jettamaster Skrevet November 29, 2004 Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 er det noko plass det er mulig å skaffe angel eyes kit? veit at mobilsentrum.no har men dei er for store. ser etter nokre som er litt mindre Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet November 29, 2004 Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 Originally posted by jettamaster er det noko plass det er mulig å skaffe angel eyes kit? veit at mobilsentrum.no har men dei er for store. ser etter nokre som er litt mindre http://www.realcar.se Se på E30.. Det kitet burde passe på andre også, eller så har de løse ringer du kan kjøpe.. Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Desember 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 takk for tipset, men kva er diameteren på E30, E36, E46, eg skulle ha hatt nokon med ca 8cm i diameter. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Desember 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 har leita på ebay eg og. har funne mangen der men det er ikkje alle som det står mål på Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krt_ Skrevet Desember 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 Hvordan er det med Toll osv når man hanlder fra utlandet? Siter Volvo V40 1.8 Sport Edition 2004mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Desember 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 hvis jeg bare får klage litt må jeg si ikke gjør det det er ikke pent på andre biler enn BMWs 5serie .. kan til nød godta det på 3serien (bare E46) men det ser bare dumt ut på andre biler ... ikke gjør det ... Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Desember 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 Originally posted by krt_ Hvordan er det med Toll osv når man hanlder fra utlandet? eg har handlet litt på ebay og når eg har handlet fra usa så har ikkje eg betalt tollavgift, men når eg har bestillt fra tyskland så måtte eg betalle tollavgift Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Desember 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 Originally posted by jettamaster eg har handlet litt på ebay og når eg har handlet fra usa så har ikkje eg betalt tollavgift, men når eg har bestillt fra tyskland så måtte eg betalle tollavgift Er ikke toll på bildeler, kun moms.. Momsen i det landet du handler fra skal trekkes fra... Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 Originally posted by Orph Det skjer så og si aldri ! Har importert MYE etterhvert, og har aldri fått refundert noe som helst fra noen som helst ! Har til og med snakket med tollkontoret, og de bare meg ringe et annet sted, for det kunne de ikke svare på. Tror ikke det er snakk om refundering, men at forhandleren du kjøper fra skal trekke sitt respektive lands moms fra kjøpesummen.. Slik gjorde ivertfall Ra-design da jeg kjøpte noe stasj av dem ifjor.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg