Gå til innhold

Ryktene om min DØD eller noe sånt.. er sterkt overdrevet.

Ranger emnet

Gjest

Hva synes du om filmen vår?  

37 stemmer

1. 1. Hva synes du om filmen vår?

• Bra!
      7
    • Dårlig!
      13
    • Bra, MEN Dette bør ikke skje på offentlig vei...
      6
    • Dårlig, OG dette bør ikke skje på offentlig vei..
      12

Anbefalte innlegg

• Svar 80
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Filmene er gode dem, har selv ledd av de og synes de er riktig så morsomme og underholdende.Fortsett videre med dem.

Det med å late som en eller flere er skadet kun fordi en vil provosere folk på forumet synes jeg er feil.Slikt gjør man bare ikke.

Hadde f,eks jeg gjort det samme her hvor jeg bor nå så kunne jeg like godt reist vekk for jeg hadde ikke stått høyt i kurs her da.

Fortsett med filminga og morsomhetene men ikke tull med at noen er skadet/døde, det er det nok av i trafikken.

Mvh MVS

Bilforumet.no
Super Moderator

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by paralell

superidioten Håkån og big dick dolby <.......> jeg syns dere er en gruppe lame jævler.. <......> dere minner om slike gardin horer.... <.....> rævslikking...

KJØSS MEG I RÆVA FOR DEN TYPE OPPFØRSEL!!!

uansett hvor barnslig og ful av drit jeg er.. så er dere 10 ganger værre!!!!!!!! <......> dere er som sagt en haug med rævslikkere... først så snakker dere dritt og klager og bare faen. SÅ leker dere LIXOM bekymret!. <....> Bullshit!

<...> om dere sletter denne posten er det fordi jeg har rett! og dere føler dere truffet!

STFU.jpg

:D :D :D

"The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994

"Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah

Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

begynn å grin..<......>dere <....> jævla kjipnisser <.....> Uansett hvor dum teit og mongo jeg er for dere. så er jeg en del av at det i det heletatt SKJER noe her på forumet. mesteparten snakker bare om damer og andre tåpelige ting!!

<.....>idioter og barnslige. hva om det er akkurat det vi VIL være da??? <.....>Og vi gir faen i hva andre syns. for vi syns DERE er like mongolide og lobotomerte i huet som dere syns vi er !!!!

JEG HAR BARE EN TING Å SI TIL DEG:

"The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994

"Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah

Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det faen meg mye tull her.

Paralell først:

Du skriver mye dritt og vås. Du mener sikkert en del med det du skriver, men det er jævla uryddig, det er jævla mye drittord i tekstene dine, og det er usystematisk og ukonkret.

Jeg forstår at du er forbanna osv, men jeg forstår ikke hvorfor.

Du skal få lage de filmene du vil og ja, jeg og alle andre (nesten) på forumet synes mye av de stuntsene du driver med er artig og du lager show. Lager litt action nå på vinteren når det egentlig ikke skjer så mye, MEN du må jo forstå det at forumet ikke vil ha noe med en film som gir negativ kritikk å gjøre. Istedet for å forstå det, så lager du en film der du later som en av forumets brukere er omkommet. Det er SYKT. Jeg vet ikke om det er lov engang. Fordiom ikke alle kjenner Corvette så jævla godt, og det er sikkert noen som er uvenner med han, så er det faen ikke en sjel som ønsker at han skal dø, og alle ble sikkert JÆVLA bekymra. Sånt er faen ikke til kødde med.

Når du sier at du ikke er ute etter creds med filmene dine, hva faen mener du med dette da?

Uansett hvor dum teit og mongo jeg er for dere. så er jeg en del av at det i det heletatt SKJER noe her på forumet. mesteparten snakker bare om damer og andre tåpelige ting!!

Og jeg håper selv du blir på forumet, men da må du finne deg i det at de som faktisk driver forumet av fri vilje, de som holder på å lage en bilklubb for oss, de som faktisk prøver å skape noe for oss bilinteresserte her i Norge, IKKE vil ha så mye negativ oppmerksomhet fra media, myndigheter etc. Kan du klare å respektere det?

Corvette : Du forstår det også? At dem ikke vil ha noe med den råkjørings-filmen din å gjøre? - JA, jeg forstår at du blir forbanna når det er kun din tråd som blir slettet, og håper moderatorene faktisk sletter alle andre tråder som dette i ettertid, som f.eks GIO tråden. For å holde en lik linke her inne.

Dessuten har du jo selv sagt at du aldri racer, hva skal du gjøre i den filmen da? ;) ;)

Og alle vi vet faktisk at Corvette er uenig i det meste man sier, jeg har vært enig med han noen ganger, som faktisk en gang, da var det snakk om damer ;)

Av og til blir jeg forbanna når jeg diskuterer med han på IRC, men jeg må bare respektere at andre har andre meninger enn meg og igrunn er det jo litt artig å diskutere med han :)

til slutt vil jeg si..

Dere må ikke føle at jeg er en som trur jeg kan rydde opp i alt, men jeg måtte bare si dette for å prøve å få dere til å forstå.

Det er jo faktisk litt dumt å ha en post hver uke med bare krangling og uenigheter på forumet.

Så håper jeg vi faktisk kan stå sammen alle mann og faktisk respektere hverandre. dessuten får vi stadig mange flere medlemmer hele tiden. Det blir postet masse. Og det blir lagret mye data på forumets server. Hvem står for serveren? JO, ownere og moderatorer. Hvorfor? Jo, for å prøve å skape noe i bilnorge. hvorfor? Fordi at det skjer alt for lite. Hva får dem for det? Ingenting annet enn LITT reklame for firmaet sitt og den gode følelsen av å kunne skape noe som alle er fornøyde med.

Gi dem litt creds for faen, jeg vet at jeg aldri hadde gidda å stå på så jævli for et forum som dette. OG bare fått dritt tilbake...

Og Paralell, du sier du sku laget et mye bedre forumet enn dette. Og jeg er ganske så sikker på at du har det i kjæften, men ingen andre plasser. Som med alt annet..

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt noen intern diskusjoner på dette her mellom noen karer jeg kjenner i forumet.. men herregud.. nå syns selv jeg.. som trossalt bare er 17 år, at alt har gått for langt!!! dere overgår lillesøstra mi på 9 år... krangling fram og tilbake i det evige.. er status og respekt dere er ute etter? Pliis.. finn dere et annet sted å diskutere slike ting.. i Norge har vi en lov om ytringsfrihet, det er greit.. men å ha en selvmoral er viktig.. men prøv å behold litt av det "mamman" deres har lært dere.. "folkeskikk" er ikke en dum ting.. slik ting som folkeskikk kommer man langt med i livet.. respekt for de som er eldre enn seg..er også en ting jeg syns går under folkeskikk... bilforumet's innlegg i det siste minner mer og mer om et "barneforum".. så vær så snill.. voks opp... kanskje dere ikke føler det kommer fra riktig kjeft.. men jeg føler jeg må si det!!!

Til gutta i crewet!!! Dere gjør en kjempe jobb!!! takk til dere!!! :roll:

mvh Gauty aka. Gayty

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jonte. det er EN mening med hele det jævla treffet vi prøver å få i stand her!!

Og dete r bl.a for å hjelpe slike ræv sittende tullinger som dere! Men dere skjønner ikke så langt!. så vi får heller strekke grensa ut alene og ta konsenkvensene av det og gir langgt blanke faen i om forumet blir innblanda eller ikke! For det SKAL Bilsport forbundet!!

Færri her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

Og Paralell, du sier du sku laget et mye bedre forumet enn dette. Og jeg er ganske så sikker på at du har det i kjæften, men ingen andre plasser. Som med alt annet..

jaja.. det ser vi jo.. har en del filmer som har bevist mye og viser at jeg gjør det jeg sier og ikke har det bare i kjeften!.... hvorfor hører du ikke heller litt på dem som i det heletatt VET litt om meg og sier ting ut til deg som faen ikke klarer å få i hodet... men som jeg sier. det er akkurat slike små betydningsløse mindreårige drittunger som DEG... som snakker like mye piss som jegs elv gjør og tror fortsatt at du er den beste og vet alt!. har joo hørt en del om deg oxo av diverse folk på forumet. så du er ikke akkurat gullunge heller at det gjør noe!

Og det at jeg har ting i kjeften tror jeg du har driti deg ut med flere ganger.... skjønner ikke at du ikke lærer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jonte. det er EN mening med hele det jævla treffet vi prøver å få i stand her!!

Og dete r bl.a for å hjelpe slike ræv sittende tullinger som dere! Men dere skjønner ikke så langt!. så vi får heller strekke grensa ut alene og ta konsenkvensene av det og gir langgt blanke faen i om forumet blir innblanda eller ikke! For det SKAL Bilsport forbundet!!

Færri her!

Hvordan skal det dere driver med hjelpe?

- 02 Porsche Carrera 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja.. det ser vi jo.. har en del filmer som har bevist mye og viser at jeg gjør det jeg sier og ikke har det bare i kjeften!.... hvorfor hører du ikke heller litt på dem som i det heletatt VET litt om meg og sier ting ut til deg som faen ikke klarer å få i hodet... men som jeg sier. det er akkurat slike små betydningsløse mindreårige drittunger som DEG... som snakker like mye piss som jegs elv gjør og tror fortsatt at du er den beste og vet alt!. har joo hørt en del om deg oxo av diverse folk på forumet. så du er ikke akkurat gullunge heller at det gjør noe!

Og det at jeg har ting i kjeften tror jeg du har driti deg ut med flere ganger.... skjønner ikke at du ikke lærer!

Det er mange folk som kjenner deg som har fortalt at du har det bare i kjæften.

Mindreårig? Jeg er 18. Drittunge? Hvordan i all verden kan DU kalle meg en drittunge? <- DEN SKAL JEG HA FORKLART!

Hvor snakker jeg piss? Jeg trur faen ikke jeg er den beste, og jeg trur ikke jeg vet alt.

Hva har du hørt om meg som ikke gjør meg til en gullunge?

- Gullunge eller ikke. Jeg vet forskjell på rett og galt. Og jeg kan oppføre meg. Noe du sliter med.

Og det med at du har det i kjæften.. Det er jeg bra sikker på.

For du har lovt en del av forumets brukere bank, truet dem, etc.

Du har truet meg fordi at jeg prøvde å få deg til å oppføre deg før du dreit deg ut med å kjæfte på alle. Det jeg fikk tilbake var bare dritt.

Til slutt fikk jeg faktisk en drapstrussel av deg.

Og jeg fikk også en trussel om at du skulle komme alene på døren min i Narvik og banke meg om det så måtte gjøres, for du skulle banke meg.

Det er en SYK holdning du har. Hvordan kan du true en fyr du ikke VET noe om? Hva vet du om hva jeg kan gjøre deg? Hva vet du om at jeg kanskje er gal i hodet og møter deg med pistol i døra? Eller kanskje jeg er Norges mester i Kickboksing? DU vet ikke EN DRITT om meg, og da er det JÆVLA ulurt å drive å true folk på den måten... Det blir å gå deg ille om du skal fortsette sånn, å nei. Jeg sier ikke jeg blir å gjøre deg noe, MEN om du skal banke meg så værsegod. Jeg er ikke redd deg som person (jeg har hørt mye om dine egenskaper ved slossing, og jeg har sett deg. tynt grunnlag, men ok), jeg er heller redd for hva som kan foregå i hodet ditt (kanskje du møter meg med kniv på innerlomma? en hel gjeng med folk, en pistol, kanskje mopeden din?)..

jeg er bekymra for temperamentet ditt og den måten du oppfører deg på. du er enda ung, men du kommer ikke langt om du skal drive på å true alle som sier deg imot... det må du forstå, såpass gammel er du.

- 02 Porsche Carrera 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by EagleAy

Må dere folkens faan slutte å klaga a, detta var et digg opplegg. jævlig synd det ikke blei no av det.

Stå på.........

Det var sikkert et digg opplegg, MEN dem må jo kunne respektere at eierene av forumet ikke vil at det skal ha noe med forumet å gjøre.

- 02 Porsche Carrera 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Assa .... Den tråden her var latterlig allerede før den starta, men rdl og corvette TENK LITT over hvem mange av de som leser forumet her er. Det er nemlig en stor flokk av personer her som akkurat har fått lappen eller driver å tar den. Når de ser folk gir full pine i skauen og "synes" det ser lett ut så se for dere hva det første de vil gjøre er. Nemlig ta Audi (bare et eksempel) til pappa og parkere den pent rundt et tre hvis de er heldige, i grillen på en gammel toyota med en famile på tur hvis de er uheldige!! Det er greit at dere filmer donut's på tomme parkingsplasser og kjøring med crosser på bane, men grisekjøring på offentlig vei synes jeg er helt smakløst.

TENK PÅ HVILKE SIGNALER DERE SENDER TIL FOLK SOM AKKURAT HAR KOMMET BAK RATTET!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jonte har du fått tilbud om mod-jobb på forumet eller no?

virker bare som om du uttaler deg på vegne av forumet noen ganger..

og paralell, jeg er med på moro-kjøring\filming jeg, men det må bli på sommerføre, har litt mer respect for vinterføre + at bilen min ikke egner seg for sånn kjøring på vinterføre... men det kan vi ta på PM, eller hva? så slipper vi å terge crewet mer enn nødvendig.

MVH

Kenneth

-91 Toyota Celica 2.0 Gti

x -89 toyota carina 2.0 Gli

x -87 toyota carina 1.8 Dx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår