masvo Skrevet November 30, 2004 Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 ok kassa har drivi å nøkka sånn smått ganske lenge nå men, i det siste nå så harn begynt å nøkke sikkelig og når jeg slepper gassen så holdern seg litt på det turtallet han var på og så bytter den gir og da nøkker det rimelig bra hører det dunker. Må vel bytte kassa da vel? eller er det rimeligere å overhalle den eller? setter pris på forslag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW- Bergen Skrevet Desember 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2004 Bare glem alt som heter overhaling på den kassen, automatservice skulle ha 30.000+mva for å sette min i stand igjen. Det er mye billiger å bare skaffe deg en ny- brukt. de ligger på alt fra 3000,- og oppover... Siter BMW 325I E36 1991 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
masvo Skrevet Desember 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2004 takker for info, har kjøpt meg en brukt en til 4000. så da er det bare å begynne å skru igjenn snart :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW- Bergen Skrevet Desember 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 det var jo ikke så gale pris, hvor langt er denne gått da??? jeg skaffet meg en kasse fra dannmark til 5500,- denne var gått 67k, og hadde stått på en 97mod. Så jeg regner med å bytte den til uken.... hvis du bytter den før meg hadde det vært mulig om du tok noen bilder underveis??? hadde vært greit å vite om det dukker opp noen komplikasjoner underveis, og om alt fungerer som det skal....:) Siter BMW 325I E36 1991 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
masvo Skrevet Desember 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Originally posted by BMW- Bergen det var jo ikke så gale pris, hvor langt er denne gått da??? jeg skaffet meg en kasse fra dannmark til 5500,- denne var gått 67k, og hadde stått på en 97mod. Så jeg regner med å bytte den til uken.... hvis du bytter den før meg hadde det vært mulig om du tok noen bilder underveis??? hadde vært greit å vite om det dukker opp noen komplikasjoner underveis, og om alt fungerer som det skal....:) vet ikke når jeg skal bytte den, men blir vel med en gang jeg fårn regner jeg med så kan sikkert ta noen bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lionstar Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Kan jo være verdt og sjekke væskenivå og kvalitet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
masvo Skrevet Desember 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 da var den nye kassa ankommet :D får vel bytte den i helgen, skal se om jeg får tatt noen bilder, blir kanskje litt trangt til det siden jeg skal gjøre det hjemme i hagan men, vi får se Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg