Gå til innhold

Ryktene om min DØD eller noe sånt.. er sterkt overdrevet.

Ranger emnet

Gjest

Hva synes du om filmen vår?  

37 stemmer

1. 1. Hva synes du om filmen vår?

• Bra!
      7
    • Dårlig!
      13
    • Bra, MEN Dette bør ikke skje på offentlig vei...
      6
    • Dårlig, OG dette bør ikke skje på offentlig vei..
      12

Anbefalte innlegg

Selv om rdl kanskje ikke er den beste til å utrykke seg, så er jeg faktisk enig med ham i en god del. Syns det innlegget til Corvette burde fått stå, og at heller admin tok avstand fra det.

Og det med holdningen til rdl: Har noen kompiser som er ganske like han på den måten, han ene har sittet inne i 3 måneder, han andre blir satt inn i 2 år, og det i en alder av 17!

-x 1988 Ford Sierra Cosworth

-x 1991 Mazda 323

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 80
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Originally posted by Jonte

Det er mange folk som kjenner deg som har fortalt at du har det bare i kjæften.

Mindreårig? Jeg er 18. Drittunge? Hvordan i all verden kan DU kalle meg en drittunge? <- DEN SKAL JEG HA FORKLART!

Hvor snakker jeg piss? Jeg trur faen ikke jeg er den beste, og jeg trur ikke jeg vet alt.

Hva har du hørt om meg som ikke gjør meg til en gullunge?

- Gullunge eller ikke. Jeg vet forskjell på rett og galt. Og jeg kan oppføre meg. Noe du sliter med.

Og det med at du har det i kjæften.. Det er jeg bra sikker på.

For du har lovt en del av forumets brukere bank, truet dem, etc.

Du har truet meg fordi at jeg prøvde å få deg til å oppføre deg før du dreit deg ut med å kjæfte på alle. Det jeg fikk tilbake var bare dritt.

Til slutt fikk jeg faktisk en drapstrussel av deg.

Og jeg fikk også en trussel om at du skulle komme alene på døren min i Narvik og banke meg om det så måtte gjøres, for du skulle banke meg.

Det er en SYK holdning du har. Hvordan kan du true en fyr du ikke VET noe om? Hva vet du om hva jeg kan gjøre deg? Hva vet du om at jeg kanskje er gal i hodet og møter deg med pistol i døra? Eller kanskje jeg er Norges mester i Kickboksing? DU vet ikke EN DRITT om meg, og da er det JÆVLA ulurt å drive å true folk på den måten... Det blir å gå deg ille om du skal fortsette sånn, å nei. Jeg sier ikke jeg blir å gjøre deg noe, MEN om du skal banke meg så værsegod. Jeg er ikke redd deg som person (jeg har hørt mye om dine egenskaper ved slossing, og jeg har sett deg. tynt grunnlag, men ok), jeg er heller redd for hva som kan foregå i hodet ditt (kanskje du møter meg med kniv på innerlomma? en hel gjeng med folk, en pistol, kanskje mopeden din?)..

jeg er bekymra for temperamentet ditt og den måten du oppfører deg på. du er enda ung, men du kommer ikke langt om du skal drive på å true alle som sier deg imot... det må du forstå, såpass gammel er du.

hahaha jonte du er fane meg årets KLOVN!

Jeg syns du kan paste MIRC loggen din da vi snakka sammen her. så skla vi se HVA slags trusler jeg kom med. det var IKKE drap.. men om at du SKAL og det står jeg for.. du SKAL få juling! Verre er det ikke! Og det er bare pga kjeften din.... mange her som oxo er rimelig lei kjeftn din oxo. men jeg er visst den eneste her som gider å gjøre noe med det!

Jeg syns du selv skal lese og tenke igjennom LITT før du begynner å uttale deg.. og nettop DERFOR er en grunn til at jeg skal gi deg juling..

Nr.1 Du baksnakker

Nr. Du lyver og setter ord i kjeften på andre og derretter setter ut diverse rykter som ike stemmer.... (Det jeg er mest obs på er at du påstår jeg kommer med DRAPS trusler! Dete r litt forsjell på å kverke deg ., og fike til deg så du letter fra bakken!)

Nr.3 er bare så møkk lei at du skal være noe så inn i helvete til en rævslikker for resten av forumet og prøver å få en + av håkån og marius!!

Akkurat som Toyota_Extreme sa, Hvem faen valgte deg til talsmann for resten av forumet... og kutt ned LITT på de lange postene dine... jeg orker ikke lese en 1/4 del en gang!.. syns de høres like tåplige ut som alt det andre JEG skriver her!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CrZy_T

Assa .... Den tråden her var latterlig allerede før den starta, men rdl og corvette TENK LITT over hvem mange av de som leser forumet her er. Det er nemlig en stor flokk av personer her som akkurat har fått lappen eller driver å tar den. Når de ser folk gir full pine i skauen og "synes" det ser lett ut så se for dere hva det første de vil gjøre er. Nemlig ta Audi (bare et eksempel) til pappa og parkere den pent rundt et tre hvis de er heldige, i grillen på en gammel toyota med en famile på tur hvis de er uheldige!! Det er greit at dere filmer donut's på tomme parkingsplasser og kjøring med crosser på bane, men grisekjøring på offentlig vei synes jeg er helt smakløst.

TENK PÅ HVILKE SIGNALER DERE SENDER TIL FOLK SOM AKKURAT HAR KOMMET BAK RATTET!!!

Vi tenker i aller høyeste grad på hvilke signaler vi sender ut til andre.

Nettopp derfor legger vi også ut filmklipp av de gangene det går til helvete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by triggerhappy

Selv om rdl kanskje ikke er den beste til å utrykke seg, så er jeg faktisk enig med ham i en god del. Syns det innlegget til Corvette burde fått stå, og at heller admin tok avstand fra det.

Og det med holdningen til rdl: Har noen kompiser som er ganske like han på den måten, han ene har sittet inne i 3 måneder, han andre blir satt inn i 2 år, og det i en alder av 17!

ok en liten ting om MEG!

Jeg er ellers en jævli triveli og snill fyr. jeg har en stor kjeft og LIKER Å utrykke meg og er faen ikke redd for hva andre vil tro om meg.. MEN grunnen til at jeg uttaler meg på "denne" måten på bilforumet er akkurat pga slike som jonte!

Som heletiden vet alt best selv. han tror ikke på andre selv om det motsatte er blitt bevist. og han teaser på ting ved å si jeg tror ikke jeg tror ikke jeg tror ikke!!

Jeg prøver konstant å forsvare meg selv fra visse (optil 7 pers) som heletiden skal rakke ned på meg og prate dritt og holde sammen som en gjeng!! Dette vet C0rvette jævli godt oxo!

Og når jeg da heletiden må forsvare meg mot ALT! så BLIR jeg jævli sur. og da KAN jeg finne på å skirve MYE piss!

Og JA Håkån ER jævli spydig i kjeften sin og veldig lik jonte. så jeg skjønner egentlig ikke hvorfor han skal be andre passe kjeften sin!...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ToyotaExtreme

jonte har du fått tilbud om mod-jobb på forumet eller no?

virker bare som om du uttaler deg på vegne av forumet noen ganger..

Nei, jeg har ikke det.

Vel, det er ikke meningen. Jeg uttaler meg på vegne av mine egne meninger og syn på dette.

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by paralell

hahaha jonte du er fane meg årets KLOVN!

Jeg syns du kan paste MIRC loggen din da vi snakka sammen her. så skla vi se HVA slags trusler jeg kom med. det var IKKE drap.. men om at du SKAL og det står jeg for.. du SKAL få juling! Verre er det ikke! Og det er bare pga kjeften din.... mange her som oxo er rimelig lei kjeftn din oxo. men jeg er visst den eneste her som gider å gjøre noe med det!

Jeg syns du selv skal lese og tenke igjennom LITT før du begynner å uttale deg.. og nettop DERFOR er en grunn til at jeg skal gi deg juling..

Nr.1 Du baksnakker

Nr. Du lyver og setter ord i kjeften på andre og derretter setter ut diverse rykter som ike stemmer.... (Det jeg er mest obs på er at du påstår jeg kommer med DRAPS trusler! Dete r litt forsjell på å kverke deg ., og fike til deg så du letter fra bakken!)

Nr.3 er bare så møkk lei at du skal være noe så inn i helvete til en rævslikker for resten av forumet og prøver å få en + av håkån og marius!!

Akkurat som Toyota_Extreme sa, Hvem faen valgte deg til talsmann for resten av forumet... og kutt ned LITT på de lange postene dine... jeg orker ikke lese en 1/4 del en gang!.. syns de høres like tåplige ut som alt det andre JEG skriver her!!

Vel. Gi meg juling. Du, og ingenting annet / ingen andre.

Svar til #1 : Baksnakker, okei. Jeg baksnakket deg med å paste det du sa til meg i msg på #Bilforumet.net etter at du blei banned. Du pastet det jeg sa til deg på #Motocross.no uten at jeg var der.

Ellers, så blir det sagt mye om deg, men det er bare pågrunn av din oppførsel, å tru meg, jeg er verken VÆRST eller alene om "baksnakkingen".

Svar til #2 :

(25.12/2002 - 20:20:48) <Jonte> uansett hvor mye folk du henter.. så går jeg seirende ut av det..

(25.12/2002 - 20:21:34) <|rdl|> altså nå skal du høre her din feige lille dritt! Jeg henter verken våpen eller folk! om jeg MÅ drepe deg så skal jeg FAEN meg sørge for at jeg kverker deg med henda mine! <- DEN der tar jeg som en trussel på at du skal drepe meg.

Svar til #3 : Kanskje det virker som jeg driver å slikker ræva på dem moderatorene, men NEI. det er feil, jeg har ingen intensjoner om det. Fordiom jeg ikke driver å kaller dem idioter, er frekke som faen mot dem. Og sier min mening om dette våset så vil det ikke si at jeg er på deres parti. Jeg sier det jeg mener..

- 02 Porsche Carrera 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok en liten ting om MEG!

Jeg er ellers en jævli triveli og snill fyr. jeg har en stor kjeft og LIKER Å utrykke meg og er faen ikke redd for hva andre vil tro om meg.. MEN grunnen til at jeg uttaler meg på "denne" måten på bilforumet er akkurat pga slike som jonte!

Som heletiden vet alt best selv. han tror ikke på andre selv om det motsatte er blitt bevist. og han teaser på ting ved å si jeg tror ikke jeg tror ikke jeg tror ikke!!

Jeg prøver konstant å forsvare meg selv fra visse (optil 7 pers) som heletiden skal rakke ned på meg og prate dritt og holde sammen som en gjeng!! Dette vet C0rvette jævli godt oxo!

Og når jeg da heletiden må forsvare meg mot ALT! så BLIR jeg jævli sur. og da KAN jeg finne på å skirve MYE piss!

Og JA Håkån ER jævli spydig i kjeften sin og veldig lik jonte. så jeg skjønner egentlig ikke hvorfor han skal be andre passe kjeften sin!...

De uttalelsene dine er usaklige som faen.

HVOR ser du at jeg er frekk i kjæften? Hvor ser du at jeg trur jeg vet alt best selv. ... VIS meg et konkret bevis på det.

Trur du det er uten grunn du må forsvare deg selv hele tiden? Du legger opp til bråk som provoserer normale folk som da sier ifra, og du får fiender som sier i mot deg.

Og jeg venter enda på svaret på ditt utsagn om at jeg er en mindreårige liten drittunge. Forklar meg hva du mente med det.

- 02 Porsche Carrera 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Corvette

Vi tenker i aller høyeste grad på hvilke signaler vi sender ut til andre.

Nettopp derfor legger vi også ut filmklipp av de gangene det går til helvete.

Joda ... men det har jo ikke gått til HELVETTE enda, dere har bare måka litt snø.

Får ta et eks. Der dere kjørte ut i går, hadde du klart å komme så langt om du hadde kjørt sånn i løpet av første uka du hadde lappen? Du opparbeider deg erfaring over tid. Si at du f.eks hadde tatt den svingen litt bedre, men gått rett frem i neste. Det er ikke digg å treffe jernstolper (skilt). Først da kan du begynne å tenke på at ting har gått til helvette. Og den "oppførselen" rdl hadde i går var helt bak mål, vet ikke om du var med på det, eller om det var noe rdl fant på sjøl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svar til #2 :

(25.12/2002 - 20:20:48) <Jonte> uansett hvor mye folk du henter.. så går jeg seirende ut av det..

(25.12/2002 - 20:21:34) <|rdl|> altså nå skal du høre her din feige lille dritt! Jeg henter verken våpen eller folk! om jeg MÅ drepe deg så skal jeg FAEN meg sørge for at jeg kverker deg med henda mine! <- DEN der tar jeg som en trussel på at du skal drepe meg.

eehem.........Jonte!-.... hvorfor ikke paste inn resten av loggen der det står "Om jeg MÅ drepe deg, så skal jeg faen meg sørge for å gjøre det med henda mine, og ikke med våpen!"

Siden du var så jævli bestemt på at jeg er en feig jævla utenning som kommer med en masse pakkiser i bakhånd og våpen!

Jeg syns du skal slutte å lyve jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CrZy_T

Joda ... men det har jo ikke gått til HELVETTE enda, dere har bare måka litt snø.

Får ta et eks. Der dere kjørte ut i går, hadde du klart å komme så langt om du hadde kjørt sånn i løpet av første uka du hadde lappen? Du opparbeider deg erfaring over tid. Si at du f.eks hadde tatt den svingen litt bedre, men gått rett frem i neste. Det er ikke digg å treffe jernstolper (skilt). Først da kan du begynne å tenke på at ting har gått til helvette. Og den "oppførselen" rdl hadde i går var helt bak mål, vet ikke om du var med på det, eller om det var noe rdl fant på sjøl.

Dette var ingens idee. vi filma.. og det var litt glatt i en sving. så kom vi på at vi kunne morre oss med dere for å se deres reaksjon!..

og . nei. man kjører ikke slik siden første dag man har lappen. men ike glem nå at jeg har drevet med bilsport siden jeg har vært 15... og har hatt rally bil og grisa på bane og private gårder siden jeg har vært enda mindre. så ERFARING bak rattet har jeg!..

Men det er overdrevent at folka skal ta av helt pga en slik film... INGEN som sa heller at noen daua. Vi skrev Shit happens... resten var optil deres fantasi... og ja jeg la opp på foruet at han var på legevakata under sjekkeing.. det betyr fortsatt ikke han er dau!... Så der er det deres feil å ha tatt av helt!

ps.. jeg vil heller kalle den bilen der hyllest til Crovette sin dødrå avkjøring. han er nemlig lit kjent for å ligge i snøfond. men dem som ikke kjenner til hans historie . forstår lite meninga..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok en liten ting om MEG!

Har aldri sagt at du er noe annet enn en trivlig fyr. Ser faktisk mye jeg er enig i, i det du skriver. Men hadde du kanskje prøvd å uttrykt deg litt anderledes, hadde kanskje flere vært enig med deg. Mener ikke at du skal skrive mindre kritisk, men formuler deg bedre(og bann litt mindre;) )

-x 1988 Ford Sierra Cosworth

-x 1991 Mazda 323

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svar til #2 :

eehem.........Jonte!-.... hvorfor ikke paste inn resten av loggen der det står "Om jeg MÅ drepe deg, så skal jeg faen meg sørge for å gjøre det med henda mine, og ikke med våpen!"

Siden du var så jævli bestemt på at jeg er en feig jævla utenning som kommer med en masse pakkiser i bakhånd og våpen!

Jeg syns du skal slutte å lyve jeg!

Det står jo der da..

(25.12/2002 - 20:21:34) <|rdl|> altså nå skal du høre her din feige lille dritt! Jeg henter verken våpen eller folk! om jeg MÅ drepe deg så skal jeg FAEN meg sørge for at jeg kverker deg med henda mine!

Om du vil at jeg skal legge ut hele loggen så kan jeg gjøre det. Jeg vil bare ikke ha på meg at jeg er en dritt som driver å legger ut logger her og der. Er det greit for deg, så kan jeg paste hele loggen.. Jeg har ingenting å skjule.

- 02 Porsche Carrera 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår