snakker for alle her når jeg sier jeg gleder meg til å se bilder av hjulene med dekk montert på bilen.

Andreas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De ble helt konge! Hvilken farge er det du har lakket senter i?

Fargen heter 70-0810 metallic og kjøpes på spræj boks! Nå viser det seg at Ripper som lagger spacerne blir 2 uker forsinket med dem så det suger jo ganske hardt ... får bli 8x13 imens da

1988 MB 190E 3.0

1990 VW Golf GL TD (Solgt)

1985 VW Golf GTi (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kjøpte du den da?

Dette høres litt rart ut, men: Hvordan vil du beskrive fargen? Litt vanskelig å se det godt på bildet.. Mørk grå?

Og en annen ting.. Når du lakket, pusset du ned til aluen og grunnet med alu grunning? Gjorde du dette mellom spilene også, eller mattet du det bare med sandpapir og grunnet oppå der igjen?

Driver med det samme selv ser du, men begynner å bli lei all pussingen!

Sind sie frei heute Abend?

Lenke til kommentar
Del på andre sider