Gå til innhold

Hva er dette verdt?

Ranger emnet

Rufati

Anbefalte innlegg

Har blitt tilbudt en pakke. Men er uansett redd for å bli påpakka en pris som ikke anlegget er verdt. Håper noen kan si om prisen er grei, eller en pris som er rettferdig.

Specs:

Boss W875 4x200W. Jeg tror det er denne. Se link for specs.

Arizone Eagle 2x12". Tror det er den du finner nest nederst her.

Slegeren ønsker 3000,- for dette, tydeligvis ikke mon for pruting. Inkl. er også en 16'kvadrat strømkabel(uten sikring riktignok) og phonokabler bak til forsterkeren. Utstyret er vel 2 år gammelt ca. Er det verdt 3k?

Jeg gliser ikke akkurat over prisen da jeg ser at forsterkeren vil koste knapt 1000-, med 24% moms inn til Norge fra USA, bare porto i tillegg. Vil jo også trenge diskant og resten av kabler i tillegg, og da begynner ting å nærme seg farlig fort 4.5-5k. Håper på serriøse å raske svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Takk for svar. :)

Nypris på Arizone subbene er 1500,- fant jeg ut. Og brukte i godt over 2 år kan jeg ikke tro er verdt mer en max 1/3 av det, fair enough. Da er vi på 500, grovt regnet, som vil si at forsterkeren vil i grunn koste ca 2.500,- ... Får jeg ikke en forsterker av samme kaliber, spiller ny, for 2.500,-?

...Kun meg som synes 3k for dette er ganske dyrt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke kjøp. forhandlere er ofte mere villig til å selge deg nytt til den prisen! 3k er mye, drit i brukt, kjøp det same nytt, det holder jo i iallefall 2 år :D

bugboys eller Odd Slette har det du trenger til riktige priser, ellers har vi jo alltids "grisær'n" - svinesund/nordbye (brl - rockford)

Mvh. prizma

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Rufati

Har blitt tilbudt en pakke. Men er uansett redd for å bli påpakka en pris som ikke anlegget er verdt. Håper noen kan si om prisen er grei, eller en pris som er rettferdig.

Specs:

Boss W875 4x200W. Jeg tror det er denne. Se link for specs.

Arizone Eagle 2x12". Tror det er den du finner nest nederst her.

Slegeren ønsker 3000,- for dette, tydeligvis ikke mon for pruting. Inkl. er også en 16'kvadrat strømkabel(uten sikring riktignok) og phonokabler bak til forsterkeren. Utstyret er vel 2 år gammelt ca. Er det verdt 3k?

Jeg gliser ikke akkurat over prisen da jeg ser at forsterkeren vil koste knapt 1000-, med 24% moms inn til Norge fra USA, bare porto i tillegg. Vil jo også trenge diskant og resten av kabler i tillegg, og da begynner ting å nærme seg farlig fort 4.5-5k. Håper på serriøse å raske svar.

BAH, hvor mye er 16^2 da? ike en dritt, kjør på noe mer! pakker med strøm,jording 17a, og rca kabel koster 588 på BRL - nordbye, der har du ordentlige kabler... (pp4) -. dem jeg skal ha..

Mvh. prizma

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Anbefaler ikke å gi 3000,- for en Boss og Arizona Eagel pakke som er brukt i 2år.

Sjekk ut min hjemme side eller send mail/PM om hva du kunne tenke deg og hvor mye du vil bruke på dette, så skal jeg gi deg ett bra tilbud.

http://www.slettesautohifi.no

F.eks.:

http://slettesautohifi.no/catalog/product_info.php?cPath=42&products_id=151

http://slettesautohifi.no/catalog/product_info.php?cPath=42&products_id=133

http://slettesautohifi.no/catalog/product_info.php?cPath=42&products_id=135

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D

Takk for masser av svar. Drar en liten konklusjon her å skjønner at 3k er overpriset for et slikt annlegg. Uenige noen?

Takker også for linker til andre pakker i samme prisklasse. Mye snacks her =)

Jeg er ikke så kresen når det kommer til bilstereo. Jeg vil bare ha som t33zr sa:

Dette er jo ikke verdens beste annlegg, men det lager noe neger tromme i bagasjerommet ;)

Skal jeg kjøpe nytt vil jeg trolig heller spare meg opp litt og kjøpe noe, men for nå vurderer jeg budsjett klassen.

Så.. hva er da dette verdt? Om jeg skulle kjøpe det hva er den riktige prisen for dette anlegget som nevnt i første post? =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

CorollaPower, syns du tar i litt nå, jeg hadde spart buggen til meg selv...........

Max pris for det anlegget som du spør om 1-1500,-, mener jeg.

Da hadde jeg heller kjøpt LA Pakken m/12", 6x9" og 4kanals forst. til 2590,-.

Så kan du oppgradere med 1x Mono forst. og 1x12" til senere.

Men Men dette er opp til deg.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider