Gå til innhold

Ryktene om min DØD eller noe sånt.. er sterkt overdrevet.

Ranger emnet

Gjest

Hva synes du om filmen vår?  

37 stemmer

1. 1. Hva synes du om filmen vår?

• Bra!
      7
    • Dårlig!
      13
    • Bra, MEN Dette bør ikke skje på offentlig vei...
      6
    • Dårlig, OG dette bør ikke skje på offentlig vei..
      12

Anbefalte innlegg

Originally posted by paralell

GAMMAL uvane at superidioten Håkån og big dick dolby zkillz skal kicke og banne folk som tør å stå for sine egne små meninger. jeg syns dere er en gruppe lame jævler.. det samma gjelder dem som absolutt støtter ryggen deres og SKAL være grinete på alt! pass litt på hva dere selv gjør... dere minner om slike gardin horer.... Sitte å glaner over hva som skjer med alt og alle. og SKAL tyste pga rævslikking...

KJØSS MEG I RÆVA FOR DEN TYPE OPPFØRSEL!!!

uansett hvor barnslig og ful av drit jeg er.. så er dere 10 ganger værre!!!!!!!!

Til dere som klager på filmne. my ÆSS!! dere er som sagt en haug med rævslikkere... først så snakker dere dritt og klager og bare faen. SÅ leker dere LIXOM bekymret!.

Bullshit!

om dere sletter denne posten er det fordi jeg har rett! og dere føler dere truffet!

å enda så er du her? is it the force?

ingen som har nekta deg å ikke være på forumet mer.

ingen som tvang deg til å regge deg heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 80
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Nei det e rABSOLUTT ikke bare meg! dere vet jævli igodt som meg selv at hele jævla forumet rotter seg sammen som en haug med dritt og bare slenger piss og baksnakker dem som driver med ting og i det heletatt GIDDER å gjøre noe som helst for å enten underholde dere eller hva det enn måtte være!!

Og DE som heletiden uteblir er Meg, C0rvette og Q_silver

Det er alltid vi som blir baksnakka og prata dritt om !

Av hvem grunn? Fordi vi tør å vise hvem vi er?.. mens dere skal være så jævli fisefine og voksne heletiden???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går du på dop eller noe ? Du trenger å gjøre noe med holdningen din.. ååå så sint...ååå så sint.. ingen som truer deg på livet ellernoe her inne, litt annet en Serbia tenker jeg.

Ro deg ned gutt..

Er bilforumet.net dette, ikke Plata :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by paralell

Nei det e rABSOLUTT ikke bare meg! dere vet jævli igodt som meg selv at hele jævla forumet rotter seg sammen som en haug med dritt og bare slenger piss og baksnakker dem som driver med ting og i det heletatt GIDDER å gjøre noe som helst for å enten underholde dere eller hva det enn måtte være!!

Og DE som heletiden uteblir er Meg, C0rvette og Q_silver

Det er alltid vi som blir baksnakka og prata dritt om !

Av hvem grunn? Fordi vi tør å vise hvem vi er?.. mens dere skal være så jævli fisefine og voksne heletiden???

hele jævla forumet rotter seg sammen som en haug med dritt og bare slenger piss og baksnakker dem som driver med ting <--

frekk er du også... beskylder alle på forumet?? det er noe av det mest patetiske jeg har hørt... kommer her å klandrer folk for de ikke har samme meninger/synspunkt som deg? ærligtalt.. prøv å vær litt seriøs i det du sier... og oppfør deg litt etter aldern...

2007 Renault Traffic *Arbeidsbil*

2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil*

1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil*

1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil*

1986 Mazda 323 *vinterbil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paralell og C0rvette; det eneste dere har oppnådd er å bevise hvor barnslige dere er. Jeg synes det er trist å se at dere benytter dette forumet for deres barnslige aktiviteter og inspill.

Jeg har hittils hatt glede av deres små videosnutter og har følt at dere har bidratt med litt ekstra "liv" i en ellers så grå sesong hverdag.

Men nå er lavmålet nådd. Hvem FAEN er så tett i nøtta at de later som at de er skadet ? Man må jo skjønnet at slikt sprer seg om ild i tørt gress, og ikke allverdens dementi vil rette opp slike stunts. Dere gikk rett og slett for langt.

Hva gjelder folks utsagn om at de var bekymret så tror jeg faktisk at disse var genuine. Folk blir faktisk bekymret selv om de kanskje ikke kjenner de involverte IRL.

Jeg synes det er påtide at dere tar deres sammen og gir faen i å være så fordømt paranoide.

Forøvrig skyldere dere brukerene på Bilforumet.net en unskyldning - man spøker ikke med sånt.

Instant maniac - just add wheels!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

selvom det er særdeles festlig å lese paralell sine innlegg så mener jeg at slike personer har relativit lite å gjøre her på forumet.

Utrykks formen din ligner på noe jeg kunne prestert å skrive i andre klasse. Å smelle løs på crewet på forumet virker etter min mening totalt meningsløst. De driver forumet på frivillig basis å gjør nok det de kan.. Virker som paralell har relativt lite respekt på hva de prøver å gjøre.. og skal man først komme med kritikk så bør det være noe konstruktivt, ikke slike "håkon er teit", bilforumet er ubruklig osv.. m.m

Mazda mx5 -91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

buhuuuuuuuuuuuu stakkas lille barnslige 2 klassen meg buuuhuu!

begynn å grin...... som vi sier JA vi ER barnslige.... vi er IKKE voksne.... dere som gidder å leve som no jævla kjipnisser resten av livet ve å leke så voksne og SÅ respektable. vårsågod!..

Uansett hvor dum teit og mongo jeg er for dere. så er jeg en del av at det i det heletatt SKJER noe her på forumet. mesteparten snakker bare om damer og andre tåpelige ting!!

Syns det er jævli kjipt at gutta som gjør litt show for andre alltid skal bli sett på som idioter og barnslige. hva om det er akkurat det vi VIL være da???

Noen gang tenk på det?? og nei. det er ike sååå synd på oss! Det er akkurat slik vi vil oppføre oss. det er dem vi er! Og vi gir faen i hva andre syns. for vi syns DERE er like mongolide og lobotomerte i huet som dere syns vi er !!!! CAse closed!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere av filmene dine er av virkelig god standard, bra filmet/redigert/lydsatt. Men du må forstå at de fleste tar avstand fra "stunts" som det i går kveld.

Skjønner du ønsker kreditt for det du gjør og det synes jeg du fortjener også.

Vi trenger opprørere men prøv å ikke la det ende i paranoia!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg begynte å lese på dette forumet i mai i fjor, var det bare snakk om bil. Det er det tydeligvis slutt på.

Er det vintern som gjør det? Er det savnet etter treffene som gjør det? Eller?

Jeg begynner å bli ganske lei alle krangel-trådene. Det dukker opp en ny en, nesten hver dag. Det er jo ikke det dette forumet handler om.

Er ikke sikker på hvem som gjør det. Men jeg synes alle krangle-trådene skal bli slettet, eller i det minste stengt.

BRENN !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei. vi er så ABSOLUTT Ikke ute etter NOEN credit for noen av filmene og ikke avd et i går heller... det hele var som en ren protest for pure faen!! siden dere absolutt var så jævli imot på det biltreffet... så filma vi av hvor jævli ille det kan gå!! noe som var grisemorro egentlig!

Vi lager dem for vår egen skyld.... det eneste jeg er irritert over er at ALLE her på forumet skal aboslutt tro dem er bedre enn alle andre!!!!!

Det går ikke! ...

Det er dere ikke!!

Dere snakker dritt om alle andre som gjrø ting. men kan som sagt garantere at HVER og en av dere som snakker dritt om oss er like sleipe svin i bådetraffiken og liker å trokke på gassen.:..men tør bare ikke å si noe for å blir å UPOPULÆRE hos de andre guds barn!!! nemlig håkån & co.

Og nei! Vi representere ingen andre en oss selv. selv om vi møtes HER!

Reklamerer dere for 7/11 for dere spiser pølser der????

Nelig. like tåpelig høres det ut til oss da dere sier det BARE frodi vi er på forumet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visst dere skal gå rundt og klage og syte på alt som foregår rundt her så kan dere lage deres eget forum og se hvor seriøst det blir til slutt.:rolleyes:

Vi skal alle bare takknemelig for at Marius og Håkon og resten av bilforumet. net crew gidd og holde dette forumet åpent. Istede for å syte å klage hele jævla tiden så kan nå de for faen få litt skryt av og til. Det har de nå virkelig fortjent.

30.03.87

www.essokickers.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår