Gå til innhold

Ryktene om min DØD eller noe sånt.. er sterkt overdrevet.

Ranger emnet

Gjest

Hva synes du om filmen vår?  

37 stemmer

1. 1. Hva synes du om filmen vår?

• Bra!
      7
    • Dårlig!
      13
    • Bra, MEN Dette bør ikke skje på offentlig vei...
      6
    • Dårlig, OG dette bør ikke skje på offentlig vei..
      12

Anbefalte innlegg

• Svar 80
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

altså slikt leker man bare ikke med... det var ordentlig idioti.

hold dere hjemme eller på en avstengt plass... faen så minimalt kontroll som det kan få blitt...

en vakker dag går det riktig galt for seg.

2007 Renault Traffic *Arbeidsbil*

2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil*

1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil*

1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil*

1986 Mazda 323 *vinterbil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GAMMAL uvane at superidioten Håkån og big dick dolby zkillz skal kicke og banne folk som tør å stå for sine egne små meninger. jeg syns dere er en gruppe lame jævler.. det samma gjelder dem som absolutt støtter ryggen deres og SKAL være grinete på alt! pass litt på hva dere selv gjør... dere minner om slike gardin horer.... Sitte å glaner over hva som skjer med alt og alle. og SKAL tyste pga rævslikking...

KJØSS MEG I RÆVA FOR DEN TYPE OPPFØRSEL!!!

uansett hvor barnslig og ful av drit jeg er.. så er dere 10 ganger værre!!!!!!!!

Til dere som klager på filmne. my ÆSS!! dere er som sagt en haug med rævslikkere... først så snakker dere dritt og klager og bare faen. SÅ leker dere LIXOM bekymret!.

Bullshit!

om dere sletter denne posten er det fordi jeg har rett! og dere føler dere truffet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by paralell

GAMMAL uvane at superidioten Håkån og big dick dolby zkillz skal kicke og banne folk som tør å stå for sine egne små meninger. jeg syns dere er en gruppe lame jævler.. det samma gjelder dem som absolutt støtter ryggen deres og SKAL være grinete på alt! pass litt på hva dere selv gjør... dere minner om slike gardin horer.... Sitte å glaner over hva som skjer med alt og alle. og SKAL tyste pga rævslikking...

uansett hvor barnslig og ful av drit jeg er.. så er dere 10 ganger værre!!!!!!!!

Til dere som klager på filmne. my ÆSS!! dere er som sagt en haug med rævslikkere... først så snakker dere dritt og klager og bare faen. SÅ leker dere LIXOM bekymret!.

Bullshit!

om dere sletter denne posten er det fordi jeg har rett! og dere føler dere truffet!

Det er forskjell på å si sin egen mening, og å si det med 1milliard utropstegn og slenge dritt til folk osv....

Jeg er ganske sikkert på at ingen synes det er noe særlig å har slik barnslig oppførsel blant seriøse uttalelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha noe så 14iss å si, altså detta er en tråd som blir bedt om å få forskjellige meninger.... må da for faen tåle kritikk.

og det er uforsvarlig å sette sitt liv for andre i trafikken.

samme hva man sier..

2007 Renault Traffic *Arbeidsbil*

2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil*

1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil*

1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil*

1986 Mazda 323 *vinterbil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"drittforumet.gay"

det tror jeg faktisk att en 4 åring kunne klart bedre..

bæsj, tiss og dritt humor..

men uansett..

paralell har vel sine egne meninger, har bare litt holdningsproblemer.. gir faen jeg men, må jo komme med noe her

"Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special"

Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen

Har mange bmw og opel på samvittigheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du skal respektere moderatorene, de vil holde forumet seriøst.

De bestemmer reglene og de godtok du da du regget deg her inne. Hold deg til avtalen du, liker du ikke reglene hvorfor er du her inne da ? Synes moderatorene her er ganske tolerant iforhold til andre forum.

Filmen ? Er du 16 år; jævlig gøy!! er du 20 år; patetisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by paralell

Bullshit!

RDL...... Det beste er egentlig og la de tåpelige postene dine stå. Så forstår folket selv hvilken "luring" de har med og gjøre. lol

Jeg var ganske dreven på å mobbe og drite ut folk i mine yngre dager, men aldri i mitt liv har jeg møtt noen som er så utrolig flink til å gjøre dette mot seg selv. Jeg er stum av beundring - dette vil jo ingen ende ta.

Ved at dine idiotiske, fullstendig overflødige og bortkastede meninger og uttalelser blir stående, lærer andre mennesker hvordan fullstendig mangel på oppdragelse vil slå ut når barna deres når myndig alder. Ved at alle her nå ser eksempler på hvordan man ikke skal oppføre seg i offentlige rom, tror jeg folk lettere kan skille mellom god og dårlig etikette.

lol

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den der idiotiske posten om at Corvette var skadet etc er helt bak mål. Man skal faen ikke spøke om sånt.

RDL.

Et tips:

Sett deg ned en stille dag. Søk på paralell på forumet, så leser du alle innleggene dine. Også tenker du over hvor mye dritt du har skrevet ned. Hvor latterlig det egentlig er.

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår